Tuli sitte sitäkin kokeiltua....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nimittäin 3:n kimppaa, niin että oli toinen nainen mukana. Enpä olis uskonu et pystyisin siihen mutta kyllä sitä sitten kännipäissään ihminen näköjään pystyy aika paljoonkin. Mulle ei jäänyt paha maku siittä, mutta mies ei fantasiaansa olisi sitten kuitenkaan halunnut toteuttaa loppujen lopuksi, hänelle jäi paha maku asiasta, niinkuin ilmeisesti likkakaverillekkin :( Ja minä aattelin että itse olisin se joka olisi katunut jos joku mutta niin ei kyllä nyt käynyt. Meillä muutenkin parisuhde hiukan huonoilla kantimilla niin aattelin että anti mennä vaan, että ei se ainakaan huonommaksi mene tästä eikä se mennytkään. Huono on vaan se jos muille jäi huono fiilis asiasta. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, kuka uskaltaa myöntää?

Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:
ei ole itsellä kokemusta, mutta en lähtisi kokeilemaan jos suhteessa ei kaikki kunnossa, kyllä pari suhteen pitäs olla vakaalla pohjalla.

Mun mielestä meillä ei voi enää huonommaksi mennä tää suhde ja tosiaan kun kaikki oli tosi hyvin niin ajattelin että sitte en välttämättä haluaisi testata tällasta jos kumminkin jäis liian paha mieli asiasta. Ei jäänyt tosiaan itelle vaikka muille sitten kait jäikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole itsellä kokemusta, mutta en lähtisi kokeilemaan jos suhteessa ei kaikki kunnossa, kyllä pari suhteen pitäs olla vakaalla pohjalla.

Mun mielestä meillä ei voi enää huonommaksi mennä tää suhde ja tosiaan kun kaikki oli tosi hyvin niin ajattelin että sitte en välttämättä haluaisi testata tällasta jos kumminkin jäis liian paha mieli asiasta. Ei jäänyt tosiaan itelle vaikka muille sitten kait jäikin.

No silloinhan asiat menivät huonompaan suuntaan?

mä oon kuullu kans et fantasian toteuttaminen "vesittää" fantasian, tekee siitä jotenkin likaisen ja ällön. En muuta osaa tohon sanoa kun ei oo asiasta kokemusta, varmaan tulee semmoinen henkinen morkkis ja nolo olo jos kännipäissään on tehnyt,seksi on kuitenkin aika arka alue.

Olen nuorena pari kertaa kieltäytynyt kunniasta, joissa olisi ollut kaksi miestä tarjolla. En seurustellut kenenkään heistä kanssa.

Mieheni on joskus harrastanut kimppakivaa kaksi miestä+ nainen.. se vaivasi minua ajatuksena paljon, mutta mitäs menin menneistä kyselemään.

En ainakaan tuttua naista haluaisi kolmanneksi parisuhteeseeni sekstailemaan. Olen liian mustasukkainen. Joskus vuosia sitten vitsailtiin aiheesta, mutta vakavissaan ei ole sellaista edes harkittu. Ehkä kaikkea ei aina kannata kokeilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

No silloinhan asiat menivät huonompaan suuntaan?

Ei ne muuten huonompaan suuntaan menneet vaan mies vaan sanoi että jäi paha maku, ei halua enää tämän jälkeen koskaan kokeilla moista. Ei se MEIDÄN välejä ainakaan huonontanut.

Ei ne muuten huonompaan suuntaan menneet vaan mies vaan sanoi että jäi paha maku, ei halua enää tämän jälkeen koskaan kokeilla moista. Ei se MEIDÄN välejä ainakaan huonontanut.

No, me näemme tämän eritavalla, minusta se olisi huonompaan suuntaanmenoa.

Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
Olen nuorena pari kertaa kieltäytynyt kunniasta, joissa olisi ollut kaksi miestä tarjolla. En seurustellut kenenkään heistä kanssa.

Mieheni on joskus harrastanut kimppakivaa kaksi miestä+ nainen.. se vaivasi minua ajatuksena paljon, mutta mitäs menin menneistä kyselemään.

En ainakaan tuttua naista haluaisi kolmanneksi parisuhteeseeni sekstailemaan. Olen liian mustasukkainen. Joskus vuosia sitten vitsailtiin aiheesta, mutta vakavissaan ei ole sellaista edes harkittu. Ehkä kaikkea ei aina kannata kokeilla?

