tuli tuossa äsken mieleen ja pelästyin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meillä ei ole miehen kanssa mitään yhteistä, muuta kun rakennusprojekti :( :o

mä rakastaisin laittaa yhdessä ruokaa, mies ei tykkää ja on tosi nirsokin.

mä tykkäisin katsella leffoja (ja katsonkin paljon), miestä ei niin kiinnosta, se ei tykkää juuri mistään elokuvista.

tykkäisin käydä yhdessä kävelyllä, miestä ei vois vähempää kiinnostaa mikää lenkkeily.

mitä jos jossain on olemassa se oikea joka haluaa viettää mun kanssa aikaa..? :ashamed:
tuli nyt TOSI paha olo kun tajusin.. :ashamed:

Mä oon välillä miettinyt samaa. Usein kuulee pareista, jotka eroaa, kun rempat on tehty tai talo rakennettu. Ei ole enää sitä mikä yhdistää:( Teidänkin pitää löytää joku oma juttu, vaikka se olis paskan puhuminen naapureista, niin edes se;)

Rakennusprojekti on väliaikainen vaihe elämässä ja useimmiten myös raskas ja repivä. Antakaa sen mennä ja toipukaa rauhassa. Ennen sitä on turhaa tehdä parisuhdeongelmista sen suurempia ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oikeesti, mä en keksi mitään :ashamed: :'(

se huumorintaju on hukkunu tän rakennusprojektin alle, lähinnä mieheltä.. se ei enää oo hauska ja sellanen lepponen :/

Kukaan ei ole hauska ja lepponen kun raksaprojekti on meneillään ;) Rakennusaikana sitä oli aina vain päällimmäisenä mielessä se raksaaminen eikä riidoiltakaan voinut välttyä. Kyllä se elämä siitä taas tasoittuu, usko vain! :)

Ehkä toi rakennusprojektu nyt vaan kiristää vähän molempia hermoja?Onko olemassa joku elokuva mistä miehesi tykkää?Katsokaa se yhdessä.
Me ollaan miehen kanssa tehty jo pari vuotta leikekirjaa meidän unelmakodista.Siihen leikataan lehdistä ihania huonekalujen kuvia yms.Miettikää yhdessä minkälainen sisustus uuteen kotiin tehdään ja suunnitelkaa sitä? :) Viettäkää yksi päivä koko perheen kanssa ja tehkää jtn mitä teidän poika ( ? ) haluaa tehdä.Kai miehesi suostuu johonkin yhteiseen jos muksu pyytää. :)

Hei se raksaprojekti on hemmetin iso juttu. Mietihän sitä, kun täällä melkein revitään parisuhdekriisiä yhden huoneen tapetoinnista :snotty: Toki raksahommien lomassa voisi sitä kumppaniakin muistaa ja viettää aikaa yhdessä. Ottakaa nyt vaikka pikkujoulureissu johonkin tai jotain ja selvittäkää mikä hiertää.

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Ehkä toi rakennusprojektu nyt vaan kiristää vähän molempia hermoja?Onko olemassa joku elokuva mistä miehesi tykkää?Katsokaa se yhdessä.
Me ollaan miehen kanssa tehty jo pari vuotta leikekirjaa meidän unelmakodista.Siihen leikataan lehdistä ihania huonekalujen kuvia yms.Miettikää yhdessä minkälainen sisustus uuteen kotiin tehdään ja suunnitelkaa sitä? :) Viettäkää yksi päivä koko perheen kanssa ja tehkää jtn mitä teidän poika ( ? ) haluaa tehdä.Kai miehesi suostuu johonkin yhteiseen jos muksu pyytää. :)

Voi ei! Musta tuli kyyninen talonrakennusprojektin myötä. Tuollainen sisustuksen miettiminen on monen miehen mielestä se ihan viimeinen asia, jota voi tehdä kun talo on kesken. Sellasta ehdottelemalla ei saa kuin ukon vihat päälleen. " Pidä prrrkkl leikekirjas, mä meen levyttämään kattoa."
Ihanaa, että ootte tehneet unelmien kodista leikekirjaa, mutta se rakentamisen arki on sit hiukan muuta kuin niitä ihania kuvia.
Meillä muuten ei tullut eroa raksan myötä :)

AP:lle, ei kaikilla tarvitse olla mitään yhteistä harrastusta ym. Se on ihan liian yliarvostettu juttu. Onhan teillä yhteinen lapsi ja yhteinen arki.

