Liian suuri häpeä. Kertokaa miehet, onko totta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hämmentynyt";26859273]Kiitos viimeisistä ihanista ja ymmärtävistä viesteistä :) Taisi nuo aiemmat tulla vielä liian aikaisin aamuyöstä, oli möröt vielä liikkeellä :)

Ja kiitos neuvoista. Tiedän itsekin, että olisin voinut olla aktiivisempi sen lurpahtamisen jälkeen, mutta menin jotenkin lukkoon. Sitä ennen olin hyvinkin aktiivinen ja tilanne oli todella kiihkeä ja myös romanttinen. Tuo kondomijuttu oli vähän sellainen vaikea, ehkä silläkin oli pieni osa asiaan, että annoin sen hänelle.... hän ei tehnyt sillä eka mitään, ja itseasiassa taisin itse avata sen kuoren, ja samalla huomasin tuon lurpahtamisen.

Mutta vaikeaa se on ekalla kerralla olla niin kovin kiihkeenä ja taitavana, varsinkaan lurpahtamisen jälkeen. No, jos vielä hänen kanssaan jotain on, niin tiedän enemmän. Ja jos ei, niin sitten jonkun muun kanssa.

Mutta mitä hittoa tekisin nyt, kun hän ei vastaa viestiini eikä vastannut puhelimeenkaan...(eka soitin ja sit laitoin viestin).
Jos nyt ottaisin taas yhteyttä, tuntuu että painostaisin. En vaan yksinkertaisesti kehtaa enää soitella. Miten siis voisin olla muka häneen vielä yhteydessä.... joo, tuskin kukaan osaa antaa vastausta... mut oisko mitää vinkkiä?[/QUOTE]

Varmasti jokaista miestä ikään katsomatta harmittaisi ja nolottaisi em. tilanne. Mitä jos laittaisit vaikka tekstarin mainitsematta tuota tapahtumaa, vaikka jotaan tyyliin että pidit hänen seurastaan ja mielestäsi teillä oli mukavaa ja haluaisit vielä tavata ja jos hänkin haluaa niin ottaisi yhteyttä. Ei kuulosta mun mielestä painostukselta ja sitten vaan peukut pystyyn että voittaa noloutensa ja ehdottaa uutta tapaamista. Tsemppiä!

Millä ihmeen poikaystävällä? Olen tylsästi hetero vain. Jos vaimoni kyllästyisi hormonaaliseen ehkäisyyn, niin menisin taas kumilinjalle, mutten enää tyytyisi normikokoisiin kondomeihin. Niitä pukiessa piti repiä kynsillä, mikä on huono idea ohuen kumin kohdalla. Eipä ihme, että yhden tyttöystävän kanssa hajosi kolme kumia saman session aikana. Nyt tilaisin suurempia kumeja netistä. Pituuden kanssa ei olisi niin nuukaa, mutta leveyden kyllä.

Ei me nähty siellä bileissä, hän ei tullut sinne. Se on ollut jotenkin kylmä mulle, ei ole halunnut puhua. Kerran kysyin voitaisko puhua mutta ei ole halunnut.

No mutta eilen illalla juteltiin tietokoneen välityksellä, siis kirjoiteltiin. Hän oli huomattavasti avoimempi kun kirjoitti. Kirjoiteltiin parikolme tuntia, kaikesta ihan arkipäiväisestä mutta vähän tästä suhteestakin. Hän oli kovin pahoillaan ja puhui kauniisti, mutta ei mistään "yhteenpaluusta" tai sellaisesta ollut puhetta. Hän oli ihan supermukava mulle ja hänellä ei ollut kiire mihinkään, aika myöhään kirjoiteltiin. Sehän tässä helvetisti ihmetyttää, että hän on ihan hirveän mukava mulle sitten yhtäkkiä ja kirjoittaessa on valmis "puhumaan" asioista....

Ehkä hän on itsekin hämmentynyt.

Vähän nostan. Mä kun ihmettelen täällä miksi se on mulle niin mukava ja selkeesti haluaa jutella mun kanssa ja on ihan yhtä kiinnostunut mun asioista kun ennenkin ja kaikkea. Mielummin vois olla sitten kokonaan kylmä, olis jotenki helpompi ymmärtää.

Nyt sinun pitäisi olla vaan reipas ja tavallaan unohtaa mies siinä mielessä kokonaan. Olla mieluiten näkemättäkin. Toimii parhaiten tuli jutusta tulevaisuudessa sitten mitään tai ei. Voi olla, että miehen käyttäytyminen viittaa siihen, että sinä et kiinnosta kumppanina, mutta koska antoi jo ymmärtää, että olisi kiinnostunut ja menitte sänkyyn, niin nyt yrittää hyvitellä sitä käyttäytymällä mukavasti. Ristiriitainen viestintä kuitenkin kertoo sen, että kokee tilanteen ikävänä (ja ehkä sinutkin rasitteena jossakin mielessä, kun tietää, että olisit edelleen kiinnostunut). Harmi, ettei tajua, että antaa vääriä kuvitelmia sinulle.

Jos vielä pääsette päätymään samanlaiseen tilanteeseen, niin voisit auttaa miestä siinä seisokin saamisessa. Kun hän vetäisi käteensä, tarjoutuisit auttamaan ja avittaisit suullasikin. Kondomin voisit laittaa paikoilleen. En ole itse kokenut, mutta kuulemma on erityisen kivaa, jos nainen laittaa kondomin miehelle ilman käsiä.

Tämä sujuukin neitsyeltä varmasti kuin itsestään...

Minun miehelleni kävi samoin meidän ensimmäisellä kerralla. Minä olin neitsyt ja hänelläkin vain yksi yhdyntä ennen minua. Hänelläkin lerpahti kun yritti ekalla kerralla laittaa kortsua. Onneksi on "puhuva tapaus" ja juteltiin asia halki (= häntä harmitti ja jännitti, minä en ollut moksiskaan). Saman illan aikana yritimme uudelleen niin, että minä laitoin kortsun paikalleen ja sitten onnistui. Olemme olleet yhdessä nyt 12 vuotta ja edelleen minä laitan kortsun paikalleen... ;)

Yhteistyössä