Liian suuri häpeä. Kertokaa miehet, onko totta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hämmentynyt"

Vieras
Tai naisetkin, joilla kokemusta vastaavasta, saavat kertoa.

Olen tällä hetkellä aika surullinen ja hämilläni... mies, jonka kanssa ollut puolisen vuotta ihastumista ilmassa, flirttailua ja nykyään tapailua, oli sitten ensimmäistä yötä luonani... asiat eteni päivän kuluessa silleen, että oltiin eka leffassa, kahvilla ja sitten mentiin mun luo. Mies oli pyytänyt minua näille treffeille, ja halusi mennä leffan jälkeen vielä kahville.

Sitten yhessä päätettiin että mennään minun luokse. Oltiin vaan ihan normaalisti, juteltiin, juotiin vähän (yhet oluet), suudeltiin ymym. Mies vaikutti todella onnelliselta, ja olin minäkin. Me ollaan oltu siis tosiaan kauan jo ihastuneita toisiimme, mutta mies oli varattu. Hän on eronnut noin kuukausi sitten tyttöystävästään.

No, asiat eteni illan ja yön kuluessa sänkyyn, vaatteet lähti pois, kaikki. Sitten annoin miehelle jossain vaiheessa kondomin yöpöydän laatikosta, ja hän sen otti.
No, sitten pian huomasin, että no eihän sillä seiso. Aikaisemmin oli kovana. Taisi lopahtaa siihen kondomin antamiseen....

Sanoin miehelle ettei se haittaa ja en ollut oikeastikaan millänsäkään tuosta, koska mä tiesin että sitä jännittää. Ja tiedän miehen olleen todella ihastunut minuun.... voiko jännitys aiheuttaa tuon?

No, ei tämä lopu tähän. Me sitten makoiltiin vaan vieretysten, kunnes huomaan että mies.... no, siellä peiton alla veti käteen. Yritti ilmeisesti saada seisokkia.
Sanoin, ettei meillä tarvitse olla seksiä, että ollaan lähekkäin ja ihan rennosti.

Aamulla mies lähti aika nopeasti, oli jotenkin ehkä nolona.

Ja nyt se ei sitten pidä muhun enää yhteyttä. Ei ole vastannut yhteen puheluun jonka soitin jo pari päivää sitten. Laitoin tekstarin, ei vastausta. En ole pommittanut puheilulla ja viesteillä, yksi kutakin vain.

Hävettääkö sitä nyt niin pirusti tuo vai mikä on...

Ollaan nuoria, minä 21 ja mies 20. Olen aika varma, ettei mies ole menettänyt vielä poikuuttaan.

[QUOTE="Hämmentynyt";26859097]Tai naisetkin, joilla kokemusta vastaavasta, saavat kertoa.

Olen tällä hetkellä aika surullinen ja hämilläni... mies, jonka kanssa ollut puolisen vuotta ihastumista ilmassa, flirttailua ja nykyään tapailua, oli sitten ensimmäistä yötä luonani... asiat eteni päivän kuluessa silleen, että oltiin eka leffassa, kahvilla ja sitten mentiin mun luo. Mies oli pyytänyt minua näille treffeille, ja halusi mennä leffan jälkeen vielä kahville.

Sitten yhessä päätettiin että mennään minun luokse. Oltiin vaan ihan normaalisti, juteltiin, juotiin vähän (yhet oluet), suudeltiin ymym. Mies vaikutti todella onnelliselta, ja olin minäkin. Me ollaan oltu siis tosiaan kauan jo ihastuneita toisiimme, mutta mies oli varattu. Hän on eronnut noin kuukausi sitten tyttöystävästään.

No, asiat eteni illan ja yön kuluessa sänkyyn, vaatteet lähti pois, kaikki. Sitten annoin miehelle jossain vaiheessa kondomin yöpöydän laatikosta, ja hän sen otti.
No, sitten pian huomasin, että no eihän sillä seiso. Aikaisemmin oli kovana. Taisi lopahtaa siihen kondomin antamiseen....

Sanoin miehelle ettei se haittaa ja en ollut oikeastikaan millänsäkään tuosta, koska mä tiesin että sitä jännittää. Ja tiedän miehen olleen todella ihastunut minuun.... voiko jännitys aiheuttaa tuon?

No, ei tämä lopu tähän. Me sitten makoiltiin vaan vieretysten, kunnes huomaan että mies.... no, siellä peiton alla veti käteen. Yritti ilmeisesti saada seisokkia.
Sanoin, ettei meillä tarvitse olla seksiä, että ollaan lähekkäin ja ihan rennosti.

Aamulla mies lähti aika nopeasti, oli jotenkin ehkä nolona.