Alkuperäinen kirjoittaja miekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:

Voi ei! Musta tuli kyyninen talonrakennusprojektin myötä. Tuollainen sisustuksen miettiminen on monen miehen mielestä se ihan viimeinen asia, jota voi tehdä kun talo on kesken. Sellasta ehdottelemalla ei saa kuin ukon vihat päälleen. " Pidä prrrkkl leikekirjas, mä meen levyttämään kattoa."
Ihanaa, että ootte tehneet unelmien kodista leikekirjaa, mutta se rakentamisen arki on sit hiukan muuta kuin niitä ihania kuvia.
Meillä muuten ei tullut eroa raksan myötä :)

AP:lle, ei kaikilla tarvitse olla mitään yhteistä harrastusta ym. Se on ihan liian yliarvostettu juttu. Onhan teillä yhteinen lapsi ja yhteinen arki.

Joo, tosta se riita ainakin tulee kun aletaan tapella joka tapetin väristä :D Me tehtiin selkeä työjako, että minä esim sain päättää sisustuksen ja "hyväksyttää" vain ajatukset miehellä. Ja päinvastoin monissa muissa asioissa. Mustakin yhteinen harrastus tms on yliarvostettua. Kunhan elämä palautuu normaaliksi raksaamisesta, niin onhan se kuitenkin yhteistä elämää mitä elätte. Edelleenkin uskon että kyllä se siitä. Nyt vain kärsivällisyyttä ja malttia peliin. Parisuhteeseen ei tarvitse koko ajan jaksaa keskittyä niin kybällä ja sitten tulee taas aikoja kun on läheisempi. Joskus tuntuu, että se parisuhde pitäisi olla jatkuvaa symbioosia ja rakkauden ilotulitusta :) Muuten iskee kriisi..

Alkuperäinen kirjoittaja miekku:

lapsi on mun edellisestä suhteesta.
mies on ollut aivan ihana koko tän 3v lasta kohtaan ja alusta asti on tajunnut et koko paketti kuuluu hintaan :D
mut ei se silti (tietenkään!) voi ymmärtää kun ei se kaikesta huolimatta ole OMA lapsi.. eikä poika siltä paljoa pyytele kun tietää et mies aina ärähtää et ei ehdi, ei kerkee, ei pysty.. :/

kuukauden kun ruikutin niin se suostu oleen yhden ILLAN kotona ja se oli ihan kamalaa kun se oli vaan ihan levoton ja voihki ääneen mitä olis voinu saada aikaan jne..

tuntuu et meil ei oo ees mitää puhuttavaa enää! oon puoli vuotta yrittäny et mentäis keittiöitä katselee, mut ei.

oon ihan neuvoton :ashamed:

ja muoks.en mä mitää sellasta säännöllistä harrastusta meinaa, mut olis kiva edes kerran kuussa tehdä ruokaa yhdessä, katsoa elokuva, mennä lenkille, mutta EI :(

Tiiätkö,mie oon miettinyt samaa..meil on miehen kanssa niin erilaiset maut melkeinpä kaikessa, eikä oo ees mitään rakennusjuttuja kesken :/
Siis tv-ohjelma/elokuva/musiikkimaut on erilaiset, mies tykkää lukea,ite en enää osaa keskittyä siihenkään..ei oo yhteisiä harrastuksia tms. Jopa joulusuklaapaketeissa tykätään ihan eri suklaista (se on toisaalta hyväkin,eipähän tule tappelua:) )
Joskus kysyin, et onko meillä muuta yhteistä kuin nuo lapset..eikä se ees kuunnellu,varmaan nukkui jo.. :/

:hug: Luettuanni tän vielä läpi, kuulostaa sille, et miestäsi stressaa ja painaa raksahommat niin paljon, ettei energia tällä hetkellä riitä muuhun. Koita jaksaa loppuun asti, sitten helpottaa ihan varmasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Tiiätkö,mie oon miettinyt samaa..meil on miehen kanssa niin erilaiset maut melkeinpä kaikessa, eikä oo ees mitään rakennusjuttuja kesken :/
Siis tv-ohjelma/elokuva/musiikkimaut on erilaiset, mies tykkää lukea,ite en enää osaa keskittyä siihenkään..ei oo yhteisiä harrastuksia tms. Jopa joulusuklaapaketeissa tykätään ihan eri suklaista (se on toisaalta hyväkin,eipähän tule tappelua:) )
Joskus kysyin, et onko meillä muuta yhteistä kuin nuo lapset..eikä se ees kuunnellu,varmaan nukkui jo.. :/

niin, meillähän nyt ei eletä mitenkäänpäin tavallista arkea tällä hetkellä ja tää voi olla ihan tän tilanteen takia tää olotila, mutta..

