Näin juuri.. Itse käyn juuri laitoshuoltajan ammattitutkintoa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne ovat siivouspyyhkeitä/liinoja.Rättejä ei ole olemassa-opin sen laitoshuoltajan koulutuksessa.Pesen kyllä kotonakin.
Näin juuri.. Itse käyn juuri laitoshuoltajan ammattitutkintoa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne ovat siivouspyyhkeitä/liinoja.Rättejä ei ole olemassa-opin sen laitoshuoltajan koulutuksessa.Pesen kyllä kotonakin.
mulla on jo paperit myösAlkuperäinen kirjoittaja Riksis:Näin juuri.. Itse käyn juuri laitoshuoltajan ammattitutkintoa .Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne ovat siivouspyyhkeitä/liinoja.Rättejä ei ole olemassa-opin sen laitoshuoltajan koulutuksessa.Pesen kyllä kotonakin.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Oonko mä ainoa joka kierrättä tiski- ja muita rättejä pesemällä ne pyykkikoneessa?
Enkä nyt tarkoita mitään mikrokuituliinoja, vaan ihan niitä tavallisia.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mä yleensä pesen siinä vaiheessa kun alkaa näyttää vähä huonommalta, sen jälkee se siirtyy vessanpesurätiks. Mul on joku ihme fiksaatio että mun rätin pitää näyttää nätiltä keittiön hanan päällä :ashamed: Sitä mä en ollu ikinä tienny että porukka pesee tiskiharjoja, oli mulle ihan uutta kun meijän äiti oli meillä ja nakkas harjan astianpesukoneeseen kun laitto keittiötä kuntoon
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Joo mutta mun ymmärrys ei vieläkään riitä siihen miten voi käyttää sekä värikoodeja, että niitä samoja rättejä mitä keittiössä, jossakin muualla siivoamiseen pesun jälkeen... Anteeksi yksinkertaisuus. Meillä on musta-harmaat cifonetit keittiössä, ja ne pesun jälkeen päätyy tiettyyn kaappiin mistä voi ottaa mihin tahansa siivouskäyttöön. Siivouskäytön jälkeen annan kuivua, ja pesen uudestaan koneessa. Mutta jos olen pessyt vessan, laitan rätin roskiin, enkä pese enää uudestaan.
Mutta ilmeisesti tässä tarkoitetatan että kun niitä pesee, niin mustaharmaat palautuu aina takas keittiöön ja keltaiset vessaan, jne?
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Oonko mä ainoa joka kierrättä tiski- ja muita rättejä pesemällä ne pyykkikoneessa?
Enkä nyt tarkoita mitään mikrokuituliinoja, vaan ihan niitä tavallisia.