Tuli mieleen yksi nolo juttu synnytyssalista

Kun on toi ketju että mitä tyhmää miehesi laukonut synnytyksessä....

Meillä nyt ei varmaan muuta suusta tullutkaan kuin tyhmiä kommentteja.... :whistle: sen verran urpona isäntä siellä istuili.... :D

tämä siis esikoisen kohdalla :)

Vaan muistan kun vauva syntyi ja meidät jätettiin kolmisin, pidin vauvaa sylissä, kunnes mies sanoi että anna hänelle ja juo tuo teesi ennen kuin jäähtyy. Otti vauvan, mutta ei kauaa uskaltanut pitää kun vauva nukkui ettei vaan herätä vauvaa :ashamed:

sit mietittiin kumminko päin vauva laitetaan sänkyyn kun toinen pääty vauvan sängystä oli ylhäällä ja toinen alhaalla, yritettiin asetella ensin pää koholle...ei ollut hyvä....jalat.....ei ollut hyvä...taas pää.....sit mies otti kuitenkin syliinsä ja sanoi oppikoon vaikka syliin nukkumaan mutta tuohon hulluun sänkyyn ei laiteta :D

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä taas osastolla ollessa käänsin aina koko sängyn silloin kun laitoin pojan eri kyljelle nukkumaan... pitihän sen nukkua kasvot äitiin päin :D
Ihana =)! Minä en tajunnut tehdä noin, odotin vain, että koska saan taas lapsen kääntää itseenipäin. Kaikkea sitä...

Ä-2
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä taas osastolla ollessa käänsin aina koko sängyn silloin kun laitoin pojan eri kyljelle nukkumaan... pitihän sen nukkua kasvot äitiin päin :D
Mäkin tein esikoisen kohdalla näin,mutta siitä syystä kun vauva oksenteli koko ajan niin saatoin helposti nähdä kun tavaraa alkoi taas tulemaan!

Ex mulle kiukutteli, et koeta nyt vääntää se muksu maailmaan, kn formula alkaa kohta :ashamed: Samperi ku suutuin ja niin lähti ex kattoon formulaa ja mä jäin synnyttään. Erottiin sit 3kk päästä ja syitä sata muutakin, kuin vain tuo.

pöh
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Ex mulle kiukutteli, et koeta nyt vääntää se muksu maailmaan, kn formula alkaa kohta :ashamed: Samperi ku suutuin ja niin lähti ex kattoon formulaa ja mä jäin synnyttään. Erottiin sit 3kk päästä ja syitä sata muutakin, kuin vain tuo.
Olipas ihana isi :(

Esikoista synnyttäessä mies ihmetteli synnytyssalissa olevia vehkeitä ja tuumaili, mikähän ohjelma sairaalassa mahtoi olla käytössä supistusseurantaa tekevässä atk-laitteistossa :xmas:

Toista synnyttäessä en muista sen kommentoineen mitään nohevaa...

mamma84
mä oon kääntäny jokaisen aikana vauvan sänkyy niin et vauvan kasvot on muhun päin.välillä oli siirrettävä vauva toiselle puolelle sänkyy ku jälki supistukset pakotti jalkoja.
enkä mä pysty kotonakaan nukkumaan selkä vauvaa päin.ja mitä lähempänä vauvaa nukkuu niin sitä paremmin nukutaan.

Mut passitettiin suihkuun odottelemaan et avautuisin enempi. Menin sit kun kätilö nätisti käski ja aattelin etten tohi tulla ulos ihan heti vaikka se suihku ei pahemmin auttanu oloon. Aattelin että ootan nyt ainakin sen kymmenen tai reilu supistusta ja sit häivyn.
Ehän mä tietenkään tajunnu, eyt jos mä ootan oikeesti 20 supistusta, niin sielähän menee koko yö sielä suihkussa :ashamed: Ukko tuumas vaan et olippa kauan kun tulin pois ja mä ihmettelin et miten niin?

Yhteistyössä