Kävi sitte seuraavanlaista viikonloppuna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
mä en oo henk. koht. koskaan ymmärtäny näitä kimppajuttuja, ei oo kyl mun juttuni, mut mun yks tosi hyvä ystävä harrastaa tätä toimintaa aika useinkin..on siis sinkku en kerta kaikkiaan tajua mut onneks mun ei kaikkee tarvikkaan :xmas:
En osaa sanoa tähän mitään muuta ku et ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön..

Voin sanoa, että vaikkapa 10v sitten, jos joku mulle olisi sanonut, että tulen tällaista joskus tekemään, olisin sanonut että haista ny jo, että en tosiaankaan tule tekemään mitään tuollaista.
Mitä tuohon leikin kestämiseen tulee, meillä on ollut VAIN seksi tavoitteena tässä, onhan meillä toisemme siihen rakkauteen, eihän siihen tarvita kuin 2 ihmistä. No, ei siinä muuta sitten, kuin että pitääpä sitten valkata seuraava nainen hiukan tarkemmin, JOS ikinä enää suostun edes tällaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en oo henk. koht. koskaan ymmärtäny näitä kimppajuttuja, ei oo kyl mun juttuni, mut mun yks tosi hyvä ystävä harrastaa tätä toimintaa aika useinkin..on siis sinkku en kerta kaikkiaan tajua mut onneks mun ei kaikkee tarvikkaan :xmas:
En osaa sanoa tähän mitään muuta ku et ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön..

Voin sanoa, että vaikkapa 10v sitten, jos joku mulle olisi sanonut, että tulen tällaista joskus tekemään, olisin sanonut että haista ny jo, että en tosiaankaan tule tekemään mitään tuollaista.
Mitä tuohon leikin kestämiseen tulee, meillä on ollut VAIN seksi tavoitteena tässä, onhan meillä toisemme siihen rakkauteen, eihän siihen tarvita kuin 2 ihmistä. No, ei siinä muuta sitten, kuin että pitääpä sitten valkata seuraava nainen hiukan tarkemmin, JOS ikinä enää suostun edes tällaiseen.
Se on vaan niin että kun ihminen ei ole kone joka vois napsauttaa tunteet pois. Ihminen se tuntee koko ajan, joskus ne tunteet vaan yllättää itsenkin.

Ja huomattuani sun nuoren ikäsi, en edes ihmettele mielipidettäsi asiaan. Saatat hyvinkin olla eri mieltä asiasta 10 vuoden kuluttua :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se on vaan niin että kun ihminen ei ole kone joka vois napsauttaa tunteet pois. Ihminen se tuntee koko ajan, joskus ne tunteet vaan yllättää itsenkin.

Näinhän kyllä on tietenkin, mutta voisi mies edes myöntää minulle asian, sen hän kyllä on minulle velkaa. Häpeää vissiin niin kovin omia tunteitaan ettei kehtaa. Mutta kyllä oli hymyt herkässä siltin tälle naiselle, vaikka minä olin paikalla, ei hän hirveästi mun tunteitani ajatellut, tai sitten hän vissiin kuvitteli etten tajua.

Ja huomattuani sun nuoren ikäsi, en edes ihmettele mielipidettäsi asiaan. Saatat hyvinkin olla eri mieltä asiasta 10 vuoden kuluttua :)

no on varmaan totta että 10vuoden päästä mielipiteet on muuttunu monissa jutuissa, sen voin kuitenkin sanoa että omaa miestäni en jakaisi kenenkään kanssa,never.
Olen sen verran uskovainen ihminen että mun mielestä seksi kuuluu 2 ihmiselle ja yleensä näistä tulee vaan turhaa mielipahaa..sen sijaan kaikkea muuta voin (ja olenkin kokeillut sängyssä) oman miehen kanssa..moni muu taas ei ole..

=) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se ihastus laantuu kun mies on näkemättä tuota naista. Ikävä juttu :/

Juu, varmasti näin käykin. Mutta harmittaa sekin, että pitää nyt sitten olla näkemättä ystäväni kanssa tämän asian takia, ellen siis hänelle asiasta mainitse edes. En oikein tiedä kannattaako tätä kertoa kuitenkaan hänelle.. Ja sitten varmasti tulen ajattelemaan aina, jos vielä aikaa joskus yhdessä vietämme, että nyt tuo mies taas varmasti haaveilee ystävästäni, ei kiva :(

Jos olet kertonut miehelle oman kantasi ja sen, että et aio enää ryhtyä tähän sen ystävän kanssa, se riittää.

