Tulin petetyksi enkä pääse siitä yli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapailin jonkin aikaa miestä josta paljastui että pyörittää toistakin naista samaan aikaan minun lisäkseni. Hänessä oli huonoja puolia muutenkin, että tavallaan olin helpottunut kun sain 'hyvän syyn' lopettaa sen suhteen. Ei oltu vielä virallisesti yhdessä mutta oltiin kuitenkin keskusteltu siitä että ei saisi olla enää muita kuvioissa.

Asia kuitenkin selvisi minulle muuta kautta. Täyttä valehtelua koko homma. Käyttänyt minua vaan hyväkseen. Aluksi oli yllättävän helppoa, kun ajattelin vain että en minä tuollaista tyyppiä olisi halunnutkaan. Nyt kun aikaa on kulunut vähän enemmän niin asia on alkanut painamaan enemmän mieltä, samaan aikaan kun huomaa että mies lähentyy tämän toisen naisen kanssa. Sattuu ja suututtaa niin paljon ja mietin vain että mikä minussa oli vikana. Asia tulee mieleen päivittäin tosi inhottavien mielikuvien kanssa. En tiedä kaikkia yksityiskohtia ja sekin tuntuu pahalta. Vaikka toisaalta tieto varmaan lisäisi tuskaa.

Tekisi mieli ottaa yhteyttä tähän toiseen naiseen. Minusta hänellä olisi oikeus tietää millaisen pelimiehen kanssa hän on ryhtymässä suhteeseen. Mutta en kehtaa.

Miten voin luottaa enää koskaan keneenkään?

Oikeasti ei kannata miettiä, mikä itsessä on vikana, jos toinen ihminen löytääkin enemmän itseään miellyttävän ja sopivamman kumppanin. Varsinkaan, kun ette olleet vielä parisuhteessa, yhteisiä lapsia ja yhteistä asuntolainaa. Niin vain kävi. Äläkä nyt ota yhteyttä tähän naiseen, ei se hyödytä sen paremmin sinua kuin häntäkään. Voihan olla, että tämä nainen on miehelle juuri se oikea eikä hän tule tätä naista koskaan pettämään. Ja sinä taas löydät jonkun, joka on sinulle juuri oikea.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oikeasti ei kannata miettiä, mikä itsessä on vikana, jos toinen ihminen löytääkin enemmän itseään miellyttävän ja sopivamman kumppanin. Varsinkaan, kun ette olleet vielä parisuhteessa, yhteisiä lapsia ja yhteistä asuntolainaa. Niin vain kävi. Äläkä nyt ota yhteyttä tähän naiseen, ei se hyödytä sen paremmin sinua kuin häntäkään. Voihan olla, että tämä nainen on miehelle juuri se oikea eikä hän tule tätä naista koskaan pettämään. Ja sinä taas löydät jonkun, joka on sinulle juuri oikea.
Ihan niinkuin erään entisen palstailijalla suusta
Hänellä vain oli iso valkoinen koira, eikä kahta kissaa kainalossa.

Kiitos tästä. Vaikka toisaalta tuo ajatus ahdistaa että toisen kanssa olisikin sitten kunnolla, mutta jostain syystä koki oikeutetuksi pettää minua.

Kiitos tästä. Vaikka toisaalta tuo ajatus ahdistaa että toisen kanssa olisikin sitten kunnolla, mutta jostain syystä koki oikeutetuksi pettää minua.
Reilua olisi tietysti ollut lopettaa teidän suhteenne ensin. Ja pettymys ja loukkaantuminen tuossa sun tilanteessasi on ihan normaaleja tunteita. Aika parantaa, niin kliseiseltä kuin kuulostaakin.

Komppaan edellisiä, niin klisee kuin se onkin, niin aika parantaa <3

Itse olin aikoinaan vähän samassa tilanteessa. Tiesin ettei hän ole minulle Se Oikea, mutta yhdessä oltiin silti. Hän ehkä minua rakastikin, tai luuli rakastavansa.
Ja niin vaan siinä kävi, että sänky josta aamulla lähdin, nii uusi nainen tuli siiihen illalla.
En voinut ymmärtää ja käsittää miten voi sanoa välittävänsä ja rakastavansa ja silti tehdä noin. Ja se oli sitten kerrasta poikki hänen puoleltaan. Voit uskoa että elämä musertui.
En minäkään ikinä kertonut tuolle, että mies oli seurustellut minun kanssani vielä tuolloin. Eikä hän ymmärtänyt miksi olin tietyissä asioissa jatkuvasti esillä..
Onnellisilta hekin vaikuttivat, mutta päätyivät molemmat tahoillaan sitten uusiin suhteisiin.

Nyt aikaa jo kulunut on sellainen yli 10vuotta, ja olen itse tahollani naimisissa Sen Oikealta tuntuvan kanssa.
Ja näin jälkeenpäin on pakko myöntää, että itse olin se raukka. Toisaalta pidin kovasti tuosta miehestä, tai nautin hänen persoonastaan ja karismastaan, vaikka sitten tiesinkin ettei meistä tulisi mitään loppu elämän rakkautta. En osannut päästää irti, en halunnut!(olihan seksikin vallan mainioo hänen kanssaan;) )
Vaikka hän väärin tekikin, niin silti hän oli se joka uskalsi tehdä lopullisen teon joka johti eroon, ja molempien kohdalla asiat järjestyi lopulta hyvin.

...Asioilla on tapana järjestyä.
Ja toisaalta opin itse seuraavien suhteiden osalta, että ei kannata jäädä pitkittää suhdetta jossei se tunnu 100% oikealta.
Kun ei se oikeakaan löydy jos jää siihen vanhaan kiinni..