Tunnen oloni taas niin yksinäiseksi

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Yvonne - no ei toki, mutta ainakin tuo pahin epätoivon viitta olisi hyvä heittää yltä pois, koska se sisin kuitenkin hehkuu niille vastapuolille. Kuten joku sanonta meneekin; täytyy ensin rakastaa itseään, jotta voi rakastaa toista.

Tuon logiikan mukaan itseään rakastamaton ei voi rakastaa lapsiaan.

Baareissa käymisen päätin lopettaa. Ei tule kuin paha mieli. Kavereilla on vientiä mutta mä saan aina lähteä yksin kotiin. Juttelen ja nauran kuten kaveritkin, mutta en kelpaa niin en kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen Yvonne:
Yvonne - no ei toki, mutta ainakin tuo pahin epätoivon viitta olisi hyvä heittää yltä pois, koska se sisin kuitenkin hehkuu niille vastapuolille. Kuten joku sanonta meneekin; täytyy ensin rakastaa itseään, jotta voi rakastaa toista.

Tuon logiikan mukaan itseään rakastamaton ei voi rakastaa lapsiaan.

Baareissa käymisen päätin lopettaa. Ei tule kuin paha mieli. Kavereilla on vientiä mutta mä saan aina lähteä yksin kotiin. Juttelen ja nauran kuten kaveritkin, mutta en kelpaa niin en kelpaa.

Oleko kokeillut mitään nettitreffijuttua? Ei kannata mitään lopettaa siksi että ei löydä ketään, mistä sinä tiedät vaikka se joku tulisi vastaan seuraavan kerran kun poikkeat nopsaan vaan yhillä? =)

Missä päin asut?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Oleko kokeillut mitään nettitreffijuttua? Ei kannata mitään lopettaa siksi että ei löydä ketään, mistä sinä tiedät vaikka se joku tulisi vastaan seuraavan kerran kun poikkeat nopsaan vaan yhillä? =)

Missä päin asut?

Mä olen hirveän ennakkoluuloinen nettijuttuja kohtaan. Mun on vaikea uskoa, että sitä kautta ketään löytäisi.

En mä jaksa enää baariin mennä. Viime kerrat on vain aiheuttaneet mulle itkua. :|

Kaverit löytää itselleen miehet seurusteluun tai yhdeksi yöksi. Kaverit saavat lapsia.

Mitä on mulla nyt? Onhan mulla toki yksi lapsi jota rakastan. Mutta mulla ei ole miestä jonka kanssa voisi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, kotia, lapsia jne. Ei ole miestä edes yhdeksi yöksi, että saisi edes seksiä.

Olen eronnut reilu 4 vuotta sitten lapsen isästä ja mitään pysyvää suhdetta ei ole tänä aikana ollut, vain lyhyitä juttuja. Loppukesästä eronnut ystäväni saa omilla jutuillaan mut välillä ärsyyntymään todella paljon. Hän valittaa seksipuutetta ja ettei saa miehiä jne. vaikka hänellä on ollut enemmän petikumppaneita eronsa jälkeen kuin mulla yli neljän vuoden aikana. Sitten valittaa viikon jälkeen kun ei ole seksiä tiedossa. No mä olen saanut seksiä viimeksi syyskuun lopussa.

Alkaa tuntua niin epätoivoiselta. Ei mua kukaan tunnu huolivan. Saan heittää romukoppaan kaikki haaveet miehestä, lapsista ja omakotitalosta. Enhän mä saa edes yhdeksi yöksi pientä hellyyttä ja läheisyyttä.

Joo mä tiedän, että mun surkea asenne ei kyllä auta tässä nyt yhtään vaan työntää miehet kauemmas. Mutta kun mä en enää jaksaisi tätä yksinoloa. Nytkin itkettää niin etten tahdo nähdä kunnolla mitä kirjoitan.
Aloita jokin harrastus, jossa on myös miehiä. Sitten ne olisivat samanhenkisiä. Jos hyvää miestä etsit, niin kannattaa etsiä uskovaista miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:

Missä päin asut?

Mä olen hirveän ennakkoluuloinen nettijuttuja kohtaan. Mun on vaikea uskoa, että sitä kautta ketään löytäisi.

En mä jaksa enää baariin mennä. Viime kerrat on vain aiheuttaneet mulle itkua. :|

Mä löysin, sattumalta. Moni muukin on löytänyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Miuku:
Aloita jokin harrastus, jossa on myös miehiä. Sitten ne olisivat samanhenkisiä. Jos hyvää miestä etsit, niin kannattaa etsiä uskovaista miestä.