Sille ystävälle sun ei mun mielestä tarvitse sanoa yhtään mitään. Jos hän ottaa asian puheeksi, voit sanoa vaikka että se on sinulle hankalaa, kun olette niin hyviä ystäviä, etkä halua toista kertaa enää tehdä tätä hänen kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
Jos olet kertonut miehelle oman kantasi ja sen, että et aio enää ryhtyä tähän sen ystävän kanssa, se riittää.

Sille ystävälle sun ei mun mielestä tarvitse sanoa yhtään mitään. Jos hän ottaa asian puheeksi, voit sanoa vaikka että se on sinulle hankalaa, kun olette niin hyviä ystäviä, etkä halua toista kertaa enää tehdä tätä hänen kanssaan.[/quot

Näin juuri, äläkä nyt missään nimessä ala miehelles mainostamaan tota mistä aiemmin kirjoitit että sinä suostunut tälläiseen ja saat nyt paskaa niskaan. Itse olet suostunut, kuin myös tämä nainen joka teil oli mukana. Käypi kuule äkkiä niin että miehesi kun kerran hiukan ihastui siihen toiseen, niin painuukin hänen luo, koska samanlaista kimppatoimintaa silläkin suunnalla luvassa, ilman marttyyria esittävää akkaa.

Ehkä nyt hieman rumasti sanottu, tarkoitukseni ei kuitenkaan ole loukata sinua, vaan valottaa asiaa miehen näkökulmasta.

Nyt vaan jäitä hattuun ja annat ajan kulua.

Kinkkinen tilanne ap, eikä tuossa paljon muuta voi tehdä kuin jutella miehen kanssa, lopettaa seksileikit juuri tämän kaverin kanssa ja antaa ihastuksen mennä ohi.
Itse olemme pari kertaa myös kimppaa kokeilleet sekä parinvaihtoa, se oli ihan kivaa mutta totesin että se aiheuttaa liikaa pohtimista jälkeenpäin.

[

Näinhän kyllä on tietenkin, mutta voisi mies edes myöntää minulle asian, sen hän kyllä on minulle velkaa. Häpeää vissiin niin kovin omia tunteitaan ettei kehtaa. Mutta kyllä oli hymyt herkässä siltin tälle naiselle, vaikka minä olin paikalla, ei hän hirveästi mun tunteitani ajatellut, tai sitten hän vissiin kuvitteli etten tajua.

Tai sitten miehesi ei ole vielä tajunnut ihastuneensa, miehethän on tunnetusti hitaita tunneasioissa. Mä viheltäisin pelin poikki. Hankkikaa vaikka joku mies vaihteeksi leikkikaveriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja visitor:

Sille ystävälle sun ei mun mielestä tarvitse sanoa yhtään mitään. Jos hän ottaa asian puheeksi, voit sanoa vaikka että se on sinulle hankalaa, kun olette niin hyviä ystäviä, etkä halua toista kertaa enää tehdä tätä hänen kanssaan.[/quot

Näin juuri, äläkä nyt missään nimessä ala miehelles mainostamaan tota mistä aiemmin kirjoitit että sinä suostunut tälläiseen ja saat nyt paskaa niskaan. Itse olet suostunut, kuin myös tämä nainen joka teil oli mukana. Käypi kuule äkkiä niin että miehesi kun kerran hiukan ihastui siihen toiseen, niin painuukin hänen luo, koska samanlaista kimppatoimintaa silläkin suunnalla luvassa, ilman marttyyria esittävää akkaa.

Ehkä nyt hieman rumasti sanottu, tarkoitukseni ei kuitenkaan ole loukata sinua, vaan valottaa asiaa miehen näkökulmasta.

Nyt vaan jäitä hattuun ja annat ajan kulua.

