D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten yllättävää...
Suomen virallinen kieli ei ole venäjä.
opiskellaan , ainkin mä jouduin lukemaan , mutta en kyllä muista ruotsiksi juuri mitään toimistosanastoa mitä olen lukenut =)
venäjä oli taannoin mutta miksi ruotsi on vieläkin?
englannikis kyllä osan enemmän, opettelin ne pakolliset asiat ja sain kummastakin kakosen todistukseen , mutta rnkulla pärjäisin varmasti =) ruotsia en lähde eedes yrittämän. kaupan ruotsi oli helpompaa stäkin piti opetella, mutta silti en ala sitä puhumaan SUOMESSA
Nih, pakkoenkku pois, lukekoon ken tahtoo.
Pakkoruotsi on hyvä asia. Kaksikielisyys on rikkaus. Ruotsia tarvitsee mm. lännessä.
jos on asunut ruotsissa varmasti huomaa en eron, minäkin huomaan heti puheesta kuka on ruotsalainen ja kuka suomenruotslainen niin suuri ero niissä on
saamenkileikin on osa suomen historiaa. saamelaiset olivat etelää myöden, mutta muuta ajoivat saamelaiset pohjoiseen. historiasta löyty ytämäkin
miksi mun mies sitten on sitä mieltä että PAKKO ruotsi onpoistettava, vaikak itse osaa ruotisa, kun on asunut lapsena ruotsissa. Hän kun tuli suomeen ja puhui sitä oikeaa ruotsia ruotsin opetajalle ei se ymmärtänyt, piti tulla isän kertomaan mitä poiak kertoo, kastsos kun s eruotsinruotsi on AIVAN erilaista kuin suomenruotsi ja suomenruotslaiset osaavat suomea, kyllä heidänkin sitä on opeteltava, vaikak kuinka yrittävät väittää eetteivät osaa.Emmä tiedä, oon huomannut että enimmälti he näkevät vaivaa pakkoruotista, kenellä ei itsellä se suju.. syystä tai toisesta.
vrt. sama juttu kun aikoinaan he näkivät vaivaa televisioluvasta, ketkä eivät sitä edes maksaneet. Harvoin kuuli maksavien nostavan asiasta haloon.
Emmä tiedä, oon huomannut että enimmälti he näkevät vaivaa pakkoruotista, kenellä ei itsellä se suju.. syystä tai toisesta.
vrt. sama juttu kun aikoinaan he näkivät vaivaa televisioluvasta, ketkä eivät sitä edes maksaneet. Harvoin kuuli maksavien nostavan asiasta haloon.
miksi mun mies sitten on sitä mieltä että PAKKO ruotsi onpoistettava, vaikak itse osaa ruotisa, kun on asunut lapsena ruotsissa. Hän kun tuli suomeen ja puhui sitä oikeaa ruotsia ruotsin opetajalle ei se ymmärtänyt, piti tulla isän kertomaan mitä poiak kertoo, kastsos kun s eruotsinruotsi on AIVAN erilaista kuin suomenruotsi ja suomenruotslaiset osaavat suomea, kyllä heidänkin sitä on opeteltava, vaikak kuinka yrittävät väittää eetteivät osaa.
kyllä mua ärsytti maksaa telkkarilupaa ja kyllö sne maksoin en uskaltanut ola maksamatta nyt kun jotkut on jättäneet maksamatta tuili tuo yle-vero, nämä loiset siten kusivat omaan nilkkansa, nyt on PAKKO maksaa halusi tai ei.
miksi mun mies sitten on sitä mieltä että PAKKO ruotsi onpoistettava, vaikak itse osaa ruotisa, kun on asunut lapsena ruotsissa. Hän kun tuli suomeen ja puhui sitä oikeaa ruotsia ruotsin opetajalle ei se ymmärtänyt, piti tulla isän kertomaan mitä poiak kertoo, kastsos kun s eruotsinruotsi on AIVAN erilaista kuin suomenruotsi ja suomenruotslaiset osaavat suomea, kyllä heidänkin sitä on opeteltava, vaikak kuinka yrittävät väittää eetteivät osaa.
kyllä mua ärsytti maksaa telkkarilupaa ja kyllö sne maksoin en uskaltanut ola maksamatta nyt kun jotkut on jättäneet maksamatta tuili tuo yle-vero, nämä loiset siten kusivat omaan nilkkansa, nyt on PAKKO maksaa halusi tai ei.