Tuli tuosta "yleiset" nimet ketjusta mieleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Monta ihmistä tunnet joilla on sama nimi kuin sinulla?
Entä monta kaimaa sinulla kaiken kaikkiaan on maailmassa?
Ihan vain etunimistä.

Mä tunnen 2 ihmistä joilla on sama nimi kuin mulla ja meitä on vrk:n mukaan: 81291.

http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1

Mulla on yleinen nimi. Tunnen varmaan 5 saman nimen omistavaa ihmistä ikäväliltä 0-70 vuotta.
Yhteensä meitä on jotain 30.n ja 40.n tuhannen väliltä.

Eikös tuo väestörekisterikeskuksen nimipalvelu näytä vain suomalaisten nimet. Siitä ei selviä, montako nimeä löytyy koko maailmasta.

Yhden kaiman tiedän, mutta hänen kanssaa en ole juurikaan tekemisissä. Meitä on 3346 elossa olevaa.

Tunnen kymmenkunta. Ja meitä on reilu 32 000 =)

Miehen kaimoja tunnen varmaan 30, ja niitä on yhteensä 34 527! Mutta se onkin tyypillinen 70-luvun lyhyt kutsumanimi, itelläni on pidempi joka on kai yleensä sit toisena nimenä.

Kunnolla en tunne yhtään, tiedän muutaman. 1936kpl meitä on syntynyt 1900-luvulta asti eli ei ihan muotinimi kuitenkaan. :xmas: Ja tosissaan jossain vaiheessa ala-astetta olisin mielummin halunnut olla Hanna, Jenni tai Tiina.

mä oon Anne Maarit ja meitä on paljon :D täältäkin varmasti suurin osa tunte jonkun kaimani :) tais olla jossain vaihees tosi yleine yhdistelmä vaikka mulla tuo Maarit tuleekin suvusta :)

Etunimikaimoja on 26000 ja risat, Amiksessa oli meen luokalla kolme saman nimistä, joista kaksi (minä mukaan lukien) käytti toista nimeään kutsumanimenään. Siihen aikaan tunsin ainakin kuusi saman nimistä.
Toista nimeäni (siis kutsumanimeäni) on 81000 ja risat, tunnen tällä hetkellä yhden itseni lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja fdfdf:
Eikös tuo väestörekisterikeskuksen nimipalvelu näytä vain suomalaisten nimet. Siitä ei selviä, montako nimeä löytyy koko maailmasta.

Yhden kaiman tiedän, mutta hänen kanssaa en ole juurikaan tekemisissä. Meitä on 3346 elossa olevaa.

Joo, mitäs luulet voisko Suomalainen rekisteriviranomainen hallita kaikki 6 miljardia ihmistä, joista isoa osaa ei ole rekisteröity edes kotimaissaan.

Ja elossa olemisesta et voi tietää, kyseessä on vain luku niistä henkilöistä, jotka on Suomessa rekisteröity sillä kyseisellä nimellä, kuoleminen ei poista heitä tästä rekisteristä.

Tiedän kaksi joilla on sama etunimi+ kolmasnimi+ sukunimi. Mun etunimisiä on Suomessa 143774, kolmatta nimeä löytyy 359485 ja sukunimeä 2007. Lisäksi goolettaessani etunimi+ sukunimi yhdistelmällä tulee vastaan 8 ihmistä. Niin ja opiskellessani Turun yliopistossa oli siellä yksi melkein täyskaima joka sai sit aina munkin meilit :D

Yhteistyössä