Tunnen itseni tosi sairaaksi,vaikken ole (?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Eli yli kuukauden on ollut outoja oireita. Alunperin alkoi infektiolla, eli mulle tuli keuhkoputkentulehdus 5 vkoa sitten, johon sain antibiootit. Keuhkokuvaa ei otettu mutta keuhkoista kuului pihinää ja se tuntui olevan tukossa. Samaan aikaan mulla meni toinen puoli kaulasta, toinen käsi ja solisluu tunnottomaksi oikealta puolelta ja lääkäri sanoi jonkun hermon olevan jumissa.

No väsymys ja huono yleisvointi jatkui tuonkin jälkeen ja kävin lääkärissä, joka määräsi muutamia perusverikokeita, tästä aikaa 3 vkoa. Myös kilpirauhasarvot katsottiin. kaikki ok, paitsi leukosyytit hieman koholla arvo 10.

"Tsemppasin" myös, eli aloin ulkoilla vielä enemmän joka päivä ja syön vitamiineja. Oloni on silti päivittäin aika huono, ja lämpöily iltaisin jatkuu edelleen. Hikoilen öisin ja monesti herään yöllä siihen että on tosi kuuma ja olen hikinen, vaikka ennen olen ollut taipuvainen paleluun.

No nyt tuo oikea puoli tuntuu taas oudolta, niska, hartia ja lapaluu ovat arkoja, "tukossa", eikä hieronta auta. Keuhkoputkessa on myös limaa oikealla puolella ja yleisvointi on huono. Olen laihtunut muutaman kilon kuukauden aikana. imusolmukkeet on turvonneet. välillä sattuu suunnilleen keuhkojen kohdalle ja kylkeen, aivan kuin siellä olis jotain painetta tms..

Mutta kun perusverikokeet on otettu, niin ei kai tässä muu auta kuin kärsiä?

Yhteistyössä