Ei mun mielenkiintoni ole sellaisia, että harrastusten parista miestä löytyisi. Ja kun täällä on rajoitetusti mahdollisuuksia harrastaa ylipäätänsä mitään.

Uskovaista miestä en halua koska en itse ole uskossa. Ei sellainen suhde toimisi pidemmän päälle.

Siitä nyt ei kannata olla pahoillaan, jos baarista kotiin yksin lähtee - harvoin niistä jutuista parisuhdetta kehkeytyy. Sen sijaan jos on avoimin mielin ja tapaa kivan ihmisen, voi vaihtaa vaikka puhelinnumeroita ja katsoa päivänvalolla asiaa uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaksi mun kaveria on löytänyt miehen netistä. Toiset on nyt olleet jo 5 vuotta naimisissa ja lapsikin on, toinen meni miehen kanssa just kihloihin.

Mä en halua täältä muuttaa yhtään mihinkään ja mun tuurilla löytäisin miehen jostakin kaukaa.

Jos sä haluat istua vaan kotona ja odottaa, että mies tulee sua hakemaan sieltä niin sitten varaudu yksinäisyyteen. Johan tässä on tullut paljon ehdotuksia mitä voisit tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
yhtään vittuilematta, olisko pieni asenteen muutos mitään ?

En mä vain jaksa enää. Olen yrittänyt olla reipas ja iloinen, mutta nyt ei vain jaksaisi enää. Olen aina ollut se joka jätetään huomiotta kun kaveria vierestä viedään. Kyllä siinä vuosien varrella hymy alkaa hyytymään.

Kaksi mun kaveria on löytänyt miehen netistä. Toiset on nyt olleet jo 5 vuotta naimisissa ja lapsikin on, toinen meni miehen kanssa just kihloihin.

Mä en halua täältä muuttaa yhtään mihinkään ja mun tuurilla löytäisin miehen jostakin kaukaa.

Jos sä haluat istua vaan kotona ja odottaa, että mies tulee sua hakemaan sieltä niin sitten varaudu yksinäisyyteen. Johan tässä on tullut paljon ehdotuksia mitä voisit tehdä.

Johan mä kerroin, että täällä ei paljon ole mitään.

Siitä nyt ei kannata olla pahoillaan, jos baarista kotiin yksin lähtee - harvoin niistä jutuista parisuhdetta kehkeytyy. Sen sijaan jos on avoimin mielin ja tapaa kivan ihmisen, voi vaihtaa vaikka puhelinnumeroita ja katsoa päivänvalolla asiaa uudelleen.

Lapseni isän löysin baarista ja siitä seurasi muutaman vuoden parisuhde.

Taitaa nyt kyllä olla vähän asenteestakin kiinni, yksinäisyys. Ei maailma tule sinne sun luo vaikka sekin on kai mahdollista jos oikein toivoo. Miksi ei olisi miehiä sun kiinnostusten parissa? Miksi et löytäisi netistä ketään, mistä hitosta sen tietää vaikka mies muuttaisi sinun luo?

Mitä sä oikein pelkäät?

En mä vain jaksa enää. Olen yrittänyt olla reipas ja iloinen, mutta nyt ei vain jaksaisi enää. Olen aina ollut se joka jätetään huomiotta kun kaveria vierestä viedään. Kyllä siinä vuosien varrella hymy alkaa hyytymään.

no nyt selvis että miksen hymyile minäkään koskaan

Mä tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu!! Mulla erosta vasta 1,5 vuotta, mutta ei minua ole luotu yksin olemaan. Tai siis periaatteessa yksin on ihan ok nytkin elellä, jos vaan tietäis, jos joku vois varmaksi sanoa, että jossain vaiheessa tulen löytämään elämänkumppanin. Masentaa ajatus, että olisin näin yksin lopun ikäni... Mulla on kolme lasta kylläkin joten niitä en enempää halua, kun ikääkin on jo lähempänä 4- kuin 3-kymmentä.

Baareissa en käy, en viihdy, enkä halua miestä joka viihtyy baareissa ja juopottelemassa. (Exä harrasti sitä laatua ihan tarpeeksi.....) Mulle kelpaisi ihan tavallinen, kiltti, "tylsäkin" mies, ei tarvi olla komea, rikas, suosittu ja kaikessa taitava. Missäs sen sitten voisi tavata? Netti-ilmoituksiin mulla ei (vielä ainakaan) riitä rohkeus. Ja sen on ihan bullshittiä että "sen oikeen voi tavata vaikka kaupan kassajonossa". Allright, ehkä naapurin Hilmalle kävi niin sotien alla, mutta oikeessa elämässä se ei mene niin. Ihmiset tapaa toisiaan baareissa, työpaikoillakin, muun sosiaalisen elämänsä puitteissa (mulla on muutama kaveri jota asuu siellä täällä ja pääasiassa fb:ssa jutellaan).

