Tuli miehen työkaverilta tekstari :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
"laita vasen käsi oikean pakaran päälle ja oikea käsi vasemman pakaran päälle. tunnetko että lädet ovat takapuolesi päällä? se on sinulle ystäväni "

mielipiteitä??

Siis sinulle? Ja miespuoliselta työkaverilta?

Vastaisin näin: "laita oikea käsi alushousuihisi, ja laita vasen käsi alushousuihisi, tunnetko että kädet ovat sukukalleuksissasi? Vaali niitä kuin ystävyyttä.Hyvää ystävänpäivää."

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Siis sinulle? Ja miespuoliselta työkaverilta?

Vastaisin näin: "laita oikea käsi alushousuihisi, ja laita vasen käsi alushousuihisi, tunnetko että kädet ovat sukukalleuksissasi? Vaali niitä kuin ystävyyttä.Hyvää ystävänpäivää."

tää oli hyvä mutta en taida uskaltaa.

"Siis sinulle? Ja miespuoliselta työkaverilta?

Vastaisin näin: "laita oikea käsi alushousuihisi, ja laita vasen käsi alushousuihisi, tunnetko että kädet ovat sukukalleuksissasi? Vaali niitä kuin ystävyyttä.Hyvää ystävänpäivää.""
Siis tämä oli hyvä! Nauroin vedet silmissä!
Lähetin omalle kullalle viestin kun on iltavuorossa. Saapa nähdä mitä vastaa!

No jos mulle olis tullut samanlainen viesti miehen työkaverilta niin kyllä mä näyttäisin sen viestin miehelle ja tuumaisin että sen työkaveri on outo.En mä jaksais välittää noin tyhmästä viestistä.

entäs jos sun mies testaa sua, laittanut kaverin kirjoittaan tekstiä. sun viestis on aika häki, mä lähettäisin tuommoisen enintään mun miehelle, en kelleen melkeen hyvänpäivän tutulle

entäs jos sun mies testaa sua, laittanut kaverin kirjoittaan tekstiä. sun viestis on aika härski, mä lähettäisin tuommoisen enintään mun miehelle, en kelleen melkeen hyvänpäivän tutulle

Yhteistyössä