Tuli mieleen tosta krapulaseksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Että mikä miehillä pistää halut hyrräämään krapulassa? Kun nainen taas viimeisenä krapulaisena ajattelee seksiä, miksi miehet on yli-innokkaita seksiin dagen efterissä?

*elämän mysteerejä* :D

meillä menee onneksi halut aika puoliksi, usein kuitenkin taitaa mua haluttaa enemmän :p
kysyin mieheltä, niin se selitti asian jotenkin testosteronin muutoksilla..

city lehdestä löytyi tälläinen artikkeli asiasta: http://www.city.fi/artikkeli/Kuningas+Krapula/2177/

johtuu vaan rentoutuneesta tilasta. Jos oikein kunnon krapula niin ei tee todellakaan mieli kummankaan. Vasta sen mentyä ohi. Jolloin on taas rentoutunut ja huh selvisinpä hengissä olo. Joten tekee mieli seksiä.

Mun tekee krapulassa mieli ihan koko ajan, oon ajatellu sen johtuvan siitä että mä oon krapulassa hirveen herkässä mielen tilassa ja haen siitä seksistä hyvää oloa. Mun miehellä on yleensä niin kauhee krapula ettei se voi edes liikkua, saati harrastaa seksiä, mutta sitten sen pahimman olon mentyä ohi senkin tekee koko ajan mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Että mikä miehillä pistää halut hyrräämään krapulassa? Kun nainen taas viimeisenä krapulaisena ajattelee seksiä, miksi miehet on yli-innokkaita seksiin dagen efterissä?

*elämän mysteerejä* :D

Joudun olemaan täysin eri mieltä kanssasi.

Yhteistyössä