Tunnetko ketään Helvetin enkeliä?

ex-tyttis
hells angels on organisoitunut rikollisjärjestö, jonka jäsenistöstä osa on toki ihan normiduuneissakin ja tietenkin on myös perheellisiä jne.

Olen seurustellut erään korkea-asemaisen enkelin kanssa aikoinaan.
 
tukija
Mitenkä Pohjanmaalla häjyjen maine kulkeekaan....? Käykääs Alahärmässä häjyjen perinnetalolla tutustumassa. Suomessa Hells Angels on luopunut prosenttimerkin käytöstä ja kai sekin jotain kertoo. En oikein ymmärrä näitä keskusteluja. Varmaan kiehtoo kansalaisia mutta moniko tavis koskaan on tekemisissä Hells Angelsin kanssa? Ja jos on tekemisissä niin minkä takia? Eiköhän anneta enkeleiden olla rauhassa ja pitää kerhoansa yllä ihan omin voimin.
 
Ainakin ovat lapsellisia "nahisteluineen" mm. kilpailevan jengin Bandidosin kanssa. Muutenkin kaikki hangaround ja prospect-pelleilyt ovat vähän naurettavia systeemejä. Sitten yrittävät jollain ToyRun -tyyppisillä tempauksilla kiillottaa kilpeään. Kaikki eivät varmasti konnia ole, mutta aika iso keskittymä kuuluu enkeleihin ja Bandidoseihin.
 
HD
Alkuperäinen kirjoittaja Harley..:
No niin.. tämähän on oiva paikka oikaista käsitystä Helvetin Enkeleistä. Jos keskustelun aloittaja voisi ottaa asiakseen selvittää hiukan asioita ko.porukasta ennenkuin lähtee ketään solvaamaan. Jos voisit kirjoittaa saman heidän sivulle vieraskiraan niin veikkaan et saat sieltä tarvitsemasi vastaukset kysymyksiisi ja kenties jopa kutsun tutustumaan kyseiseen toimintaan. Noita wannabe-pahiksia on enemmän ihan normi elämässä kuin mc-kerhoissa. Käy vaikka tutustumassa niiden historiikkiin tuolla http://hellsangels.com/history.htm. Mä satun tuntemaan hyvinkin ko.kavereita, ja sen voin sanoa ihan taviksena perheen äitinä että ei ne ole sen kummempia kuin muutkaan. Niin ja mitä pahiksiin tulee, löytyy niitä pikku-uhoajia joka kulmalta. Ero on siinä että nämä kaverit ei kovin pienistä pillastu, eikä tosin puhu paskaakaan, vaan ottavat ensin asioista selvän ennenkuin lähtee toisten elämäntapoja arvostelemaan. He toisin kuin sinä, ei moiseen vaivaudu.
Et taida kovin sisäpiiriin kuulua kun et tiedä niistä mitään.

 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja ex-tyttis:
hells angels on organisoitunut rikollisjärjestö, jonka jäsenistöstä osa on toki ihan normiduuneissakin ja tietenkin on myös perheellisiä jne.

Eihän kukaan rikollinen tunnusta olevansa rikollinen-ei kai nyt nämäkään??Haloo!! Ja pitäähän normi kansalaisten kulissit pitää jotta näyttäs vähä edes kunnon kansalaiselle.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Onko Suomessa edes kuin muutama hell's angels?? Niitä muita sitten senkin enemmän. Ja vastaus on niihin kaikkiin yhteensä että en tunne.
Kun ääliöt sössöttää asioista joista eivät paskaakaan tiedä niin se johtaa just tähän :D
 
Itku
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tunnen useitakin jotka kuuluvat ko. yhteisöön.

Kaikki näistäkään eivät ole kusipäitä rikollisia kuitenkaan.
Koko ryhmään et pääse ellet tee tiettyjä rikoksia.sorry vaan.
Ai. miks vitussa mä oon sinne päässy ite ???????????
No huh-huh.Minäpäs nauran sinulle.......Kuka Enkeli nyt kaksplus palstalla roikkuu?????
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tunnen useitakin jotka kuuluvat ko. yhteisöön.

Kaikki näistäkään eivät ole kusipäitä rikollisia kuitenkaan.
Koko ryhmään et pääse ellet tee tiettyjä rikoksia.sorry vaan.
Ai. miks vitussa mä oon sinne päässy ite ???????????
Ehkä olet hangoround jäsen etkä täysjäsen.
Mä oon täysjäsen ollu yli 10 vuotta et ehkä mä jotain pientä voin jostain tietää jopa, vaikka en itsestäni älämölöä pidä niin ku ei moni muukaan joka ei oo mikään kusipää.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Itku:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tunnen useitakin jotka kuuluvat ko. yhteisöön.

Kaikki näistäkään eivät ole kusipäitä rikollisia kuitenkaan.
Koko ryhmään et pääse ellet tee tiettyjä rikoksia.sorry vaan.
Ai. miks vitussa mä oon sinne päässy ite ???????????
No huh-huh.Minäpäs nauran sinulle.......Kuka Enkeli nyt kaksplus palstalla roikkuu?????
Naura rauhas mä taas en ymmärrä miks enkelikin ei vois täälläkin roikkua samoin ku muutki mammat
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tunnen useitakin jotka kuuluvat ko. yhteisöön.

Kaikki näistäkään eivät ole kusipäitä rikollisia kuitenkaan.
Koko ryhmään et pääse ellet tee tiettyjä rikoksia.sorry vaan.
Ai. miks vitussa mä oon sinne päässy ite ???????????
Ehkä olet hangoround jäsen etkä täysjäsen.
Mä oon täysjäsen ollu yli 10 vuotta et ehkä mä jotain pientä voin jostain tietää jopa, vaikka en itsestäni älämölöä pidä niin ku ei moni muukaan joka ei oo mikään kusipää.
Kielenkäytöstäsi päätellen olet juuri tyhmääkin tyhmempi.Ja minusta vain ääliät tai lievästi kehitysvammaiset henkilöt ovat noita ihme enkeleitäEihän kukaan järkevä niihin liity.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja HD:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tunnen useitakin jotka kuuluvat ko. yhteisöön.

Kaikki näistäkään eivät ole kusipäitä rikollisia kuitenkaan.
Koko ryhmään et pääse ellet tee tiettyjä rikoksia.sorry vaan.
Ai. miks vitussa mä oon sinne päässy ite ???????????
Ehkä olet hangoround jäsen etkä täysjäsen.
Mä oon täysjäsen ollu yli 10 vuotta et ehkä mä jotain pientä voin jostain tietää jopa, vaikka en itsestäni älämölöä pidä niin ku ei moni muukaan joka ei oo mikään kusipää.
Kielenkäytöstäsi päätellen olet juuri tyhmääkin tyhmempi.Ja minusta vain ääliät tai lievästi kehitysvammaiset henkilöt ovat noita ihme enkeleitäEihän kukaan järkevä niihin liity.
No mä sit oon sun mielestä se tyhmääki tyhmempi, mut itse en itseäni sellaisena pidä. En myöskään lähdä arvostelemaan sinun älykkyyttäsi koska en sinua tunne ainakaan sinun ajatusmaailmasi perusteella =)
 

Yhteistyössä