Tuli ukko just kotiin

epätoivoinen
meillä enempi ongelma tuon viinan kanssa, ei niinkään poissaolot kotoa. tosin olisin onnellisempi kun lähtiski ryyppään muualle, mutta tekee sen kotona... :'(
koskaan ei uskalla lapsille luvata kavereita viikonloppuisin käymään, kun ukko kännissä milloin sattuu. ja sitten lapsia muiden edessä isän käytös hävettää.
nytkin hävisi naapuriin perjantai-iltana, kotiutui joskus aamuyöllä, nukkui koko aamupäivän ja sitten taas lipesi "pihahommiin", mistä jo iltapäivästä ilmaantui tuiterissa takasin. illan taas nukkui ja aamulla oli kuin mitään ei olisi tapahtunu ja suuttui kun ei mua huvittanu sänkyhommat! \|O
suututtaa, väsyttää, hävettää! mutta toisaalta ei ole uskallusta astua poiskaan näistä kuvioista. monen lapsen kanssa ei tahdo saada vuokra-asuntojakaan ja muutenkin pelottaa...
selvänä ollessa ukko ihan hyvä isä, mutta mitään positiivisia tunteita mulla ei ole häntä kohtaan ollu piiiiiiitkään aikaan :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 17:00 epätoivoinen kirjoitti:
meillä enempi ongelma tuon viinan kanssa, ei niinkään poissaolot kotoa. tosin olisin onnellisempi kun lähtiski ryyppään muualle, mutta tekee sen kotona... :'(
koskaan ei uskalla lapsille luvata kavereita viikonloppuisin käymään, kun ukko kännissä milloin sattuu. ja sitten lapsia muiden edessä isän käytös hävettää.
nytkin hävisi naapuriin perjantai-iltana, kotiutui joskus aamuyöllä, nukkui koko aamupäivän ja sitten taas lipesi "pihahommiin", mistä jo iltapäivästä ilmaantui tuiterissa takasin. illan taas nukkui ja aamulla oli kuin mitään ei olisi tapahtunu ja suuttui kun ei mua huvittanu sänkyhommat! \|O
suututtaa, väsyttää, hävettää! mutta toisaalta ei ole uskallusta astua poiskaan näistä kuvioista. monen lapsen kanssa ei tahdo saada vuokra-asuntojakaan ja muutenkin pelottaa...
selvänä ollessa ukko ihan hyvä isä, mutta mitään positiivisia tunteita mulla ei ole häntä kohtaan ollu piiiiiiitkään aikaan :'(
itse mietin että mitä tulee ikävä... ja päädyin siihen, että juttukaveria. mitään muuta meillä ei juurikaan enää edes ole, kuin kaverisuhde.

mutta enää ei ole sitäkään. ehkä jostain tuntuu vähäpätöiseltä, mutta mielestäni en ole pakotettu katselemaan aikuiselta ihmiseltä tuollaista. ja ainaista lupaamista, lupausten rikkomista, ja joka kerta se odottelu ja huoli, yöt ovat aika pitkiä kun valvoo yksin ja odottaa että tuleeko se, vai soitetaanko että se löytyi kuolleena jostain... se meinaan on kamala tappelemaan kännissä, on kuin eri ihminen. on muunmuassa uhannut kerran tappaa lapset ja minut. ja selvänä aivan erilainen tapaus. kännissä sen aivot hyytyy tai jotain. en tiedä. aivan sama. pihalle lentää kuin leppäkeihäs.

toi oli mielestäni jo ihan huippu että se meinaa että rupean tässä vielä pesemään noita sen pas-kai-sia kalsareita :LOL: \|O
 
tiksu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:10 hmmmmm kirjoitti:
No millainen baarittelija miehenne oli kun seurustelitte? Mahtoi olla samanlainen menijä ja silti otitte ukoksenne. Silloin se tuntui tavalliselta. Nyt kun olette lapsia saaneet, niin vaaditte että tahti muuttuu ts. "lähdetään yhdelle" ja tullaan klo 22 kotiin? Eihän ukkonne edes muuta USKALLA luvata/sanoa lähtiessään kuin sen, että "käväisee yhdellä". Jos hän sanoisi, että tulee kotiin aamuyöstä, niin se mäkätys alkaisi heti.
Se on kuulkaas koko paketti minkä aikoinaan valitsitte mieheksenne, vaikka sitten semmoinen joka tulee baarista klo 05 kotiin ja ei muista raportoida menemisistään illanaikana teille.

Niin siis eikö miehen tarvitse muuttaa tapojaan, kun tulee lapsia? Saa siis käyttäytyä ihan samalla tavalla kuin lapsettomana tai sinkkuna ollessaan? Ei siis tarvitse ottaa vastuuta jälkikasvustaan ja aikuistua? Niin, no se taitaakin olla naisen homma, mies on vaan yksi kakara muiden joukossa... :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 17:08 tiksu harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:10 hmmmmm kirjoitti:
No millainen baarittelija miehenne oli kun seurustelitte? Mahtoi olla samanlainen menijä ja silti otitte ukoksenne. Silloin se tuntui tavalliselta. Nyt kun olette lapsia saaneet, niin vaaditte että tahti muuttuu ts. "lähdetään yhdelle" ja tullaan klo 22 kotiin? Eihän ukkonne edes muuta USKALLA luvata/sanoa lähtiessään kuin sen, että "käväisee yhdellä". Jos hän sanoisi, että tulee kotiin aamuyöstä, niin se mäkätys alkaisi heti.
Se on kuulkaas koko paketti minkä aikoinaan valitsitte mieheksenne, vaikka sitten semmoinen joka tulee baarista klo 05 kotiin ja ei muista raportoida menemisistään illanaikana teille.

Niin siis eikö miehen tarvitse muuttaa tapojaan, kun tulee lapsia? Saa siis käyttäytyä ihan samalla tavalla kuin lapsettomana tai sinkkuna ollessaan? Ei siis tarvitse ottaa vastuuta jälkikasvustaan ja aikuistua? Niin, no se taitaakin olla naisen homma, mies on vaan yksi kakara muiden joukossa... :headwall:
näin se taitaa joidenkin mielestä olla :( mutta itse olen tehnyt kyllä äijälle selväksi että aikuistuttava on, mutta jos ei onnistu niin ei, saa pelleillä sitten jossain ihan muualla kuin minun ja lastensa kanssa.

kalliiksi tuli ryyppyreissu, perhe hintana.
 
Vähän samanlainen tapaus meillä perjantaina, eikä ollu eka kerta.
Nyt mietin vuokra-asuntoo, lapselle kerhopaikkaa syksyks toiselta paikkakunnalta jne. Tuntuu et ei voi ihan nurkille jäädä.
On tää aika kimuranttia kun on talo ja tavarat ja kaks lasta :'( .
Lasten kannalta ois paras et me jäätäis tähän, mut en mä pysty lasten kanssa huolehtimaan isosta ok talosta :attn: .
 

Yhteistyössä