Tulkitkaa tämä testi! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toista toivova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, kiitos nyt kuitenkin.
Hassua kun oireet on kuitenkin. Menkkamaisesti mahaan koskee (vihloo) kylmettää, koko aika kamala nälkä ja väsyttääkin. tissit on ollut kipeänä jo viikon ja etova olokin on. Valkovuotoa on paljon.Täytyy olla onnellinen, että edes tuo yksi on saatu rikastamaan meidän perhettä.

Mikä kp, eli pitäiskö jo näkyä?

Itsekin yritimme toista lasta 1,5 v ennen kuin tärppäsi. Jos oot yhtään pullea, niin laihduta edes ihan muutama kilo ja ala liikkumaan, itselläni tärppäsi heti kun olin tiputtanut 2 kg. Se vaikuttaa jo hormonitoimintaan. Sitten jos sekään ei toimi niin tutkimuksiin vaan...

En halua antaa turhaa toivoa, mutta tuosssa voi ehkä olla haaleaakin haaleampi haamuviiva, mutta voi yhtä todennäköisesti olle myös negatiivinen. Kuva ei ole kovin tarkka. Mun mielestä sun kannattaa nyt odottaa pari päivää ja tehdä uusi.

Minulla positiivinen tulos näkyi ekan keran juuri niin, että toisen viivan kohdalla oli vain pieni pilkku nurkassa vaaleaapunaista, eli edes koko viiva ei värjääntynyt, enkä saanut tästä minkäänlaista näkymää kuvaan vaikka yritin siitä myös ottaa kuvaa. Kun puhuit, että sinun testissäsi olisi samoin joku punainen piste testiviivassa. Ehkä onkin, jos se ei vaan tähän meille välity noista kuvista.

Meillä ensimmäinen sai alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta, no toista saatiinkin odotella 2,5 vuotta. Oltiin jo hakeuduttu hoitoihin ja olin lyönyt hanskat tiskiin että turha tässä on nyt toivoakkaan ennen kun saa apua lääkäristä. No kuinkas kävikään? Ei mennyt kauaa siemennesteanalyysin annon jälkeen kun testi näyttikin positiivista. Siihen asti en uskonut että yrittäminen voisi haitata raskautumista, mutta nyt uskon.

Meillä ensimmäinen sai alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta, no toista saatiinkin odotella 2,5 vuotta. Oltiin jo hakeuduttu hoitoihin ja olin lyönyt hanskat tiskiin että turha tässä on nyt toivoakkaan ennen kun saa apua lääkäristä. No kuinkas kävikään? Ei mennyt kauaa siemennesteanalyysin annon jälkeen kun testi näyttikin positiivista. Siihen asti en uskonut että yrittäminen voisi haitata raskautumista, mutta nyt uskon.

Ai niin, ja pointtini oli se että vaikka aikaan on kulunutkin jo kauan niin aina on toivoa luomu raskautumiselle. :) Pidän peukkuja :heart:

Yhteistyössä