No enpä tiedä, kokemukset on aina opettavaisia kumminkin, luulen että vanhana olis voinut harmittaakkin kun ei olis tullut tällasta kokeiltua, kai mä oon vähän sairas kun näin aattelen..

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

No, me näemme tämän eritavalla, minusta se olisi huonompaan suuntaanmenoa.

Niin no, tokihan meillä on erilaiset parisuhteet kun on eri ihmisetkin kyseessä, mutta mun luuloni on se että mies seuraavan kerran sekstaillessamme takertuu minuun kiinni ihan täysillä ja vannoo rakkauttaan enemmän kuin koskaan, hän on sellainen kun on tämäntyylisiä tilanteita. Ja sen vuoksi en koe asiaa niin että oltaisiin huonompaan suuntaan menty.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Rakastaan ei kukaan halua jakaa. Eriasia sitten se, jos se rakas ei olekaan rakas ollenkaan.

Ihmiset näkee nämä asiat niin eri tavalla, tuo on sinun mielipide ja mulla voi olla erilainen mielipide asiasta vai kuinka? :)

Rakastaan ei kukaan halua jakaa. Eriasia sitten se, jos se rakas ei olekaan rakas ollenkaan.

Ihmiset näkee nämä asiat niin eri tavalla, tuo on sinun mielipide ja mulla voi olla erilainen mielipide asiasta vai kuinka? :)

Epäilemättä sulla on. Mullakin oli erilainen mielipide edellisen miehen kanssa, kunnes tajusin etten rakastanutkaan. Nykyistä en jakaisi vaikka mikä tulisi.

Joten ihan hivenen epäilen teidän välisiä tuntemuksia, vaikka muuta väittäisit. Se minulle sallittakoon.

kokemusta, mutta silleen että minä olin ns. kolmas pariskunnan vieraana..tai ilmeisesti ne ei ollut seurusteleva pari, vaan jotain muita tuttuja...Joskus sinkkuaikoinani tapahtui tuo. Omaan suhteeseeni en ole ikinä ajatellut tollasta, enkä haluis.

Epäilemättä sulla on. Mullakin oli erilainen mielipide edellisen miehen kanssa, kunnes tajusin etten rakastanutkaan. Nykyistä en jakaisi vaikka mikä tulisi.

Joten ihan hivenen epäilen teidän välisiä tuntemuksia, vaikka muuta väittäisit. Se minulle sallittakoon.

Sallittakoon :) Mutta rakkauttani en mieheeni epäile, olen ollut kuitenkin vakavissa parisuhteissa muutamaankin otteeseen ennen tätä. Kai se on sitä ku ikää ja kokemusta on karttunut että kaikkea voi kokeilla kerran, ei se minun elämääni kaada tämäkään asia, eikä miehenkään, hän ei vaan halua toista kertaa kokeilla moista.

Oli pakko palata vielä tähän aiheeseen kun kyllä se mies sitte kumminkin oli aika fiiliksissä tästä hommasta :D Ja eipä tuo tyttökaverikaan enää eilen aamulla ollut pahalla mielellä asiasta, kännnipäissään oli asiaa katunut mutta selvittyään oli ihan ok mielellä. Kaveri vaan sanoi ettei enää halua testailla moista juttua kun me tuttuja jne. mutta tässä on nyt sellanen onkkelma että mies olisi ihan valmis uudestaankin juttuun ja mullekin se olis periaatteessa ihan ok, mutta mites tästä nyt pystytään sitten enää normiseksiä jatkamaan kun on tullut noinkin erikoista juttua koitettua? Mites muilla?

Mulla tuli mieleen, että nyt miehesi sitten haaveilee tästä toisesta, eikä seksi pelkästään sinun kanssasi enää tunnukkaan niin hyvältä. Jossain vaiheessa saattaa lähteä etsimään näitä kokemuksia ihan muualta....

mun kaverimies harrastaa noita kimppajuttuja ja kuulema kaikieel jää aina hyvä mieli..tiedä sitten. Itse en pystyisi omaa miestäni jkamaan kenenkään kanssa,en sitten millään. Enkä usko että hänkään minua haluaisi jakaa.
Mutta onhan näitä ihmisiä jotak voivat elää vapaammassa suhteessa ja ei kait siinä mitään.

Yhteistyössä