K
Keittiönoita
Vieras
...että kuinka moni teistä, joilla on vähän isompia lapsia, on käynyt katsomassa lapsensa irc-galleriassa olevia kuvia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa mieltä olen. Tuntuu ihan siltä, että nykyisin et ole mitään, jos et ole irc-galleriassa. "Kaikkihan siellä on".Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mun likka on vasta 3½v. mutta sekaan lusikkani tähän soppaan kuitenkin.
Eli siis mun mielestä kaikkien vanhempien kannattaisi tutkia minkälaisia kuvia omilla alaikäisillä lapsilla on netissä. Ei pakosta tiedä millä nikillä oma lapsi, mutta irc-gallerian yhteisöjä tutkimalla voi löytää sen oman lapsen. Esim. oman paikkakunnan nimellä on yhteisöjä joista voi löytää lapsensa.
Kun aivan oikeasti teinit tai vielä nuoremmat eivät tunnu tajuavan sitä, että sinne omiin kuviin ei kannata laittaa mitä tahansa kuvia. Valitettavan monella nuorella likalla näkee niitä "tyrkkykuvia" ja tuollaisethan on perverssien unelmia.
Sekin pitäisi saada nuoret tajuamaan, että omia yhteystietoja ei anneta jollekin nettitutulle tuosta noin vain.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lapseni mutta bongannut lapsen kavereiden kuvia,ja siis lapsella ei oo kuvia netissä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen noille omilleni sanonut - tosin tää nyt ei enää koske aikuista tytärtäni - että jos laittavat irc-galleriaansa sellaisen kuvan, joka ei nettiin kuulu, niin mä otan itsestäni alastonkuvan kaikkine läskeineni ja liityn jokaiseen yhteisöön, missä tekin olette. Ja mainostan kaikkialla, että olen sen ja sen nikin äiti. Ihan siivoja kuvia on galleriassa kummallakin....eivät vissiin halua edes ottaa sitä riskiä, että olen tosissani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen noille omilleni sanonut - tosin tää nyt ei enää koske aikuista tytärtäni - että jos laittavat irc-galleriaansa sellaisen kuvan, joka ei nettiin kuulu, niin mä otan itsestäni alastonkuvan kaikkine läskeineni ja liityn jokaiseen yhteisöön, missä tekin olette. Ja mainostan kaikkialla, että olen sen ja sen nikin äiti. Ihan siivoja kuvia on galleriassa kummallakin....eivät vissiin halua edes ottaa sitä riskiä, että olen tosissani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Samaa mieltä olen. Tuntuu ihan siltä, että nykyisin et ole mitään, jos et ole irc-galleriassa. "Kaikkihan siellä on".Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mun likka on vasta 3½v. mutta sekaan lusikkani tähän soppaan kuitenkin.
Eli siis mun mielestä kaikkien vanhempien kannattaisi tutkia minkälaisia kuvia omilla alaikäisillä lapsilla on netissä. Ei pakosta tiedä millä nikillä oma lapsi, mutta irc-gallerian yhteisöjä tutkimalla voi löytää sen oman lapsen. Esim. oman paikkakunnan nimellä on yhteisöjä joista voi löytää lapsensa.
Kun aivan oikeasti teinit tai vielä nuoremmat eivät tunnu tajuavan sitä, että sinne omiin kuviin ei kannata laittaa mitä tahansa kuvia. Valitettavan monella nuorella likalla näkee niitä "tyrkkykuvia" ja tuollaisethan on perverssien unelmia.
Sekin pitäisi saada nuoret tajuamaan, että omia yhteystietoja ei anneta jollekin nettitutulle tuosta noin vain.
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:Pidän erittäin epätodennäköisenä, että poika (11 v, pääsee koneelle vain kun vanhemmat päästävät, kone olkkarissa + monta muuta syytä) olisi laittanut kuvia vielä mihinkään.
Olen niin huono nörtti, että nyt täytyy kysyä, että mistä tiedät, missä galleriassa ja millä nimimerkillä lapsellasi saattaisi olla kuvia? Hyvin todennäköistähän on, että nuori laittaa sopimattomiksi epäilemiään kuvia salaa.
Sivuhistoriaa läräämälläkö voi törmätä? Mutta senhän voi myös tyhjentää.