tuli muuten maailman paras pizza oltermannista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja slurps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

slurps

Vieras
sitä tääl aiemmin kyselin ja epäilin. Kielen vei mennessään.
Oon huoimannu että paras pizza syntyy aina kun kaapissa on mitä sattuu, eikä kaikkea mitä haluais pizzan päälle.
Niinhän pizza on keksittykin, että mitä on sattunu olemaan niin taikinan päälle ja paistumaan.

Minä käytin oltermannipalan lasagnenjuustokastikkeeseen ja ihan hyvin toimi, vaikka vähän oli epäileväinen. Aloitin oikein vauhdilla kaappien läpikäymisen, monta purkinpohjaa tuli käytettyä =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä käytin oltermannipalan lasagnenjuustokastikkeeseen ja ihan hyvin toimi, vaikka vähän oli epäileväinen. Aloitin oikein vauhdilla kaappien läpikäymisen, monta purkinpohjaa tuli käytettyä =)

Siis miksi ihmeessä epäilit? :o
Mä käytän yleensä oltermannia myös juustokastikkeeseen ja oltermanni on tähän astisista paras :p Mitä te sitten yleensä käytätte pitsaan ja lasagneen?

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Siis miksi ihmeessä epäilit? :o
Mä käytän yleensä oltermannia myös juustokastikkeeseen ja oltermanni on tähän astisista paras :p Mitä te sitten yleensä käytätte pitsaan ja lasagneen?
Käytän yleensä jotain emmentalia, maun vuoksi, joten tuo oltermanni oli minusta jotenkin epäilyttävä, mutta tosiaan toimi, jatkossa en epäile
=)

Yhteistyössä