Liian suuri häpeä. Kertokaa miehet, onko totta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kenzo";26859116]Siis mies olis varattu ja erosi noin kuukausi sitten tyttöystävästään ja siitä huolimatta olet varma että on neitsyt??? Siis minkä ikäisiä te olette??? Ehkä mies järkyttyi sitä, että sulla on kortsut odottamassa yöpöydän laatikossa, miettii millainen olet...[/QUOTE]

Jokainen JÄRKEVÄ nainen varautuu itse siihen että korstuja tarvittaessa löytyy ja että niitä myös käytetään. Typerää luottaa siihen että mies pitää kortsuja mukanaan. Nykyään kun tuntuu varsinkin nuorilla miehillä olevan ihan yksi hailee mitä tauteja voi tartuttaa / saada ja kortsuja ei kaikki mielellään edes halua käyttää - johtuu ehkä just tuosta että voi vaikuttaa seisokkiin.

Sain viestin mieheltä. Kirjoitti vaan että hyvää huomentapäivää ja kertoi kuulumisia, ollut töissä ja kuulemma nukkunut univelkojaan pois. Sanoi, että soittelee mulle tänään kun pääsee töistä. Tosi kiva juttu, etten ainakaan karkoittanut sitä kauas pois :)

Ehkä tää tästä sitten menee normaalisti eteenpäin. Tuota epäonnista iltaa en ainakaan enää ota puheeksi.
Silti mulla on pieni pelko, että kun hän soittaa, hän kertoo mulle ettei halua enää jatkaa tapailua.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän;26860066:
No mä en tykkää..eikä kyllä ole yksikään mieskään kenen kanssa olen ollut tykännyt kortsusta..inhottavahan se on..mutta pakkohan sitä on joskus käyttää jos ei ole vakituisessa suhteessa. Mutta kyllä se seksi on paljon parempaa ilman sitä.

kommenttini koski vain sitä asennusvaihetta

Hei lopettakaa jo toi spärdäreistä jauhaminen ja kommentoikaa mun viimeistä viestiä, jotta en ihan turhaan mennyt näin pitkälle, että päivittelen tänne reaaliajassa ton jannun viesteistä :)

[QUOTE="jäämies";26859533]Ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen. Uuden tuttavuuden kanssa ensimmäinen kerta saattaa toistua. Aluksi seisoo, mutta jännitys vie voiton. Sydän hakkaa 200 laakia minuutissa, hyvä ettei kädet tärise, ei silloin vain seiso. Nainenkaan ei sitä seisokkia saa loihdittua vaikka ampuisi pingispalloja. Tilanne täytyy rauhoittua ja mieli tasaantua. Ei tarvita lääkäreitä eikä analysointia, tarvitaan vain aikaa. Minulla riitti torkut naisen vieressä ja sitten mentiin...

Tykitä vain niitä viestejä. Ei se ihastus ole mihinkään laantunut. Älä ryhdy ensimmäiseksi puhumaan seksistä vaan jatkat siitä mihin jäitte. Seksistä on kuitenkin hyvä puhua jossain vaiheessa.

Seuraavalla kerralla voisi pitkittää esileikkiä, ei heti kortsua käteen. Kortsukin saattaa laukaista jännitystä, jos on kokematon. Jos nuorimies vain tietäisi miten yleistä on jännittää... Panomiehilläkin on usein nolo ensimmäinen kerta, ei sitä tietty voida myöntää.[/QUOTE]

Näin juuri.

Ja niin kuin joku jo sanoi niin opettele sinä laittamaan kortsu paikalleen, pysyy molemmilla mukavasti vire. Lisäksi tosiaan jos alkaa näyttää lerpahtamisen merkkejä niin voit koittaa auttaa asiaa varovasti. Mutta jos mies ei halua jatkaa niin anna olla. Lerpahtamisen jälkeen mies ei aina välttämättä pääse heti käyntiin uudelleen vaan vaatii tosiaan "rauhoittumistauon".

Aloittakaa vaikka siitä yhdessä nukkumisesta, ilman seksipaineita. Sitten kun se toisen vartalo on tuttu niin sitten voitte pikku hiljaa edetä siihen seksiin vaikka sormipelin kautta.

