Paha mieli

Ensimmäistä kertaa poika koetteli äidinrakkauttani oikein toden teolla... Meni nukkumaan eilen yhdeksältä, mutta heräsi kahdeltatoista ja sai kauhen itku raivarin eikä meinannut rauhottua millään... Lopulta rauhottui mutta ei nukahtanut ennen kahta kitisi ja touhusi vaan sängyssä... Itse olin todella väsynyt, mutta en saanut poikaa nukkumaan monista yrityksistä huolimatta. Mies ei pystynyt töidensä takia auttamaan ja lopulta purskahdin itkuun ja teki mieli huutaa pojalle kaikki maailman rumuudet :( Aamulla heräsi valvomisesta huolimatta ennen kahdeksaa ja päikkäreitäkään ei meinannut suostua nukkumaan ja huimat 30min jaksoi nukkua, kipeä ei ole korvatkin juuri tarkastettiin ja hereillä on ihan normaali... Kaduttaa vaan että menetin malttini yöllä ja päivälläkin olin niin vihainen... Univelkaa kun on kovasti kertynyt eikä poika suostu silmiään ummistamaan ja toisaalta on paha mieli että vielä 10kk ikäinen poika nukkuu niin katkonaisia öitä, mitä teen väärin(?) Olen niiiiiiiiiin täynnä tätä yö kukkuilua!!!!! :'(
 
oisko näistä apua?
Nukkuuko poika vielä monet päikkärit? Vähennä päikkäreiden määrää.
Iltaisin mukava ohjelmaa lapselle: luette, leikitte.
Lämmin kyly iltaisin.
Yritä rauhoittaa elämä jo tunti ennen nukkumaanmenoaikaa.
 
kokenut
Meillä oli tuollaista yöhuutoa, ikäänkuin kipuitkua öisin. Johtui d-vitamiinista mikä ei sopinu vauvalle, en ollut tajunnut tätä. Myös suomalaiset viljat ovat kovia vatsalle, tai peruna, tai mikä vaan mikä ei sovi.
 
tättis
Mä olen pahoillani, mutta jotkut lapset vaan on sellaisia, ja kun sen hyväksyt, niin lienee helpompaa itsellesikin.
Meillä on tuommonen 3-vuotias, joka ei vieläkään nuku öitään heräämättä. Eikä ole kohta kahteen vuoteen nukkunut lainkaan päiväunia, ja silloin kun nukkui, ne kestivät juuri sen 30min. Vauvana heräsi läpi yön 30min välein, nyt tuo venynyt sentäs välillä kolmeen tuntiin.
Varmaan itsekin tiedät, turha tätä olisi sanoakaan, että hermojen menettäminen, tai lapselle huutaminen ei tilannetta paranna...
 
juu tiedän että lapselle huutaminen vaan pahentaa... olen koittanut kaksia päikkäreitä vähentää yksiin, mutta tuntuu että tällöin huutaa kahta kauheammin öisin ja on päivälläkin kärttyisempi=( Lapsi on muuten kyllä iloinen ja touhuava, mutta joskus tuntuu että tukehdun kun vuorokaudessa ei ole tuntiakaan aikaa itselle ja yleensä sekin menee nukkuessa kun on niin uupunut...mutta enemmän kärsin sen takia etten tiedä onko lapsella jokin hätä vai ei...
 

Yhteistyössä