Juu, ja jonkinlainen seksielämä olis erittäin kiva juttu.

Että tämmöstä :/

Baarista ei saa kun huonoja miehiä. Ne sitten jatkaa baarissa ramppaamista suhteessakin.

Mä en toisaalta ymmärrä, miten se mies tekee onnelliseksi. Jos ei itse ole elämäänsä tyytyväinen, niin se kyllä huokuu ihmisestä ulospäin. Eikä epätoivoisen ja masentuneen ihmisen seurassa halua olla.

Unohda se epätoivoinen miehen etsintä hetkeksi, ja ala elämään elämääsi niin että olet onnellinen. Kuka tietää, kenties jostain löytyy se kumppanikin vierelle. Kannattaisi hankkia vaikka uusi harrastus. Seksikumppaneita löytää taas varmasti baarista, jos sitä on vailla.

Baarista ei saa kun huonoja miehiä. Ne sitten jatkaa baarissa ramppaamista suhteessakin.

Mä en toisaalta ymmärrä, miten se mies tekee onnelliseksi. Jos ei itse ole elämäänsä tyytyväinen, niin se kyllä huokuu ihmisestä ulospäin. Eikä epätoivoisen ja masentuneen ihmisen seurassa halua olla.

Unohda se epätoivoinen miehen etsintä hetkeksi, ja ala elämään elämääsi niin että olet onnellinen. Kuka tietää, kenties jostain löytyy se kumppanikin vierelle. Kannattaisi hankkia vaikka uusi harrastus. Seksikumppaneita löytää taas varmasti baarista, jos sitä on vailla.

En mä epätoivoisesti miestä yritäkään etsiä. Kaukaa katsellen joitakin tiettyjä miehiä, mutta musta ei ole itseäni tyrkyttämään.

Eipä ole moneen kuukauteen löytynyt seksiseuraakaan vaikka olen monesti baarissa ollut. :( Kai mä olen sitten niin vastenmielinen.

Mulla on ollut IHAN samanlaista sekä baarissa, harrastuksissa että opiskelujutuissakin. Olin jo varma, että mussa on vaan joku pahasti vialla, kun olin kuin ilmaa kaikille, samalla muut ympärillä pariutuu just niitten samojen tyyppien kanssa ketkä ei mua huomaa ollenkaan. Ja sit kaikki vaan väitti, että asenteessas on vikaa. Mutta ei kukaan pysty pitämään asennetta kovin korkealla, jos kukaan ei huomaa edes että on olemassa. ENkä tiedä miten rautainen itsetunto pitäisi olla, että voisi rakastaa ja uskoa itseensä siitä huolimatta, että vuodesta toiseen ei kelpaa kellekään, kun muut kerta toisensa jälkeen huomataan ja niihin ihastutaan.

Yllätys oli suuri, kun uskaltauduin sitten kokeilemaan nettitreffejä, siellä sattui ihan samantasoista miestä treffeille, joita olin turhaan muuallakin katsellut saamatta ikinä mitään vastakaikua. Ja olivat hyvinkin kiinnostuneita, moni ihastui jonkin verran ihan jo ensitreffeillä, ja kiinnostus vaan yltyi sitä mukaa mitä paremmin tutustuttiin. Toki ihan jokaisen kanssa ei synkannyt täysiä, mutta ei kyllä yhtään karmaisevaa kokemustakaan osunut kohdalle. Ja hyvän miehen olen sieltä löytänyt.

En tiedä mikä muualla on mennyt sitten vikaan ja miten se ensivaikutelma, minkä musta nettitreffeillä saa, onkin ihan päinvastainen kuin muualla...

Niin ja täydennän vielä, että ei mulle ole todellakaan ollut mitään seksiseuraa tyrkyllä baarissakaan, kuin joskus ihan nuorena, melkein teini-ikäisenä. Mutta ei enää vuosikausiin ole miehet siellä edes siinä mielessä kiinnittäneet huomiota.

Tässä onkin ongelman ydin. Näin miehenä olen kiinnostunut vain naisista, jotka ovat uskaltauneet ilman kavereita radalle.

Yhteistyössä