Ja nyt se ei sitten pidä muhun enää yhteyttä. Ei ole vastannut yhteen puheluun jonka soitin jo pari päivää sitten. Laitoin tekstarin, ei vastausta. En ole pommittanut puheilulla ja viesteillä, yksi kutakin vain.

Ollaan nuoria, minä 21 ja mies 20. Olen aika varma, ettei mies ole menettänyt vielä poikuuttaan.[/QUOTE]
Lahnojen kans käy just noin.

Mutta jokatapauksessa opettele harrastamaan seksiä !!!!!! Se jos makaat kuolleena pillu paljaana ei välttämättä ole se juttu. Jotain elonmerkkiä aina sillon tällön ;) Siit se lähtee =)

Siis mies olis varattu ja erosi noin kuukausi sitten tyttöystävästään ja siitä huolimatta olet varma että on neitsyt??? Siis minkä ikäisiä te olette??? Ehkä mies järkyttyi sitä, että sulla on kortsut odottamassa yöpöydän laatikossa, miettii millainen olet...

Koska mä kysyin sitä.

Vastaus oli että joo, mutta vähän epäilen, että oisko. Tuli sellainen tunne, että sille on käynyt noin aiemminkin.
Ja kortsut oli laatikossa, koska olin jo vähän aavistellut, josko tuona iltana olisi seksiä. Tässä ei nyt tarvi vetää jotain herneitä siitä, että mä olisin joku himokas horo tai löllö lahna.

Ja miksi pitää arvostella jopa siitä, että on varannut kondomeja yöpöydän laatikkoon? Parempi kai, että niitä on valmiina lähellä, kuin lähteä hakemaan jostain vessan kaapista tms. Saattaa mennä fiilikset jo siinäkin.

Ja mielestäni olen vain vastuullinen, kun pidän ehkäisyvälineitä kotona. Ja tiedoksenne, olen itsekin neitsyt vielä.

[QUOTE="Hämmentynyt";26859125]Ja miksi pitää arvostella jopa siitä, että on varannut kondomeja yöpöydän laatikkoon? Parempi kai, että niitä on valmiina lähellä, kuin lähteä hakemaan jostain vessan kaapista tms. Saattaa mennä fiilikset jo siinäkin.

Ja mielestäni olen vain vastuullinen, kun pidän ehkäisyvälineitä kotona. Ja tiedoksenne, olen itsekin neitsyt vielä.[/QUOTE]

Sekin vielä :D

Jos tuo "sekin vielä" liittyi neitsyyteeni, niin jopas on typerää. Nainen se ei ikinä voi tässä asiassa olla oikeanlainen. Tässäkin keskustelussa ollaan vihjailtu siihen suuntaan, että olen joku horo, lahna tai naurettava neitsyt. Koittakaa miehet koota ajatuksenne.

Näitä ihan samoja kommentteja olen saanut kyllä tosielämässäkin miehiltä.

Jospa sitä tosiaan hävetti kun ei seisonut? Nuorelle miehelle se voi olla kolaus miehisyyteen tms. Mun 30v ukko vielä tänäkin päivänä kiroattä kyllähän se saattaa harmittaa.

Koita nyt jotenkinkertoa miehelle että haluat häntä vielä tavata todellakin ja yks seisokin puuttuminen ei kiinnostusta ole lopettanut. Ekat kerrat ei varmaan koskaan mene täysin nappiin :)

Jospa sitä tosiaan hävetti kun ei seisonut? Nuorelle miehelle se voi olla kolaus miehisyyteen tms. Mun 30v ukko vielä tänäkin päivänä kiroattä kyllähän se saattaa harmittaa.

Koita nyt jotenkinkertoa miehelle että haluat häntä vielä tavata todellakin ja yks seisokin puuttuminen ei kiinnostusta ole lopettanut. Ekat kerrat ei varmaan koskaan mene täysin nappiin :)

Joo, joo. Sitähän tässä ollaan jauhettu.

Oikeastaan en haluaisi koko asiasta edes puhua miehen kanssa enää. Ei se ollut mun mielestä yhtään noloa eikä mua haitannu.
Enkä mä ala kenenkään perässä roikkua, että jos ei se itse enää ota yhteyttä niin ei sitten. Joku syy vaan olisi kiva saada, mutta ihan vissiin turha odottaa miehiltä mitään.

Terveisin,
katkera neitsyt 21 v.

Mun miehelle kävi alkuun noin muutaman kerran, sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Häntä jännitti että osaako, aiemmat kerrat seksiä oli olleet aika harvassa ja jännitystä kuulemmma ollut silloinkin. Alun jälkeen lähti sujumaan hyvin!