En ottanut loukkauksena :) En vaan jaksa uskoa, että mies tän toisen mukaan lähtis, koska hän kuitenkin haluaa, kumma kyllä, naisen johon pystyy luottamaan, eli uskollisen naisen. Tämä ystäväni on aika "helppo" tapaus vaikka ystäväni onkin, eikä se minusta mikään paha ole, jos haluaa kaikkien kanssa olla, se on hänen asiansa. Mutta tosiaan, edellisessä suhteessaan hän petti jatkuvasti miestään lukuisten miesten kanssa, ja tiesimme sen mieheni kanssa, ja mieheni sitä on ihmetellytkin että kuka moisen naisen itselleen haluaa, kun ei voi pätkääkään luottaa. Siksikin tätä ihastumista olen ihmetellyt, kun ei siellä sängyssä nyt mitään NIIN maata järisyttävää tapahtunut edes..

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Kannattaa kuitenkin varoa ettei kaveris vie miestäs.Ei ois eka kerta kun on niin käyny. Kannattaa pitää kaveris kaukana miehestäsi.

No jos näin tulis tapahtumaan, niin sitten mies olis kyllä todella tunteilla vietävissä, koska kyllä hän on pariin otteeseen hyvinkin selvästä sanonut mielipiteensä ystäväni moraalista.

Ketuttaa tuo AP:n kommentti: "Ja huomattuani sun nuoren ikäsi, en edes ihmettele mielipidettäsi asiaan. Saatat hyvinkin olla eri mieltä asiasta 10 vuoden kuluttua".
Itse olen Jääprinsessaa sen 10 v vanhempi ja olen kokeillut seksin saralla kaikenlaista, jopa kimppakivaa. Se ei kuitenkaan todellakaan ole ikäkysymys! Kimppakivaan en aio enää ikinä ryhtyä ja se yksikin kerta oli sellainen kolmen sinkun kohtaaminen yössä. En myöskään ikinä suostuisi jakamaan puolisoani jonkun toisen kanssa. Ja varmasti jo 15 vuotta sitten tunsin itseni niin hyvin että olisin voinut vannoa etten ikinä jakaisi puolisoani jonkun muun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Sitä saa mitä tilaa.... niin se vaan on.... kun sanotaan että seksi on vain seksii niin se on maailman suurin vale valitettavasti..... mitä läheisemmästä ihmisestä on kyse niin sen helpompi on antaa asioitten karata käsistä..... Puhu nyt ihmeessä miehellesi ja kerro mitä tunnet ...

Samaa mieltä! JOS tuollaiseen lähtee, niin kai sen nyt tyhmäkin tajuaa, että mukaan otetaan semmoinen, joka EI OLE ENTUUDESTAAN KUMMANKAAN YSTÄVÄ! Jos haluaa seksiä, niin pidetään se sitten seksinä kanssa. Ei sekoilla ystävien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
[

Tai sitten miehesi ei ole vielä tajunnut ihastuneensa, miehethän on tunnetusti hitaita tunneasioissa. Mä viheltäisin pelin poikki. Hankkikaa vaikka joku mies vaihteeksi leikkikaveriksi.

Kyllä mä luulen että mies asian tajusi viimeistään siinä vaiheessa asian, kun minä siitä hänelle mainitsin ja kyselin. Sen ilmeen ja hänen silmänsä kun näin, niin eipä kauheasti jäänyt selittelyille sijaa, vaikka mies aika hyvin yrittikin selitellä. Ja kyllä, todella tein selväksi ettei tule toistumaan tämä enää tuon ystäväni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Ketuttaa tuo AP:n kommentti: "Ja huomattuani sun nuoren ikäsi, en edes ihmettele mielipidettäsi asiaan. Saatat hyvinkin olla eri mieltä asiasta 10 vuoden kuluttua".
Itse olen Jääprinsessaa sen 10 v vanhempi ja olen kokeillut seksin saralla kaikenlaista, jopa kimppakivaa. Se ei kuitenkaan todellakaan ole ikäkysymys! Kimppakivaan en aio enää ikinä ryhtyä ja se yksikin kerta oli sellainen kolmen sinkun kohtaaminen yössä. En myöskään ikinä suostuisi jakamaan puolisoani jonkun toisen kanssa. Ja varmasti jo 15 vuotta sitten tunsin itseni niin hyvin että olisin voinut vannoa etten ikinä jakaisi puolisoani jonkun muun kanssa.

