Tulkatkaa!! Plussaa vai ei???

mirkku kyllä siellä se haalea viiva taustalla on..mä haamuilin tuolla tavalla melkein viikon, ain vähän vahvistui, kun mulla oli epäsäännöllinen kierto..
Sitten menin ihan veritestiin, ja täällä se haamu pötköttää rv 35+ :hug:

mirkku76 Mulla oli tuo cb:n testi just tuollainen haamujen haamu ensiksi ja siitä se sitten vahvistui. Kun sain ekan haamujen haamun, niin en edes tajunnut kuin vasta myöhemmin, että oli tosiaan haamu: tuolloin tihrustin ikkunaa vasten testiä ja olin näkevinäni jotain, mutta heitin sitten testin pois kun ajattelin, että on nega ja kuvittelen vaan turhia :LOL:, muistaakseni tästä haamujen haamusta jonka vasta myöhemmin tajusin haamuksi kului pari päivää kunnes tein selkeämmän haamun ja siitä sitten päivän verran n. että viiva oli jo kovin selkeä :)! Niin ja nyt tosiaan tämä haamu 32+4 "vanha". . Mitkä kp:t sulla on menossa??

Mä en halua olla näin pessimistinen, mutta musta tuo on nega :ashamed: Kannattaa laittaa hakuun etenkin tuonne vauvakuume osioon, samoin mitäs nyt, clearblue testistä, niin löytyy kuvia jossa tuollainen viiva ja verikoe kuitenkin paljastanut että hcg on jotain 1. Clearblue, ainakin mun kokemuksen mukaan, antaa käytännössä aina tuollaisen viiva :/ Ja lisään vielä, että viivan olisi pitänyt jo vahvistua. Toivotaan kuitenkin, että tulos olisi sitten toiveiden mukainen :) Mutta jos mä olisin sä, en vielä innostuisi, ihan vaan että ei tulisi niin kovaa pettymystä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja MintCandy:
Ja lisään vielä, että viivan olisi pitänyt jo vahvistua.
Ei välttämättä, eikös raskaushormonin määrä lisäänny joka toinen päivä?! Sen takia ei kannata testata joka päivä :whistle: Näin neuvoo äiti joka teki yhteensä 10 testiä viikossa ennen kuin uskoi olevansa raskaana :ashamed: Ja alkuun oli samanlaisia haamuja kuin Mirkulla :hug: Toivotaan että haamut siitä vahvistuis :)

mirkku
Mä ite testailin pregent stick merkkisillä testeillä ja anto musta selkeen tuloksen...'
Ikinä en ole niihin mitään vääriä viivoja saanu
Niitä saa ainaki s-marketista, 2kpl/pkt maksaa jotain n.4e

minä sain clearbluella samanlaisia haamuja, vaikka kiertopäiviä oli vaihtelevasti 28-44 (normaali kierto 30 vrk). Jossain välissä sain samaisella testillä TÄYSIN PUHTAAN negankin, mutta jotenkin ne haamut jäivät mieleeni kummittelemaan, ja jatkoin testien tekoa joka toinen päivä kiertopäivälle 45 asti, jolloin citymarketin halpistestillä heti aivan selkeä plussa. Eli oma haamuni nyt rv 15+ :)
Olen elämässäni tehnyt kymmeniä raskaustestejä, enkä koskaan ole saanut haamun haamua, muuta kuin tällä kertaa, kun todella olin raskaana, eli minusta tuo on kyllä plussa, vähän jo uskallan onnitellakin :)

Joudun olemaan pahanilmanlintu ja kertomaan, että vuoden verran sain CB:lla juuri tuollaisia, jopa tummemmankin sinisiä viivoja enkä koskaan ollut lopulta raskaana (muut testit selviä negatiivisia). Sitten lopulta kun plussa tuli, testasin ainakin 20 kertaa mutta CB sai sillä kertaa jäädä apteekkiin! En aio jatkossa enää tuota testiä käyttää.

^ Sama täällä :ashamed: CB teki valehaamuja useita kertoja puolentoista vuoden yrityksen aikana.

Lopulta kun plussasin, CBssä oli selkeä plussa, ei mikään haamu. Lisäksi varmistin kahdella muullakin testillä että plussa oli aito.

siis mitä ihmettä?!? Kyllä minä näen kaikissa kolmessa haamut ja nyt tuossa viimeisimmässä kuvassa aivan selkeän haamun :D
Itselläni samanlaisia haamuja ollut ja selkeä negaa tullut niin monesti testattua et siitä ei voi erehtyä....sillon ei näy yhtään mitään mitä yrittää edes tiirailla.

Kyllä uskaltaisin jo onnitella, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin (ettei ole kemiallinen silloin yleensä viiva ei vahvistukaan vaan alkaa vuoto jonkin ajan päästä)

Mä näin noissa ekoissa molemmissa ihan tosi tosi tosi haaleen plussan, mut tuossa viimesimmässä sitten ehkä sen viivanpaikan, mut tosi tiiraamalla saa tiirata et näkee jotain. Tsemppiä kuitenki josko sie sielä tulis!

Jännittävä tilanne! Oma kokemus on clearbluesta se että antaa aina haamun, olenpa saanut kyseiseen testiin kunnon plussanki testiajalla joka osoittautui verinäytteen jälkeen todellakin feikiksi. Pregentstickkeihin olen saanut oviksen aikoihin selvän plussan ja siis testiajalla. Mutta raskaudesta ei tietoakaan silloin.

Toivottavasti mirkku saa toivomansa tuloksen!! =)

Yhteistyössä