Onko joku harrastanut ekan kerran anaalia vähän yllättäen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Melanie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Melanie"

Vieras
Mä luulen, että yleensä anaaliseksiä harrastetaan silleen, että joku pariskunta sen toteuttaa siten että asiasta on etukäteen puhuttu. Mut onko joillakin teistä homma mennyt niin, että on tullut harrastettua ekan kerran anaalia vähän kuin sattumalta? Miten meni? Nautitteko yhtään? Ja mites myöhemmin, opitteko tykkäämään vai jäikö kokeilu yhteen...

Aattelin vaan kun mulla on miesystävä, jonka kanssa harrasteltu seksiä jo kesästä lähtien (ei asuta yhes) ja viimeksi kun se nai mua takaapain niin se puolivahingossa (???) pökkäs vähän ylemmäs. Sanoin vaan, että "ei sinne..." ja siihen se jäi... mutta toisaalta ajatus kiihottikin...

[QUOTE="Melanie";27444838]Mä luulen, että yleensä anaaliseksiä harrastetaan silleen, että joku pariskunta sen toteuttaa siten että asiasta on etukäteen puhuttu. Mut onko joillakin teistä homma mennyt niin, että on tullut harrastettua ekan kerran anaalia vähän kuin sattumalta? Miten meni? Nautitteko yhtään? Ja mites myöhemmin, opitteko tykkäämään vai jäikö kokeilu yhteen...

Aattelin vaan kun mulla on miesystävä, jonka kanssa harrasteltu seksiä jo kesästä lähtien (ei asuta yhes) ja viimeksi kun se nai mua takaapain niin se puolivahingossa (???) pökkäs vähän ylemmäs. Sanoin vaan, että "ei sinne..." ja siihen se jäi... mutta toisaalta ajatus kiihottikin...[/QUOTE]

Mikään ei osoita miehen sammumatonta palavaa rakkautta naiseensa yhtä vahvasti kuin yllättäen kakkoseen rykäisty kalsarimato.

Yhteistyössä