Relaatio 1157

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tästä relaatiosta pari sanaa. Kun laadin tuota edellistä Alku-relaatiota, niin 10-vee lapsenlapseni seurasi sitä kiinnostuneena. Kotonaan hän sitten oli innostunut laatimaan oman relaation, eli juuri tämän. Kun se on lapsen ja vielä kaksikielisen lapsen tekemä, niin siinä on pari kirjoitusvirhettä ja yhdyssanavirhettä. Mutta näin puolueellisena arvostelijana pidän kuitenkin tätä hyvänä yrityksenä.
- V R -

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: -KM- ja Steppis
Tästä relaatiosta pari sanaa. Kun laadin tuota edellistä Alku-relaatiota, niin 10-vee lapsenlapseni seurasi sitä kiinnostuneena. Kotonaan hän sitten oli innostunut laatimaan oman relaation, eli juuri tämän. Kun se on lapsen ja vielä kaksikielisen lapsen tekemä, niin siinä on pari kirjoitusvirhettä ja yhdyssanavirhettä. Mutta näin puolueellisena arvostelijana pidän kuitenkin tätä hyvänä yrityksenä.
- V R -
Ja nyt poika oli korjannut virheitä kun niistä hänelle mainitsin 😀

Kiva, kun laitoit viestiä rellusta! Täällä "mummeli" ihan herkistyy, kun 10v on tämän tehnyt.
Isot halit laatija Star Wars fanille, olet todella rohkea!
Mitäs nyt, kun jumittaa jo 10 sanan jälkeen? Auttaisitko pääsanasta 7 luoteeseen (vastasana on). Myös imp 4 puuttuu ja myös se 11.
Toivoisin, et laatija antaisi vinkkejä, ei pappa😂! Ja vinkeillä ei ole kiirus!

Kiva, kun laitoit viestiä rellusta! Täällä "mummeli" ihan herkistyy, kun 10v on tämän tehnyt.
Isot halit laatija Star Wars fanille, olet todella rohkea!
Mitäs nyt, kun jumittaa jo 10 sanan jälkeen? Auttaisitko pääsanasta 7 luoteeseen (vastasana on). Myös imp 4 puuttuu ja myös se 11.
Toivoisin, et laatija antaisi vinkkejä, ei pappa! Ja vinkeillä ei ole kiirus!
Eipä taida laatija näitä sivuja lukea. Annan kuitenkin vinkit, eli se pääsanasta 7 on se pääsanan eka sana, ja imp 4 on se millainen se imp on, 11 on yksinvaltias.

• Tykkää
Reactions: Steppis
Okei, ja kiitos! Aattelin, et sie kysyt laatijalta vinkit, kun ei kiirusta ole. En olettanutkaan, et hää täällä päivystää.
Ei tarvinnut, kun olin saanut häneltä vinkit itse just aiemmin kun en itsekään keksinyt.

Poika on jo kolmannessa sukupolvessa relaatioiden laatijoita. Itse olen laatinut useita, ja äitinsä eli tyttäreni myös aikoinaan laatinut yhden. 😀 Jos aikoo jatkaa niin täytynee hiukan opastaa sitten.

Olipa huonosti rakennettu. Olisi luullut pojan kysyvän isältään ohjeita Rellun tekemiseen ja isä/ukki olisi voinut tarkistaa Rellun ennen julkistusta.

Paljon Rellun ohjeiden vastaisia sanoja ja relaatioita. Erityisesti tuo imp, dikt, hit ja na sa yhdistävä "Paha". Mikä relaatio on diktaattorin ja Natsi-Saksan välillä. Paha se ei ole

Yhteistyössä