musta olis ihana käyttää tunteja ruuanlaittoon, siemailla viiniä ja jutella siinä samalla, nauttia siitä yhdessä tekemisestä ja mä olen miehelle sanonu et mulle olis tosi tärkeetä vaik se vaan ees istuis siel keittiössä, mutta eipä se syö mitää kummempaa ja upota nyt sit jauhelihakastikkeeseen kaks tuntia.
haluaisin katsoa jotain leffaa, mut mies ei koskaan jaksa eikä ees oo mitää mitä molemmat tahtois katsoa.
musta olis ihana tehdä pitkä kävelylenkki, jutella ja kävellä, nauttia raikkaasta ilmasta ja tulla sit kotiin saunaan, mut ei.

mä olen noi kaikki miehelle sanonut ja se on ollu joko et no katotaa (eli ei koskaa) tai suorilta et ei.

mä oon niin paljon ehdottanu kaikkee, mentäs ulos syömään tai hemmetti ees laattoja katseleen, mut ei.

mä en kohta edes tahdo tehdä sen kaa mitään :ashamed:

sit se ihmettelee kun mä viihdyn niin hyvin ystävieni kanssa, mut ne tykkää tehdä mun kaa kaikkee ja meillä on mukavaa.

mä kaipaan niin paljon sitä miestä johon rakastuin :'( :'( :'(

Me ollaan miehen kanssa myöskin kuin eri puista pudonneita, mutta en mä koskaan ole kokenut sitä heikkoudeksi vaan vahvuudeksi. Tosin meillä on kyllä ollut mielenkiintoa tutustua ja hyväksyä sen toisen maailmakin. Esim. mä kierrän koiranäyttelyitä useamman koirani kanssa, miestä ei hyvin inspiroi, silti se lähtee niille reissuille mukaan (ilman pakkoa) jos vaan lapsenvahdit järjestyy ja mä hyväksyn sen että se harrastaa mm. la-puhelimia -> meillä on joka nurkka täynnä mitä epämääräisimpiä radiopuhelimia, katolla keikku toistakymmentä metriä korkea antenninjalka jne.

Ei tarvitse olla asiaa mikä yhdistää, vaan tunne, siis mun mielestäni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:

niin, meillähän nyt ei eletä mitenkäänpäin tavallista arkea tällä hetkellä ja tää voi olla ihan tän tilanteen takia tää olotila, mutta..

musta olis ihana käyttää tunteja ruuanlaittoon, siemailla viiniä ja jutella siinä samalla, nauttia siitä yhdessä tekemisestä ja mä olen miehelle sanonu et mulle olis tosi tärkeetä vaik se vaan ees istuis siel keittiössä, mutta eipä se syö mitää kummempaa ja upota nyt sit jauhelihakastikkeeseen kaks tuntia.
haluaisin katsoa jotain leffaa, mut mies ei koskaan jaksa eikä ees oo mitää mitä molemmat tahtois katsoa.
musta olis ihana tehdä pitkä kävelylenkki, jutella ja kävellä, nauttia raikkaasta ilmasta ja tulla sit kotiin saunaan, mut ei.

mä olen noi kaikki miehelle sanonut ja se on ollu joko et no katotaa (eli ei koskaa) tai suorilta et ei.

mä oon niin paljon ehdottanu kaikkee, mentäs ulos syömään tai hemmetti ees laattoja katseleen, mut ei.

mä en kohta edes tahdo tehdä sen kaa mitään :ashamed:

sit se ihmettelee kun mä viihdyn niin hyvin ystävieni kanssa, mut ne tykkää tehdä mun kaa kaikkee ja meillä on mukavaa.

On se siellä Raksa-Ranen alla vielä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:

On se siellä Raksa-Ranen alla vielä. :)

mä oon vaan niin loppu tähän.
mä rakastan sitä ihan kamalasti ja ymmärrän et sillä on ihan hirmuisen rankkaa, mutta mäkin tarviin sitä :ashamed:

Aika iso osa miehistä joita tunnen on sellaisia että ne ei osaa ollenkaan relata jos on jotain "tärkeämpää" kesken, kai se on joku alkukantainen perhe pitää saada turvaan-juttu.

Olisko mahdollista järkätä sitä yhteistä jotain siellä raksalla? Pääsisitkö sinne auttamaan sellasissa hommissa mitä osaat tehdä, teet teille eväät sinne ja nappaat mukaan pullon punkkua/pari olutta. Löytyisikö se keskusteluyhteys siellä?

Yhteistyössä