Tulipahan tämäkin koettua, sairauslomalla ilman kuumetta

Olen ahkeran työntekijän perikuva. Koskaan en ole malttanut sairastaa, ellei elohopea ole mittarissa noussut tarpeeksi korkealle. Nyt oli aamulla kuitenkin pakko jäädä kotiin, meinasin yöllä yskiä keuhkot pihalle ja räkää on joka paikka täynnä. Viikon tätä on jokestänyt, ja pahenee vaan.

PAkko se on uskoa, ihminen voi olla pahassa flunssassa ilman kuumettakin!

Onko kohtalontovereita? Onko kukaan muu elämänsä pahimmassa yskässä ja keuhkoputkien tulehduksessa?
 
+
voe elämä,ei se kuume oo pelkkä sairaan merkki.tajutkaa ny ihmiset,kipee ja sairaslomalla voi olla ilman kuumettakin.sama koskee myös lapsia,moni vanhempi kiikuttaa hoitoon vaik lapsi ois ihan reporanka,mut ku ei ollu kuumetta
 
Arew
mulla on aina alilämpöä, joka on jopa kuumetta pahempi juttu. ja lääkärit ei anna saikkua vaikka oisit kuinka kipee.

Millä tavalla muka pahempi? Ehkä, jos olet vaikka sammunut lumihankeen tai aiot hukkua hyiseen veteen, mutta muuten mitään alilämpöä ei ole olemassakaan, tai siis sillä kehon lämpötilalla ei ole mitään merkitystä.
 
Mulle ei myöskään juuri koskaan kuumetta nouse mutta "onneksi" saan lähes poikkeuksetta kurkunpääntulehduksen flunssassa ollessani joten siihen olen sitten sairauslomaa saanut. Tuntuu vaan että saattais parantua nopeammin työkuntoon jos sitä kuumetta tulisi. Mutta kun ei tule niin minkäs teet. Mulla on tainnu viimeks olla kuumetta 4 vuotta sitten kun umpilisäke tulehtui ja silloin vain hetkellisesti ja hiukan yli 38astetta.
 
mulla ei oikeastaan ikinä nouse kuume, aina on ollut näin. Viime talvena saiarastin TOSI pahan keuhkokuumeen, mutta ilman kuumetta. tulehdusarvot oli korkeat ja olin tukehtua yskimiseen ja kipu oli mieletön, mutta ei kuumetta. Kuumehan on vaan kehon reaktio itse tautia vastaan, ei kuume ole tauti.
 

Yhteistyössä