E
ei ymmärystä
Vieras
Eli eivät perheen kanssa matkusta vaan vaimo hoitaa lapset ja menee vanhemmilleen ja mies lähtee ryyppäämään ulkomaille. En tajua, meillä mies ei saa mitään etuoikeuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;23251863:Mies käy kerran-kaksi vuodessa ulkomaanmatkalla. Ei ryyppäämässä, mutta rentoutumassa. Ja minä kannustanTiedän mieheni nauttivan reissuista enemmän yksin kuin jos kaikki raahautuisimme mukaan. Toki lomailemme ja matkailemme myös perheenä.
Mutta en ymmä'rrä, miksi kieltää toiselta jotain tärkeää, kun tiedän kuitenkin miehen nauttivan auringosta ja lämmöstä - ja rauhasta? Viikon hän viettää lukien kirjoja, uiden, maaten auringossa patikoiden. Ei se minulta ole pois, jos toinen lataa energiaa näin. Itse sitten taas rentoudun muilla keinoin ja nautin muista asioista, jotka mieheni minulle suo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrystä;23251926:Tuntuu minusta vaan oudolta kun naiset suostuvat lasten saatuaan ihan "tossukoiksi" mies saa mennä kuten ennenkin mutta nainen joutuu olemaan kotona ei onnistuisi meillä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrystä;23251823:Tuntuu vaan naisen alistamiselta tuollainen joutuu hoitamaan lapset ja ukko saa jatkaa elämäänsä entiseen tyyliin.