Tuli tuosta BB-Minnasta mieleen; GALLUPpia naisille:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ny katotaan mites nymfoja täältä löytyy...;)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ny katotaan mites nymfoja täältä löytyy...;)

Vieras
eli harrastatko joka päivä seksiä tai tarvitsetko joka päivä seksiä? Ja jos et saa joka päivä kullia, niin tyydytätkö sitten itsesi omin käsin onneen päivittäin?

Oma vastaukseni:
En. Vaikka seksistä pidänkin, en tarvitse sitä joka päivä. 3-4 kertaa/viikossa maksimi - parisuhteessa elän.

Mulla on kausittaista. Useimmiten tuo 3-4 x vkossa riittää, toisinaan ei (eli haluaisin joka päivä ) ja toisinaan taas viikko parikin menee helposti ilman seksiä. Kun tunnen saavani seksiä riittävästi, en masturboi, muussa tapauksessa kyllä silloin tällöin. Tässä parisuhteessa olen elänyt reilut 12 vuotta.

Mä harrastaisin seksiä vaikka monta kertaa päivässä jos ei olisi lapsia ja työtä häiritsemässä harrastuksia. Mies ei ole yhtä aktiivinen ja toisaalta en oikein koe itsetyydytystä mielekkäänä, joten käytännössä en todellakaan joka päivä sekstaile. Mieli tekisi kyllä.

Minä en ole eläin, eli vaikka himot on olemassa, ei mun tarttee itsestäni tehdä naurunalaista tai hässiä kaikkea mikä liikkuu vain saadakseni seksiä. Sinkkuna ollessa minulla oli aktiivinen seksielämä ja useampi vakituinen kumppani parhaillaan samaan aikaankin (siis yksi maanantaina, toinen keskiviikkona ja kolmas lauantaina) mutta omanarvontunto ja joku taso on kyllä säilytetty aina.

alku himoissa tuli jokapäivä sekstailtua ja usein kolmekin kertaa päivässä.
nyt kun suhde on kestänyt vuosia ei se ihan jokapäiväistä ole. mutta kohtalaisen usein,joskus on kuivempia kausia =) kaksviikkoo väliä on jo kidutusta!

Mulla taas kausi menossa, jolloin voisin elää kokonaan ilmankin. Ihan sama juttu oli edellisenkin muksun raskaus/imetysaikana. Mutta eiköhän ne halut taas joskus palaudu. Koskaan en ole kaivannut seksiä päivittäin kuitenkaan, aina olen voinut olla tarpeenmukaan parikin viikkoa ilman, kun mies on ollut poissa.

3-4 kertaa viikossa on ihana, mutta joskus on tosi kiva silleenkin että kerran viikossa.. on sitten mahtavampi kerta.. :) Suhteemme alussa meilläkin oli usein tämä kolme kertaa päivässä -kuvio, nykyään se menee yön puolelle, kun on lapsia.. :)

Yhteistyössä