Tuli tekstiviesti soskulta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LoruLiisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

LoruLiisa

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
3 267
0
36
Että huomenna saan hakea pojalle joululahjan mll lahjoittaa, eli ilmeisesti siitä joulupuu-keräyksestä! =) Ihana yllätys vaikka saatiin myös 80e lahjakortti seurakunnalta. :heart:

Tuli niin hyvä mieli! =)

Me saatiin tänään se lahja. :) annoin tytön aukasta kun jouluaatoksi on niin monta lahjaa ja ei vielä ymmärrä että se on pukki joka ne lahjat tuo. :) tyttö sai ärrä koiran ja 2 sukkahousut. :)

memmu89: miksi sinun pitää hankkia jotain avustuslahjoja jos kerran lapsesi saa niitä muutenkin jo niin monta ettei ehdi jouluna avata :O
Olisin huomenna vienyt pari lahjaa sinne keräykseen, mutta en vie jos ne tuollaisille päätyvät!

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Me saatiin tänään se lahja. :) annoin tytön aukasta kun jouluaatoksi on niin monta lahjaa ja ei vielä ymmärrä että se on pukki joka ne lahjat tuo. :) tyttö sai ärrä koiran ja 2 sukkahousut. :)

Jotenkin nyt vaan tuntuu siltä, että olisko se pitänyt antaa jollekkin joka EI SAA NIIN PALJON NIITÄ LAHJOJA?

Voi kun inhottavaa, viititki mainostaa vielä. Olisit jättäny ottamatta jos ette tarvi. Takuulla olis ollu joku enemmän tarpeessa.

kyllä on röyhkeää! Jotkut eivät saa yhtään lahjaa jouluna ja sinä itsekkäänä ajattelet että lapsesi saa vielä yhden lahjan lisää!?!?
"annoin tytön aukasta kun jouluaatoksi on niin monta lahjaa" ->> kyllä kohta kiehuu yli!

NiinPÄ! Että ihmiset aina viitsii! Oudointa on se, että kateellisimpia ovat ne kaikkein varakkaimmat. Niinkuin niiden köyhien pitäisi pysyä köyhinä, jotta he voivat rahoineen loistaa.. En tiedä mikä on syy...

Alkuperäinen kirjoittaja Herätys!?:
kyllä on röyhkeää! Jotkut eivät saa yhtään lahjaa jouluna ja sinä itsekkäänä ajattelet että lapsesi saa vielä yhden lahjan lisää!?!?
"annoin tytön aukasta kun jouluaatoksi on niin monta lahjaa" ->> kyllä kohta kiehuu yli!

Just tuollaisten takia olen tyytyväinen että en osallistunut. Mä oon luullu että ne menee perheille joiden lapset ei muuten sais mitään lahjoja. .

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
ein kyllä halunnu tällästa ketjua tästä! :/ älä välitä memmu89 noista harmaista jotka aina hyökkää joka ketjuun! |O

Juu, ei kantsi välittää! Eihän harmaat voi olla oikeassa. Me teemme mieheni kanssa töitä, ostamme lahjat lapsillemme. Emme saa (tarvitse) tukea jouluumme, ja silti lahjoja on niin vähän että ne jaksetaan avata aattona kaikki. Ihan varmasti. Onnea memmuille, hyvä "joulukusetus"!

kyllä mä voin ihan mustana myöntää ja sanoa suoraan, että itse en tajua miksi pitää hakea noita avustuksia jos kerran saa jo paljon lahjoja niinku memmun lapsi :kieh:

se on ihan sama että ostaako ne itse vai saako ne useat lahjat sukulaisilta, mutta jos niitä on paljon niin miksi hyväksikäyttää avustuksia?

itse en osallistu niihin juuri ton takia koska haluaisin että avustus menisi oikeasti tarvitseville.. ainoastaan ahneille en tasan lahjoita mitään :kieh:

Meidän esikoinen sai alle 3v alle 5 lahjaa. Ei osta mun omat vanhemmat lahjoja (kun lapsia liian monta kuulemma) ja anoppi haluaa, että lapsi näkee, kuka antaa ja tuo omansa ennen tai jälkeen joulun, sekin joku halpa juttu.

Itse on siis ostettu aina lähes kaikki lahjat. Mutta kukaan ei ole tarjonntu meille mitän, onkko siksi, kun olemme normaaleja työssäkäyviä?

Alkuperäinen kirjoittaja häh!?:
memmu89: miksi sinun pitää hankkia jotain avustuslahjoja jos kerran lapsesi saa niitä muutenkin jo niin monta ettei ehdi jouluna avata :O
Olisin huomenna vienyt pari lahjaa sinne keräykseen, mutta en vie jos ne tuollaisille päätyvät!

soskuhan sen on päättänyt saanko vai en. ja itse en ole ostanut tytölle kuin pari lahjaa,sukulaaset enempi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
ein kyllä halunnu tällästa ketjua tästä! :/ älä välitä memmu89 noista harmaista jotka aina hyökkää joka ketjuun! |O

juu en välitä. :D On sitä pahempaankin törmätty. ;) Hyvää joulua teidän perheelle! :xmas: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja häh!?:

soskuhan sen on päättänyt saanko vai en. ja itse en ole ostanut tytölle kuin pari lahjaa,sukulaaset enempi. :)

siitä voi varmaan kieltäytyä? sanoa kohteliaasti että sen voi antaa jollekin joka oikeasti tarvitsee sitä.. niitä on nimittäin paljon!!!

ja sitten on niitä joilla on todella korkea kynnys. Mua kyllä inhottaa myös tuollainen hamstraaminen ja vedätys : (

t. opiskeleva yh jolla ei ole lapselle sukulaisia saati lahjoja

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä