Tulkitkaa tätä miestä minulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jebopu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jebopu

Vieras
Tavattiin lauantaina, mies selvinpäin ja minä humalassa. Juotiin yhet baarissa ja lähettiin kävelylle.

Toista tuntia talsittiin ympäriinsä, suukoteltiin ja juteltiin. Kutsuin miehen kahville.

Kahviteletiin, ja pyörähetiiin sändyn puolella.

Seuraavana päivänä mies laitto viestin että heärsin just äsken, oli kiva ilta. Vastasin että kiitos, kuin myös. Sitten koitti soittaa, mutten voinut vastata kun oli muksujen kaa härdelliä. Eikä tullu mieleen soittaa takasin, jotenkin ajattelin että hän soittaa sitten uusiksi myöhemmin..

No sitten ei olekkaan kuulunut mitään. Voiko se haluta että mä soitan, tai oikeemmin olettako hän että minä teen suraavan siirron? Oisko kamalaa laittaa viestii?

Tsemppiä tässä tarvitaa, terveisin 5 vuotta sinkkuna ja eka mies jolle ees annoin numeroni; senkin vain vahvan humalatilan takia :D

Ehkäpä mä huomenna (tai viikonloppuna mielummin) sitten tekstaan :)

[QUOTE="apap";24184966]Tsemppiä tässä tarvitaa, terveisin 5 vuotta sinkkuna ja eka mies jolle ees annoin numeroni; senkin vain vahvan humalatilan takia :D

Ehkäpä mä huomenna (tai viikonloppuna mielummin) sitten tekstaan :)[/QUOTE]

Tänään ja nyt heti! Toinen ottaa siellä ihan varmasti. Laita edes viesti, ettet ehtinyt vastaamaan ja oli tosi kivaa ja voisit ehdottaa kahveille lähtemistä vaikka...

[QUOTE="apap";24184966]Tsemppiä tässä tarvitaa, terveisin 5 vuotta sinkkuna ja eka mies jolle ees annoin numeroni; senkin vain vahvan humalatilan takia :D

Ehkäpä mä huomenna (tai viikonloppuna mielummin) sitten tekstaan :)[/QUOTE]

Tee se, niin viestit selvästi, että ei paljon kiinnosta. :)

• Tykkää
Reactions: HEI!
En mä sen takia jättäis viestimättä että pelaan pelejä; mua vaan ujostuttaa ja pelottaa setorjunta.

No mutta, hyvin meni:

Minä: Moi! MItä kuuluu? Mennäänkö huomenna uimaan?
Mies: Kiva kuulla sinusta :) Mennään vaan, pääsen töistä 5 jälkeen.. :D
Minä. Kiva. Mä soitan huomenna sitten joskus kuuden maita, mennään samaa matkaa? Öitä!
Mies: Öitä :) Nuku hyvin! Odottaen huomista..

Juu, nyt mua häiritsee nuo pilkut ja hymiöt, mutta uskon pääseväni asian yli :D