Oma kokemus nuorempana muutamasta nuoresta kundista oli juurikin samanlainen. Pojalla lerpahtaa paineiden ja jännityksen alla, ja heitä se hävettää ihan tajuttomasti, vaikka tytöt tuskin on millänsäkään (paitsi ehkä hiukan yllättyneitä käänteestä ottaen huomioon kumppanin innokkuuteen).

Ja joo, älä kirjoittele tänne sanasta sanaan hänen viestejään. Tosin tuo viimeisin yhteydenotto kuulostaa aika teennäiseltä... Varaudu kaikkeen.

usein miehiä (vaikkei tod olis eka kerta) jännittää ensimmäisellä kerralla uuden naisen kanssa niin paljon että ei välttämättä pelitä kunnolla tai sitten laukee jo reisille... mut kyllä se siitä joka kerta paranee :) mutta ei kukaan oo kyllä livistäny tällästen takia, mutta ko. jätkä varmasti nolostelee liikaa ja häpeää... on melko nuorikin...

Suorituspaineita sillä oli ja hävetti tietysti. Munkin mies aikoinaan sanoi, että juuri siksi, koska minulla on merkitystä. Toivotaan, että ehdottaa uutta näkemistä.

Et menny ap liian pitkälle päivittäessäsi tilannetta. Ainakin mie olen niin romanttinen, että haluan kuulla, jos tarina saa onnellisen lopun. Ja itseasiassa kiva kuulla vaikkei saisikaan. Siis tarkoitan, että olet harvinaisen rohkea nuori nainen kun olet nostanut tällaisen asian esiin.

Itselleni kävi ekan poikakaverin kanssa ihan samoin. Jännitystä ja odotuksia oli ekalla kerralla kerralla varmaan liikaa, koska poikaystävällä lerpahti kondomia laittaessa. Asiaa ei kylläkään ruodittu ja ehdinkin jo ajatella, että ei haluakaan mua kun näki mut alasti (olin epävarma 15-vuotias ja poikaystävä 17, molemmat neitsyitä). Seuraavalla kerralla homma eteni omalla painollaan ja rennosti yhdyntään :)

Kun tapahtuu "noloja" juttuja, niin silloin pitää olla niin kuin ei mitään eli nyt kun näet miehen, niin keskityt vaan siihen mitä teillä on, olet oma iloinen itsesi etkä näytä siltä, että voi voi tai onko sinulla paha mieli. Se on noloa (ja niin voi käyttäytyä, jos on nuori ja kokematon). Samahan se on kuin missä tahansa jutussa.

Ensinnäkin on aivan normaalia, vaikka ei olisi neitsytkään, jos poika tykkää tytöstä kovasti ja siksi jännittää. :) Ja toiseksi, ensi kerralla et anna lerpahduksen hetkauttaa vaan alat hyväillä miestä, vaikka suullasi. Eipä kestä kauaa niin jo on hommat taas vauhdissa. Ihan normaalia pitemmän rakastelun aikana muutenkin jos miehen seisokki laskee välillä ja sitten taas on kohta juhlakunnossa. Eipä siitä kannata suurta numeroa tehdä, eihän naisen kiihotuskaan ole kokoajan katossa!

Ja kortsu kannattaa opetella laittamaan itse, niin se ei vaikuta tunnelmaan ja lisäksi ainakin tiedät, että se on ainakin kunnolla laitettu. ;)

Muistelisin että nuorena se oli kyllä niin jännä paikka ettei mikään ihme olisi ollut että ei olisi toiminut ja varmasti olisi nolottanut todella paljon jos itselle tärkeän ihmisen kanssa olisi noin käynyt.

Eritoten siis näin kun molemmat on kokemattomia asian suhteen, ei ole ihme.

Nyt kun muistelen tarkemmin niin itselle taisi ekaa kertaa touhutessa käydä juurikin niin että siinä sai aika pitkään harjoitella että jännitykseltään kykeni mihinkään. Nolotti kyllä todella paljon, nuorena oli kumminkin tottunut siihen että tappi oli ojossa aamusta iltaan ihan yrittämättäkin.

