V
vieras
Vieras
Meillä on ollut koko viikon täyttä hässäkkää, maanantaina haettiin autoa, eilen oli 2xlääkärineuvola ja yksi polikäynti, tänään taas vierähti koko päivä sairaalassa. Äiti sitten tuli hakemaan meillä lainassa ollutta autoaan ja alkoi nurista meidän roskiksesta, jossa oli kaksi täyttä pussia, kun en yksinkertaisesti ole ehtinyt, enkä illalla kotiin tultua jaksanut viedä. Äiti selitti, että roskikset täytyy viedä joka päivä
Mä tietysti suutahdin, kun tuo nyt on ihan itsestäänselvä asia, ja yleensä viedäänkin... mutta jos kerran on roskikset täynnä, niin pitääkö siitä heti mainita.
Ja oli se, että kun maanantaina yllättäen jouduttiin lähtemään auton hakuun, niin nälkä iski ja haettiin miehen kanssa mäkkäristä hampurilaiset. Tulin sitten siitä sanoneeksi äidille, ja sekin oli tietysti väärin. Olisi pitänyt tehdä eväitä ennen lähtöä...
Tuommosia pikkujuttuja kun tulee monta, niin loppujen lopuksi menee hermot. Tuntuu, että äiti oikeen kyttää asioita, mistä voisi sitten mainita.
Tähän kun lisätään mun väsymys, kun vauva on ollut 1,5kk korvatulehduksessa, minä flunssassa, ja lääkärikäyntejä tuhottomasti, niin hermot muutenkin tiukalla...
Äiti oli nyt sitä mieltä, ettei tuu meille pitkiin aikoihin, kun ei saa mistään sanoa...
Mä en edes tiedä kumpi teki väärin, vai tekikö kumpikaan
Ja oli se, että kun maanantaina yllättäen jouduttiin lähtemään auton hakuun, niin nälkä iski ja haettiin miehen kanssa mäkkäristä hampurilaiset. Tulin sitten siitä sanoneeksi äidille, ja sekin oli tietysti väärin. Olisi pitänyt tehdä eväitä ennen lähtöä...
Tuommosia pikkujuttuja kun tulee monta, niin loppujen lopuksi menee hermot. Tuntuu, että äiti oikeen kyttää asioita, mistä voisi sitten mainita.
Tähän kun lisätään mun väsymys, kun vauva on ollut 1,5kk korvatulehduksessa, minä flunssassa, ja lääkärikäyntejä tuhottomasti, niin hermot muutenkin tiukalla...
Äiti oli nyt sitä mieltä, ettei tuu meille pitkiin aikoihin, kun ei saa mistään sanoa...
Mä en edes tiedä kumpi teki väärin, vai tekikö kumpikaan