Tumma vai vaalea keittiö?

  • Viestiketjun aloittaja Minkkis
  • Ensimmäinen viesti
Minkkis
Niin, jos saisitte ite keittiönne nyt suunnitella niin tulisiko tummat vai vaaleat kaapinovet/kodinkoneet?

Mä oon aina asunu valkoisen keittiön kodissa ja nyt ostettiin talo, jossa onkin pähkinän(?) väriset kaapit keittiössä ja rosteriset koneet, noinkohan sopeudun... ;)
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja Minkkis:
Niin, jos saisitte ite keittiönne nyt suunnitella niin tulisiko tummat vai vaaleat kaapinovet/kodinkoneet?

Mä oon aina asunu valkoisen keittiön kodissa ja nyt ostettiin talo, jossa onkin pähkinän(?) väriset kaapit keittiössä ja rosteriset koneet, noinkohan sopeudun... ;)
varmasti sopeudut =), parempi ne kuin oisi esim kirkkaan punaiset..vaikkei nekään nyt niin pahat olis :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minkkis:
Niin, jos saisitte ite keittiönne nyt suunnitella niin tulisiko tummat vai vaaleat kaapinovet/kodinkoneet?

Mä oon aina asunu valkoisen keittiön kodissa ja nyt ostettiin talo, jossa onkin pähkinän(?) väriset kaapit keittiössä ja rosteriset koneet, noinkohan sopeudun... ;)
varmasti sopeudut =), parempi ne kuin oisi esim kirkkaan punaiset..vaikkei nekään nyt niin pahat olis :)
Anopilla on punainen keittiö eikä oo yhtään paha. Ei tosin oo kirkkaan punaiset vaan sellaiset verenpunaiset... ÄH, vaikeeta kuvailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
http://images.google.it/images?sourceid=navclient&hl=it&rlz=1T4SKPB_itIT347IT347&q=cucina+rossa&um=1&ie=UTF-8&ei=gBmBS-LLFcv-_AaT8PTuBg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBUQsAQwAA
Näitä punaisia keittiöitä näkyy nyt joka paikassa. Meillekin semmoista himoitsin (ja edelleen himottais :D ), mut harmittaa, jos siitä tulee "muotijuttu"..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on punainen keittiö ja höysteenä tumma pähkinäpuu. ruokapöytä tuoleineenkin on tummaa pähkinää. Valkoinen keittiö on kamala.
ei kamala, mutta standardi kyllà
Minä valitsin värit ja materiaalit itse. Välitilassa oranssin sävyinen kuviotapetti, päällä lasi. Leivinuuni on oranssia laattaa. Keittiössä on myös riippumatto ja leivinuunin päälle pääsee kiipeämään jne.

Meidän näköinen keittiö, joka ei ole standardia nähnytkään.
 

Yhteistyössä