V
vierailija
Vieras
Miehellä on työ, jossa pitää AINA olla valmis lähtemään. Kymmenen minuutin varoitus ajalla voidaan soittaa töihin. Mitään ei voi suunnitella ja jos suunnittelee, niin aina menee mönkään. Usein on töissä 16h putkeen, eikä ikinä tiedä koska tulee. Yöllä lähtee ja seuraavana yönä tulee. Tänään lähti aamulla ja töistä sitte sanottiin, että ilta on vapaa. No neljältä mies sitte soitti, että joutuu taas lähtemään ajoon ja tulee vasta yöllä
Olin taas ehtiny suunnitella meille mukavaa iltaa ja tuli sairaan paha mieli.
Nyt on sitte mies yritelly soittaa muutaman kerran, mutta en vaan oo pystyny vastaamaan, ku tiedän, että alan kumminki itkemään. Mä oon yrittäny miljoona kertaa puhua, että vaihtais työtä. Paikkaa se on vaihtanu monta kertaa, mutta tuolla alalla missään ei pahemmin noita lähtö- ja tuloaikoja tiedetä. Tänään vielä alkoi menkat, niin on muutenkin itku herkässä. Pitäis siivota ja lapset tappelee ja tekee kaiken mitä en saisi... Mä en jaksa enää
Nyt on sitte mies yritelly soittaa muutaman kerran, mutta en vaan oo pystyny vastaamaan, ku tiedän, että alan kumminki itkemään. Mä oon yrittäny miljoona kertaa puhua, että vaihtais työtä. Paikkaa se on vaihtanu monta kertaa, mutta tuolla alalla missään ei pahemmin noita lähtö- ja tuloaikoja tiedetä. Tänään vielä alkoi menkat, niin on muutenkin itku herkässä. Pitäis siivota ja lapset tappelee ja tekee kaiken mitä en saisi... Mä en jaksa enää