Anteeksi kauheasti tuo kommenttini, mutta laitin sen juurikin siitä syystä, että ITSE olin aivan samaa mieltä kuin Jääprinsessa hänen iässään. Ja kuten laitoinkin, niin hän SAATTAA olla asiasta eri mieltä 10 vuoden kuluttua. Näin kävi minulle, olin aika arka vielä tuossa iässä seksin suhteen. Ikä ja kokemukset tekivät vain itselleni tehtävänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Sitä saa mitä tilaa.... niin se vaan on.... kun sanotaan että seksi on vain seksii niin se on maailman suurin vale valitettavasti..... mitä läheisemmästä ihmisestä on kyse niin sen helpompi on antaa asioitten karata käsistä..... Puhu nyt ihmeessä miehellesi ja kerro mitä tunnet ...

Samaa mieltä! JOS tuollaiseen lähtee, niin kai sen nyt tyhmäkin tajuaa, että mukaan otetaan semmoinen, joka EI OLE ENTUUDESTAAN KUMMANKAAN YSTÄVÄ! Jos haluaa seksiä, niin pidetään se sitten seksinä kanssa. Ei sekoilla ystävien kanssa.

Tämä on kyllä nyt sitten taas VAIN sinun mielipiteesi asiasta, että pitää ottaa tuntematon ihminen mukaan. Jos et ole koskaan tätä kokeillut niin olet melko jäävi sanomaan asiaan mitään kun ei ole kokemusta. Sanoisin että asioilla on puolensa kummassakin. Meillä ei ollut tämän edellisen naisen kanssa MINKÄÄNLAISTA ongelmaa, vaikka hän on aivan lähimpiä ystäviäni.

Jos et ole koskaan tätä kokeillut niin olet melko jäävi sanomaan asiaan mitään kun ei ole kokemusta. Sanoisin että asioilla on puolensa kummassakin. Meillä ei ollut tämän edellisen naisen kanssa MINKÄÄNLAISTA ongelmaa, vaikka hän on aivan lähimpiä ystäviäni.

Seksistä sen sijaan ON kokemusta paljonkin, ja turhan monta hyvää ystävyyssuhdetta on sotkettu sillä että on hypätty petiin ja ihastuttu puolin tai toisin - harvoin kuitenkaan molemminpuolin.

Jos siis haluaa pitää seksin vain seksinä, ei kannata ottaa siihen mukaan semmoista ihmistä josta jo valmiiksi pitää esim. ystävänä ja jonka kanssa joutuu olemaan tekemisissä vielä sen seksin jälkeenkin. Koskee nyt ihan kaikkea seksiä - niin kahden välistä kuin kimppakivaakin.

Ja totta, kimppakivasta en tiedä, seksistä ja ihmissuhteista jonkun verran.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Jos et ole koskaan tätä kokeillut niin olet melko jäävi sanomaan asiaan mitään kun ei ole kokemusta. Sanoisin että asioilla on puolensa kummassakin. Meillä ei ollut tämän edellisen naisen kanssa MINKÄÄNLAISTA ongelmaa, vaikka hän on aivan lähimpiä ystäviäni.

Seksistä sen sijaan ON kokemusta paljonkin, ja turhan monta hyvää ystävyyssuhdetta on sotkettu sillä että on hypätty petiin ja ihastuttu puolin tai toisin - harvoin kuitenkaan molemminpuolin.

Jos siis haluaa pitää seksin vain seksinä, ei kannata ottaa siihen mukaan semmoista ihmistä josta jo valmiiksi pitää esim. ystävänä ja jonka kanssa joutuu olemaan tekemisissä vielä sen seksin jälkeenkin. Koskee nyt ihan kaikkea seksiä - niin kahden välistä kuin kimppakivaakin.

Ja totta, kimppakivasta en tiedä, seksistä ja ihmissuhteista jonkun verran.

No, tokihan minäkin tiedän noista molemmista jongin verran, ei tämä mies mun ihan eka kuitenkaan ole. Jos jonkinmoista suhdetta on eletty, ja nähty myöskin ystävien suhteita.
Ei meillä tosiaan ollut mitään ongelmia tän edellisen naisen kanssa vaikka melkein joka päivä tuohon aikaan nähtiinkin. Kaikki oli ihan niinkuin ennenkin, nykyisin vaan ollaan olosuhteiden pakosta vähemmän tekemisissä. Sitä on vaan niin vaikeaa olla varma muista kuin omista tunteistaan ,vaikka mitä olisi sovittu..

Yhteistyössä