Kyllä se teidän vika on omalla tavallaan, naiset tiettynä massana edesauttaa ja luo miehille paineita. Kulttuuri on nykyään sellainen.

Ei ihme että jollain ei seiso. Munanmitastakin jauhetaan jatkuvasti ja ties mistä. Naiselle riittää kun ottaa pöksyt pois, noin yleensä. Tuskin teillä samanlaisia paineita on, kuhan maakaatte paikallaan, silleen se neitsyys sitten lähtee.

Ai nykyään? Pikemminkin joskus muinoin tilanne oli tuo, etä naiset vaan antautui miehelle mistään mitään tietämättä tai osaamatta mitään odottaa, muuta kuin kipua ehkä ensimmäisillä kerroillaan.

Hyvä, että nykyään tilanne on toinen, ja voi kurjaa jos se luo miehille paineita.

Me olemme mieheni kanssa olleet yhdessä nyt yli 15 vuotta. Aikanaan se eka kerta oli vähän samansuuntainen juurikin jännityksen vuoksi. Ensin seisoi hyvin tanakasta, mutta kun tarkoitus oli ruveta itse yhdyntään, miehellä ei meinannut millään seisoa ja sitten kun lopulta taas seisoi, niin mies tuli tyyliin yhden työnnön jälkeen. :D Kyllä sitä oikeesti nolotti ja hävetti todella paljon. Mutta se meni loppujen lopuksi nopeasti ohi, mä kun osasin vedellä keskustelemalla oikeista naruista ja mies rauhoittui. Meillä tuossa "jälkipuinnissa" oli etuna se, että olimme ennen seurustelun alkamista olleet kavereita monta vuotta, joten toinen oli aika tuttu jo siinä kohtaa.

jokaisen miehen pitää nykyaikana tuottaa vähintään 7 orgasmia pelkällä katseella.

Edes minä en kykene tuohon :D

Ap:lle, mies voi olla hyvinkin häpeissään. Koska hän välttelee yhteydenottoa niin se on luultavaa. On jopa mahdollista että hänen mielensä defenssit sysäävät syyn muualle ja hän ajattelee että vika on siinä että kemianne eivät kohtaakaan.

Onneksi teillä on kuitenkin pitempi historia takana ja yhteisiä kavereita, joten luultavasti hän ei voi vältellä sinua loputtomiin. Mies on tehnyt tapauksesta paljon vakavamman kuin se on, mutta osa ihmisistä nyt on sellaisia.

No ei sille voi mitään. Kun luin tätä keskustelua alko naurattamaan, jos menetät neitsyytesi nuorena, oot kaamee horatsu ja jos nuorena aikuisena niin se ois pitäny tehä ajat sitte.. et okei :D

Mutta kuule, menetä neitsyytesi sellaiselle miehelle joka sua arvostaa ja haluaa sun kanssa olla. Jos vaan jonkun yhen illan jutun kämpilles raahaat niin jälkeenpäin kokemus voi olla aika huono koska sille oli vaan ihan sama kunhan sai ja sulle se oli sentään vähän suurempi juttu.

Ois hienoa että ihmiset vaivautuis lukemaan koko ketjun tai edes aloittajan viestit siinä ennen kuin vastaavat kommentilla joka on jo tuhanteen kertaan sanottu ja jota ei enää tarvita...

Kivoja viestejä tullut tässä muutaman tunnin aikana. Suhtaudun jo itsekin paljon kevyemmin asiaan, ja vähän jo nolottaa, mut ihan pikkuisen, että tulin tänne kaksplussalle avautuun. Mut lueskelen huvikseni tätä palstaa, ja aattelin kirjoitella kun täällä ainakin saa raflaavat keskustelut aikaiseksi, ja myös yllättävän paljon järkeviäkin mielipiteitä ja ajatuksia :) joten kiitos siitä.

Muuten tilanteessa ei ole mitään uutta, mies ei ole soittanut vielä. Kerron kyl sitte jos soittaa, mutta yritän pitää yksityiskohdat paremmin kurissa, jotta ei nyt ihan paljasteluksia mene.

Yhteistyössä