TULKAA TÄNNE ÄIDIT 19v

  • Viestiketjun aloittaja TULKAA TÄNNE
  • Ensimmäinen viesti
moikka..

täällä on mamma vuosimallia 87, kihloissa olen samanikäisen jätkän kanssa.. tyttömme syntyi 19.10.2006..

onkohan ketään torniosta tai lähistöltä?

minulle voi laittaa sähköpostia osoitteesee: pinja87@netti.fi

kaipaan maili seuraa samanikäisistä mammoista..
 
Kinuski87
Heitin yhtenä aamuna lastani (kohta 11kk) tyynyllä jonka seurauksena kaatui pyllylleen ja siitä kopsautti päänsä ei siis paljoa sattunu mutta säikähti enmmänkii....En ajatellut tyynyllä heittoni satuttavan ja nyt olo tuntuu tosi kurjalta kun en oikeesti ajatellu :'( Nyt ainakin tiedän sen että enpäs heitä toista kertaa. Sanokaa asiaan mielipiteenne?
 
Heissan! Minäkin olen 19v. laskettu aika on 20.10 =) Huomena tulee siis 12 viikkoa umpeen.Ens viikolla olis sitten taas neuvola.

Pikkuhiljaa alkaa uskoa että eiköhän se siellä oikeasti asustele ja putkaha maailmaanki joku päivä. Olen käynyt varhaisajan raskauden ultrassa viikolla 7+2 ja sillon kaikki näytti hyvältä,sydän sykki niin hulluna ettei oikeen muusta saanut selvää :)

Neuvolassa sydänäänet kuuluivat viikolla 9+5. Oli kyllä ihana kuulla se nopea viuh viuh viuh eka kertaa.

Kertokaa omia kuulumisianne, olisi kiva kuulla muidenki samassa elämäntilanteessa olevien juttuja..
 
heissan täällä olisi ens kuussa täyttävä 19v äiti. itselläni tällä hetkellä 1v7kk poika ja toisen laskettuaika olisi 18.4.07... jos kiinnostaa vaihella kuulumisia niin kirjoittele jelppu88@luukku.com =)
 
heissan täällä olisi ens kuussa täyttävä 19v äiti. itselläni tällä hetkellä 1v7kk poika ja toisen laskettuaika olisi 18.4.07... jos kiinnostaa vaihella kuulumisia niin kirjoittele jelppu88@luukku.com =)
 
Minä olen myös 19-vuotias. Poika 3 kk. Kihloissa olen lapseni isän kanssa. Kotoisin olen Itä-Suomesta. Mailia saa mullekin laittaa osoitteeseen mama88@suomi24.fi

P.S. Kiva olisi saada juttuseuraa toisilta nuorilta äideiltä :)
 
Itse oon 19v (-88) mamma, naimisissa, neidit 3,5 ja 1,5, sekä monikot 5viikkoa.
Pk-seudulta. Olis mukava saada muista samanikäisistä äideistä juttuseuraa!
Ja vaikka et lähellä asuisikaan, mutta jos sinulla on useampi lapsi; kirjoita ihmeessä!
 

Yhteistyössä