Kovin on himmeät viivat, mutta kyllä niissä väriä näkyy. Missä vaiheessa sulla on nyt kierto? Kokeile testata vielä kolmannen kerran parin päivän päästä. :flower:
Haaleaa haaleaa viivaa näkyvissä. ITse testailisin uudestaan ylihuomenna, silloin ei ainakaan pitäisi olla epäilystäkään jos viivat ovat vahvistuakseen...onnea testaukseen =)
Kiitos kaikilla tähän mennessä mielipiteensä esittäneille. =) Kierrostani en tiedä, tämä raskaus kun tuli puskista. Havahduin loppuviikosta et ihan kuin mul olisi raskausoireita... Luulin olevan hormonihäiriö, mut voiko olla kuitenkin raskaudesta johtuvaa...?
No se kun tästä hommasta tekee arvoituksen! Kolme viikko sitten oli muutaman pvän vaan ruskeaa vuotoa, ajattelin et vaan olemattomat menkat. Sitä edelliset joskus heinäkuun alun tietämissä...
Mulla oli just samanlainen haamu clearbluessa ja seuraavana aamuna vai oliko sitä seuraavana, vahvistui kunnon viivaksi! Varovaiset onnittelut siis :heart: ! Ja tuota vuotoa oli myös mulla kun kiinnittyi...
Sekopääksi tässä tulee :kieh:
Tein iltapv.llä uuden testin taas clearbluella ja tulos oli puhdas nega! Apteekin omalla sain taas taiottua sen "viivan paikan" myös mutta ei selkeetä plussaa!!! AAAAAARRGH! No... testaampa VIELÄ aamulla ja jos on hiukkanki jotain epäselvää kävelen työterveystädin luokse testailemaan!