tuli miehen kanssa riitaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt vieras

Vieras
ollaan tosi väsyneitä kumpikin ja elämäntilanne ihan perseestä, koskaan ei oo ollu näin rankkaa. ollaan aivan loppu tähän tilanteeseen ja sit tulee tiuskittua toiselle vaikka just ei pitäis, samassa veneessähän tässä ollaan ja tukea pitäis toisiamme...
no, riideltiin tänään ja juttu lähti ihan lapasesta, alkoi mielipide-erosta, muuttui riidaksi ja lopulta mies sanoi, että voit sit varmaan etsiä itselles vuokra-asunnon ja lähti meneen....
mä jäin suu auki eteiseen ja edelleen olo aika kammottava.
mä TIEDÄN että se ei tarkoittanut, mutta koskaan ikinä ei ole mitään tollasta sanonut, ei ikinä olla uhkailtu erolla tai muutolla tai millään, ei ikinä. ja 6v oltu yhdessä.
mä en edes tiedä missä se on tällä hetkellä.... enkä halua soittaakaan, lapsi tuli mummolasta sen jälkeen kun mies lähti ja en halua sen kuullen puhua mitään tällasista...
miks tarvii olla niin raskasta?! tää elämä on yhtä paskaa ja persettä ja helvettiä. jos ei lasta olis niin olisin varmaan jo narunjatkona, mitään hyvää tää paska maailma ei oo koskaan antanu, yhtä tuskaa ja kituutusta rahan, terveyden, asumisen, kaiken suhteen.
on onneks sentään katto päänpäällä ja jonkinlaisia pätkätöitä joista pitäs sit yrittää olla kiitollinen, ei vaan jaksais.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mikä kaikkein eniten mättää ja stressaa? :hug:

Rauhoittukaa hetki kumpikin, soittelet sit vähän myöhemmin.

rahatilanne ehkä eniten, kummankin työt kokoajan vaakalaudalla jatkon suhteen, voi olla et joudutaan muuttaan meidän kodista kun ei ole kohta varaa maksaa tätä.
miehellä keuhkoissa jotain häikkää mitä tutkitaan paraikaa ja mulla oli viime papassa jotain hälyyttävää joka myös tällä hetkellä selvityksen alla.
väsyttää ja mikään ei riitä kenellekään vaikka kaikkemme annetaan.

Voi, tsemppiä!! Yrittäkää vielä jaksaa, jospa ne asiat selviäis siitä. Meillä kans mun masennus haittaa mein suhdetta, ja rankkaa vauva-aikaa eletään muutenkin.

voimia! * halaus *. Meillä kanssa viimeiset viikot ollut yhtä tuskaa ja tappelua, suhdetta rasittanut lapsettomuus hoidot ja taloudellinen tilanne. No perjantaina saatiin pakkasesta alkio kyytiin ja kaikki vaikuttaa hyvältä sen suhteen mutta velkaa velan päälle ja taloudellinen ahdinko jatkuu.

Yhteistyössä