Alkuperäinen kirjoittaja ukonpuolella:
Minä olen aina ollut jouluna....minä en halua tehdä sitä ja tätä...minä en halua ajaa...Kuulostaa tosiaan siltä että taitais olla sun vuoro joustaa eikä aina vaan mennä noin kuin kirjoitit että minä olen aina tehnyt näin ja tulen tekemään piste. Kuuntele hetki itseäsi ja vilkaise peiliin...ehkä ymmärrät että jotkut asiat voisi olla tärkeitä sun miehelle ja anopillesikin.
Siis hetkinen!!!!! Se äijähän ei ole kymmenen vuoden aikana menny paapalle ku yhren ainuan kerran ja joka Jumalan-joulu on perheen äiti joustanu ja menny anoppilaan. Minkä takia on AINA naisen joustettava ja venyttävä ettei vaan anopin hellan-teltun mieli mustene???
Ja jos naisen harteille on viä sälytetty kaikki huolehtimiset(jouluruuat, lahjat, koirien hyvinvointi, yms) niin totta jumalauta siinä pitää vähä aatella sitä käytännöllisyyttäki!!!!! Rekkahan siinä pitää olla, että sä kaikki mahdolliset kamat saat kuletettua jos sen suunnittelee tekevänsä...
Sympatiat ap:lle. Älä anna periksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!