Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Vaimoko se täällä huutelee?
Osta itte, mitä tarviit. Minä en ainakaan viihdy työmaalla pätkääkään nykyistä enempää vain että auton keulalle tulee jokin hiton statustähti.
En oo sun vaimo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:Vaimoko se täällä huutelee?
Osta itte, mitä tarviit. Minä en ainakaan viihdy työmaalla pätkääkään nykyistä enempää vain että auton keulalle tulee jokin hiton statustähti.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kaikkeen tottuu. Myös rahaan. Ihan normaali sä olet :hug:
No ainakin kauhean pinnallinen sitten! En kyllä haluais olla tällänen..
Mä oon sit ihan ultra pinnallinen![]()
Nuorempana mulla oli auto, jossa ei ollut muita jarruja ku käkkäri ja olin ihan tyytyväinen. Nyt en voi ajaa autolla, jossa ei oo ajotietokonetta loppuu menovesikin muuten kesken :snotty: :saint: En kuitenkaan pidä itseäni mitenkään huonompana ihmisenä.
Olikos se niin, että niillä piikkikoroillasi sitä autoos ajelet.
Eikös se pomos sitä kysellyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Olikos se niin, että niillä piikkikoroillasi sitä autoos ajelet.
Onko mulla harmaa perskyrpänen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Olikos se niin, että niillä piikkikoroillasi sitä autoos ajelet.
Onko mulla harmaa perskyrpänen?![]()
Luulis surinan kuuluvan
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mä en kyllä tajua teitä, ketkä sanoo mun olevan hieno ihminen. Miten voi olla hieno ihminen, jos on näin pinnallinen kuin minä?
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mitä mä nyt teen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mä en kyllä tajua teitä, ketkä sanoo mun olevan hieno ihminen. Miten voi olla hieno ihminen, jos on näin pinnallinen kuin minä?
Siksi kun sä tajusit sen itse.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ehdotus:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mitä mä nyt teen?
Kasvata rastat, perusta puutarha ja keskity olennaiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Eipä siinäkään paljoa hurraamista ole, jos ei löydä keinoja muuttua. :/
Alkuperäinen kirjoittaja nyyh.:Sitten kun tulee se jännitys elämään, joka käyttäytyy huonosti ja juo kalkkaa, niin se on menoa. Siinä vaiheessa voi vähän kirpaista, kun se räyhää sille kiltille miehelle, joka aina jaksoi rakastaa ja helliä.
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Juu noin siinä tuppaa käymään, se on paha kun kaikkeen hyväänkin tottuu. Sama se on rakkaudessa, jos sulla on tosi hyvä mies joka kohtelee sua hyvin ja totut siihen, niin enää et osaakaan arvostaa sitä niin paljon kuin aikaisemmin. Alussa tuntui aina kun mies siivosi että VAU, mulla on mies joka siivoo, mutta myöhemmin se muuttuu "prkl kun se ei imuroi maton alta"... Mutta niin pitää aina välillä tehdä, että palauttaa ittensä maanpinnalle. Herää kattomaan et mistä oikein valittaa, et onko oikeesti syytä. Niinhän sä just teit, eli et oo menetetty tapaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mulla on vähän sama tilanne,olen alkkisperheestä huonoista oloista ja nyt meillä miehen kanssa asiat taloudellisesti erittäin hyvin ja pistän rahaa palamaan ihan surutta-myös turhuuksiinkin.Nyt viimeaikoina olen vasta alkanut miettimän tätä mun rahankäyttö etei tässä ole kyllä mitään järkeä.