Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä taas oon lukenut sellaisesta, että kovin kivulias synnytys häiritsisi kiintymyssuhteen syntymistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Miehen sanomana tällä asialla ei mun mielestä ole mitään painoarvoa.![]()
Synnyttäneiltä sitä pitää kysyä tarvitaanko kivunlievitystä vai ei, ja useimmat sen haluaa.
P-E-E-S-I!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Mitäs mieltä olet sitten luomutuotetun kannabiksen käytöstä synnytyksessä?
Alkuperäinen kirjoittaja papua:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Jo 1800-luvulla tuli ensimmäinen (ilokaasu) "oikea" lääkitys synnytykseen. Mun mielestä se ei ole hirveän uusi juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Mitäs mieltä olet sitten luomutuotetun kannabiksen käytöstä synnytyksessä?
Ei ole varteenotettava ajatus, sillä vahingoittaa vauvaa. Miksi pitäisi yrittää muuttaa synnytystä muuksi kuin luonto on sen asettanut? En kannata muutenkaan päiheitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Mitäs mieltä olet sitten luomutuotetun kannabiksen käytöstä synnytyksessä?
Ei ole varteenotettava ajatus, sillä vahingoittaa vauvaa. Miksi pitäisi yrittää muuttaa synnytystä muuksi kuin luonto on sen asettanut? En kannata muutenkaan päiheitä.
Mielenkiintoista. Mitä teet, jos päätäsi särkee? Entä mimmoisia tarvikkeita ostat kaupasta, et kai osta kaukaa tuotuja hedelmiä, kuten appelsiineja? Et kai käytä d-vitamiinia, mistä voi tietää, onko se luomua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Mitäs mieltä olet sitten luomutuotetun kannabiksen käytöstä synnytyksessä?
Ei ole varteenotettava ajatus, sillä vahingoittaa vauvaa. Miksi pitäisi yrittää muuttaa synnytystä muuksi kuin luonto on sen asettanut? En kannata muutenkaan päiheitä.
Mielenkiintoista. Mitä teet, jos päätäsi särkee? Entä mimmoisia tarvikkeita ostat kaupasta, et kai osta kaukaa tuotuja hedelmiä, kuten appelsiineja? Et kai käytä d-vitamiinia, mistä voi tietää, onko se luomua?![]()
En käytä päänsärkyyn lääkettä, sillä se on luonnon tapa kertoa, että jotain tapahtuu. Kestän säryn, ei se ikuisuutta kestä. Ohimoiden hieronta auttaa yleensä. En osta kaukaa tuotuja hedelmiä, vain kotimaisia. Enkä käytä myöskään d-vitamiinia, liikunta ja päivärytmi auttaa mua pysymään vireessä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Alkuperäinen kirjoittaja peesailija:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Mitäs mieltä olet sitten luomutuotetun kannabiksen käytöstä synnytyksessä?
Ei ole varteenotettava ajatus, sillä vahingoittaa vauvaa. Miksi pitäisi yrittää muuttaa synnytystä muuksi kuin luonto on sen asettanut? En kannata muutenkaan päiheitä.
Mielenkiintoista. Mitä teet, jos päätäsi särkee? Entä mimmoisia tarvikkeita ostat kaupasta, et kai osta kaukaa tuotuja hedelmiä, kuten appelsiineja? Et kai käytä d-vitamiinia, mistä voi tietää, onko se luomua?![]()
En käytä päänsärkyyn lääkettä, sillä se on luonnon tapa kertoa, että jotain tapahtuu. Kestän säryn, ei se ikuisuutta kestä. Ohimoiden hieronta auttaa yleensä. En osta kaukaa tuotuja hedelmiä, vain kotimaisia. Enkä käytä myöskään d-vitamiinia, liikunta ja päivärytmi auttaa mua pysymään vireessä.
Mä olen niin samaa mieltä, ei luonto anna kenellekään enempää kipua kuin jaksaa kestää. Edes synnytyskipua. Eli kestettävissä on ilman lääkettäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Alkuperäinen kirjoittaja papua:Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Jo 1800-luvulla tuli ensimmäinen (ilokaasu) "oikea" lääkitys synnytykseen. Mun mielestä se ei ole hirveän uusi juttu.
No sanoinko mä, että se olisi uusi? Mitä nyt tarkoitat tällä?
Alkuperäinen kirjoittaja peesailija:Mä olen niin samaa mieltä, ei luonto anna kenellekään enempää kipua kuin jaksaa kestää. Edes synnytyskipua. Eli kestettävissä on ilman lääkettäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo:Jännä homma että nykyään ihmiset höyryävät luomuruuasta ja kaiken pitää olla niin ekologista ja luonnonmukaista että, mutta sitten: synnytys, maailman luonnollisin asia, pitäisi lääkkeellistää. Eikös sen ekologiikalla pitäsi olla silloin myös mahdollisimman luomu?? Kehittäkääpä lääkkeiden nappailijat nyt vähän ajatusmaailmaanne, miksi maailman luonnollisimman tapahtuman pitäisi olla jotain muuta kuin luonnollinen?
Eli mä kyllä kannattaisin sitä, että omasta tahdosta ei välttämättä saisi puudutetta.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja peesailija:Mä olen niin samaa mieltä, ei luonto anna kenellekään enempää kipua kuin jaksaa kestää. Edes synnytyskipua. Eli kestettävissä on ilman lääkettäkin.
Sehän onkin hyvä juttu kun sen järjettömän kivun takia joku menettää tajuntansa, saa paniikkikohtauksen tms. Paljon järkevämpää antaa kivunlievitystä silloin kuin henkilö sitä haluaa.