hohhoijaa hanki elämä
Kai sitten annat seksiäkin kolme neljä kertaa päivässä? Kun miehellä on oikeus...
Huh huh. Jonkun visio vissiin tämäkin.
Huh huh. Jonkun visio vissiin tämäkin.
Silloin ennen lapsia siivottiin yhdessä, lasten tultua tuo työnjako tuollaiseksi meni jotenkin itsestään. Olisi tehnyt kyllä mieli sanoa että mies sitten jatkossa saa petata oman puolensa sängystä ja korjaa omat jälkensä, kun kerran toivoo siisteyttä enenevissä määrin. Ehkä sanonkin, kun kotiutuu..Siis sen nyt jotenkin olisin vielä ymmärtäny, että olis väsyneenä kotiin tullessaan tiuskassu jotain (tosin sekin aiheetta), mutta jos vielä tänään sanoi, että jatkossa sit tällaista "siivottomuutta" ei tapahdu, ni huh! Siis jos olet asioita hoitamassa LASTEN KANSSA ja hän siitä suuttuu, niin anna suuttua. Itse sanoisin ja olen monesti sanonutkin, että jos ei kelpaa niin tee ite! Kummasti on tullu värejä mustavalkoiseen katsantokantaan.
Ja sen vielä lisään, että ei kai teillä ole tarvinnu riidellä siivouksesta, kun sä teet KAIKEN. Kolmen noin pienen kanssa kaikki ei vaan voi olla aina järjestyksessä, ainakaan ilman että siivoava osapuoli on aivan puhki.
Ota asia miehesi kanssa puheeksi. Kerro, että asia tuntuu sinusta epäreilulta ja kohtuuttomalta. Et pyytele anteeksi, vika ei todellakaan ole sinussa. Mitenköhän sitten käy, kun joskus palaat työelämään? Älä silloin suostu tekemään kaikkea! Siivositko sinä aina yksin myös ennen lapsia?
Sinun ei tarvitse orjallisesti noudattaa kaikkea, mitä miehesi sinulle sanoo. Voit myös olla eri mieltä. Minusta kuulostaa siltä, että sinä pidät siisteydestä aivan uskomattoman hyvää huolta. Herranen aika, edellispäivänä oli imuroitu & pesty lattia. Vaikka menis seuraavaan tai sitä seuraavaan päivään, niin olis mun mielestä edelleen hyvin huolehdittu.Voi olla tietysti noinkin. Tiesi kyllä, että ollaan asioilla ja tiesi senkin, että siellä kestää, kun yhdessä vaiheessa aiheesta pari viestiä vaihdettiin (=minä kirosin, että joka paikassa saa jonottaa.)
Tänä aamuna miehellä oli varhainen aamuvuoro, ja olin hänen kanssaan yhtä aikaa kahvipöydän ääressä. Mies siinä totesi ihan neutraaliin sävyyn, että jatkossa pitää sitten pitää siisteydestä parempaa huolta. En muista enää tarkkaa sanamuotoa, mutta pointti oli kuitenkin tuo. Ihan sävyisästi sanoi eikä riitaa haastaen, mutta sekös jäi silti mieleeni...
Puhuttiin ennen tuota riitaa mahdollisesta neljännestä lapsesta, mutta jostain syystä sekin alkoi mietityttää. Entä, jos lapsi on koliikkilapsi tai tissitakiainen? Enhän mä saa tehtyä puoliakaan siitä, mitä nyt. Mikä se huomauttelun taso on silloin, jos mies suuttuu nyt yhdestä imuroimattajättämiskerrasta... Jos tässä nyt siitä sitten oli kyse, ota noista miehistä selvää.
Kai pitäisi lopettaa tämä märehtiminen.
Oletteko te naimisissa?Ehkä voi olla tuotakin. Tosin minä ostan meille ruuat, mies hoitaa sitten muut kulut... Lasten kuluja ei mitenkään eritellä.