[QUOTE="Hämmentynyt";26859097]
[/QUOTE]

Vaikuttaa jännittäjä-tyyppiseltä kaverilta. Vaikka tekisi mieli ja olet haluttava niin jännitys vain vie paukut seisokista. Nyt sitten varmasti nolottaa miestä tuo tilanne. Toivottavasti saat mieheen jälleen yhteyden ja pääsette totuttelemaan toisiinne (alasti). Vaikka olette vaatteet päällä tottuneet olemaan jännittämättä toisenne seurassa, alasti oleminen on vielä uusi tilanne.

Meikäläisen mielestä on ihan turha lähteä ketjun tavoin naista syyttämään jos mies ei kiihotu. Varsinkin kun aloittaja on kertonut vahvasta ihastumisesta jne..

Vaikuttaa jännittäjä-tyyppiseltä kaverilta. Vaikka tekisi mieli ja olet haluttava niin jännitys vain vie paukut seisokista. Nyt sitten varmasti nolottaa miestä tuo tilanne. Toivottavasti saat mieheen jälleen yhteyden ja pääsette totuttelemaan toisiinne (alasti). Vaikka olette vaatteet päällä tottuneet olemaan jännittämättä toisenne seurassa, alasti oleminen on vielä uusi tilanne.

Meikäläisen mielestä on ihan turha lähteä ketjun tavoin naista syyttämään jos mies ei kiihotu. Varsinkin kun aloittaja on kertonut vahvasta ihastumisesta jne..

Tätä olen ajanutkin takaa, kun ei tässä ollut mistään yhden yön jutusta, tai muutenkaan mistään about kahden viikon tapailusta kyse. Ollaan tunnettu jo sen puolisen vuotta, ja nähty toisiamme usein, kun samasta kaveripiiristä ollaan.

Mutta ei kai auta kuin odotella, jos hän haluaisi vielä olla yhteydessä tai tavata. Minä olen hänelle jo kerran soittanut ja yhden viestin lähettänyt, jossa kyselin vain kuulumisia. En tiedä, miten muuten voisin ottaa yhteyttä, koska tuota asiaa en halua ottaa enää puheeksi.

Jos vielä pääsette päätymään samanlaiseen tilanteeseen, niin voisit auttaa miestä siinä seisokin saamisessa. Kun hän vetäisi käteensä, tarjoutuisit auttamaan ja avittaisit suullasikin. Kondomin voisit laittaa paikoilleen. En ole itse kokenut, mutta kuulemma on erityisen kivaa, jos nainen laittaa kondomin miehelle ilman käsiä.

Minun miehelle kävi juurikin noin kun alettiin seurustelemaan. Oli jo vuosia ollut ihastunut minuun ja oli neitsyt. Ei voinut sille mitään ja pari erillistä kertaa lämmitellä ennen kuin se sitten onnistui. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Ollaan oltu 14v yhdessä ja naimisissa.

Jos vielä pääsette päätymään samanlaiseen tilanteeseen, niin voisit auttaa miestä siinä seisokin saamisessa. Kun hän vetäisi käteensä, tarjoutuisit auttamaan ja avittaisit suullasikin. Kondomin voisit laittaa paikoilleen. En ole itse kokenut, mutta kuulemma on erityisen kivaa, jos nainen laittaa kondomin miehelle ilman käsiä.

Toinen vaihtoehto on että jos mies haluaa taas itse yrittää seisokkia saada niin alat säkin lämmittelemään itseäsi. Ehkä mies kokisi siinä tilanteessa tekevänsä oikein kun yrittää "innostua" ja saa vielä ihastella sinun upeaa toimintaasi ;)

Minun miehelle kävi juurikin noin kun alettiin seurustelemaan. Oli jo vuosia ollut ihastunut minuun ja oli neitsyt. Ei voinut sille mitään ja pari erillistä kertaa lämmitellä ennen kuin se sitten onnistui. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Ollaan oltu 14v yhdessä ja naimisissa.

kyllä niitä miehiä tuo hävettää ihan pirusti, koska mies saattee edelleen ottaa nuo ensimmäiset yöt puheeksi. :/ itse en ollut moksiskaan, enkä asiasta edes halunnut puhua, tai asia mitenkään edes häirinnyt.

Niin siinä vain käy välillä. Etenkin jos jännittää.
Viime viikolla meinattiin harrastaa seksiä kunnon meiningillä. Extempore yhteen hotellin varastohuoneeseen (missä sattumalta oli patjoja!), ovi lukkoon, vaatteet suurinpiirtein revittiin toisten päältä, ja äijä ihan fiilareissa. Mutta sit... Ei seisonukkaa. Vähänkö harmitti, mutta arvata saattaa paljonko miestä harmitti. Kun on vongannu ja vongannu seksiä niin kauan, ja sit ei seisokkaa :D :D

Yhteistyössä