Vitsi olen vanha kun nyt jo Jessicat ja Janicat lisääntyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurppa78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kurppa78

Vieras
ja Katjat, Minnat ja Kirsit ovat mummoja!

En valita sillä etteikö saisi, vain omia tuntemuksiani 70-luvulla syntyneenä funtsin, tuntuu että Irc-Gallerian kuvissakin joka toisella 90-93 syntyneellä on maha pystyssä.
Mitä mä Irc-Galleriassa tein vai? No käväsin vain katsomassa siskoni kuvia ja siinä hiukan selailin..
Onks tää oikeesti näin yleistä?

Minä tässä juuri mietin että ei enää montaa vuotta enää mene kun saadaan ensimmäinen 2000-luvulla syntynyt äiti.

Jossain ulkomailla saattaapi joku jo ollakin...

Saa kai 20 vuotias rauhassa saada lapsia! Ilman muka täydellisen ikäisenä(luonnollista ikää 10vuotta jäljessä) lapsena hankkineiden paheksuntaa.

Sehän on voinnut olla naimisissa palstalaisten toivoman vuoden ennen lapsen saantia. Työelämässäkin toiset jo useamman vuoden.

Valitettavasti ikäännyt ap kuten kaikki muutkin. On toisilla aivan yhtäläinen oikeus lapsiin. Ja luonto vaan on tarkoittanut sen helpommaksi 18v-26v kuin sitä vanhemmilta.

musta kaikki noi väkisin hienoiksi c:llä korostetut nimet janicat ja jennicat ym on ihan kaameita. tää on aika off topic mutt kuiteski. eikö voida laittaa normaaleja nimiä lapsillemme. ihan kaameeta luettavaa ku kastetuissa on joku jennica vivienne joku joku virta tms. perus suomalainne sukunimi ihan kauhean hienoilla etunimillä varustettuna. voi lapsi parkaa ku joutuu nimeään selitteleen joka käänteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
musta kaikki noi väkisin hienoiksi c:llä korostetut nimet janicat ja jennicat ym on ihan kaameita. tää on aika off topic mutt kuiteski. eikö voida laittaa normaaleja nimiä lapsillemme. ihan kaameeta luettavaa ku kastetuissa on joku jennica vivienne joku joku virta tms. perus suomalainne sukunimi ihan kauhean hienoilla etunimillä varustettuna. voi lapsi parkaa ku joutuu nimeään selitteleen joka käänteessä.

Jessica on ihan normaali nimi. Eikä sitä ole tarvinnut selittää

Yhteistyössä