Tunnetko ketään joka asuu appivanhempiensa kanssa saman katon alla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anoppiasia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anoppiasia

Vieras
Mulla serkku asuu perheineen samassa taloudessa appivanhempiensa kanssa ja en voi kun nostaa hattua hänelle. Itsellä lähtis järki samassa elämäntilanteessa. Serkun anoppi kun on vielä ihan mahdoton paasaaja ja serkku perheineen joutuu elää sen määräysvallan alla.

Tuttu asuu, tosin väliaikaisesti remontin valmistumista odotellessa. En ole ollut arkea seuraamassa, mutta kyllä se kyläilyjen aikana ainakin näyttää hyvin onnistuvan. Sitähän en voi tietää, jos käyvät toistensa kurkkuun kiinni, kun ovi sulkeutuu, mutta välit näyttävät päällisin puolin ihan lämpimiltä ja normaaleilta. Ei tule oloa, että näyttelevät vieraille.

Musta tuntuu että heillä sujuu ihan hyvin, lastenhoito on järjestetty, ruokahuolto pelaa ym... itse en siihen pystyis, mutta kukaan tuskin pääsee niin helpolla lasten kanssa kun siskoni, jonka ei siis koskaan tarvitse tehdä mitään. Tai on päättänyt itse, ettei tee, en tiedä. Sääliksi käy siskon anoppi, jolla ei vapaa päiviä koskaan, vaikka eläkeläinen on jo oman päivätyönsä tehnyt, nyt kun jäi eläkkeelle, niin saa päivät pitkät hoitaa lapsia ja tehdä ruokaa ja vieläpä ostaakin sen ruoan.

Naapurissa asuu perhe ja perheenäidin isä asuu samassa taloudessa. Ihan hienosti menee. Mäkin voisin appiukkoni kanssa asua samassa taloudessa. Anoppini, äitini ja isäni kanssa en.. :/

mieheni veljen perhe asuu väliaikaisesti. Asunut nyt 3kk. Rakentavat taloa siihen anoppilan naapuriin eli mun mielestä käytännössä asuu anoppilassa jatkossakin. Mä en jaksais. Tosin naisella ei ole omia vanhempia enää että ehkä hakee jotain äitihahmoa lähelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
mieheni veljen perhe asuu väliaikaisesti. Asunut nyt 3kk. Rakentavat taloa siihen anoppilan naapuriin eli mun mielestä käytännössä asuu anoppilassa jatkossakin. Mä en jaksais. Tosin naisella ei ole omia vanhempia enää että ehkä hakee jotain äitihahmoa lähelleen...

Appiukko asuu 400 m:n päässä ja on perheestä se, jota vähiten nähdään vauikka lähimpänä asuu. Ei se et asutaan naapureina tarkoita et ollaan tekemisissä.

Yhteistyössä