Nyt mä olen TODELLA järkyttynyt! (riitaa miehen kanssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Vaimoko se täällä huutelee?

Osta itte, mitä tarviit. Minä en ainakaan viihdy työmaalla pätkääkään nykyistä enempää vain että auton keulalle tulee jokin hiton statustähti.

En oo sun vaimo. :D Minen oo marsua meille huolinut, mies kyllä ottaisi vaikka heti, jos ois varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Kaikkeen tottuu. Myös rahaan. Ihan normaali sä olet :hug:

No ainakin kauhean pinnallinen sitten! En kyllä haluais olla tällänen..

Mä oon sit ihan ultra pinnallinen :D

Nuorempana mulla oli auto, jossa ei ollut muita jarruja ku käkkäri ja olin ihan tyytyväinen. Nyt en voi ajaa autolla, jossa ei oo ajotietokonetta loppuu menovesikin muuten kesken :snotty: :saint: En kuitenkaan pidä itseäni mitenkään huonompana ihmisenä.

Olikos se niin, että niillä piikkikoroillasi sitä autoos ajelet.
Eikös se pomos sitä kysellyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä en kyllä tajua teitä, ketkä sanoo mun olevan hieno ihminen. Miten voi olla hieno ihminen, jos on näin pinnallinen kuin minä?

Siksi kun sä tajusit sen itse. :)

Eipä siinäkään paljoa hurraamista ole, jos ei löydä keinoja muuttua. :/

Juu noin siinä tuppaa käymään, se on paha kun kaikkeen hyväänkin tottuu. Sama se on rakkaudessa, jos sulla on tosi hyvä mies joka kohtelee sua hyvin ja totut siihen, niin enää et osaakaan arvostaa sitä niin paljon kuin aikaisemmin. Alussa tuntui aina kun mies siivosi että VAU, mulla on mies joka siivoo, mutta myöhemmin se muuttuu "prkl kun se ei imuroi maton alta"... Mutta niin pitää aina välillä tehdä, että palauttaa ittensä maanpinnalle. Herää kattomaan et mistä oikein valittaa, et onko oikeesti syytä. Niinhän sä just teit, eli et oo menetetty tapaus :D

Sitten kun tulee se jännitys elämään, joka käyttäytyy huonosti ja juo kalkkaa, niin se on menoa. Siinä vaiheessa voi vähän kirpaista, kun se räyhää sille kiltille miehelle, joka aina jaksoi rakastaa ja helliä.

Eipä siinäkään paljoa hurraamista ole, jos ei löydä keinoja muuttua. :/

Jos sä tänään "heräsit" niin eihän sulla vielä voi edes olla "avaimia onneen". Nyt vietät aikaa itsesi kanssa ja pohdit mikä on tärkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja nyyh.:
Sitten kun tulee se jännitys elämään, joka käyttäytyy huonosti ja juo kalkkaa, niin se on menoa. Siinä vaiheessa voi vähän kirpaista, kun se räyhää sille kiltille miehelle, joka aina jaksoi rakastaa ja helliä.

Siis rapid response vivianin tielle..

Alkuperäinen kirjoittaja vivian:
Juu noin siinä tuppaa käymään, se on paha kun kaikkeen hyväänkin tottuu. Sama se on rakkaudessa, jos sulla on tosi hyvä mies joka kohtelee sua hyvin ja totut siihen, niin enää et osaakaan arvostaa sitä niin paljon kuin aikaisemmin. Alussa tuntui aina kun mies siivosi että VAU, mulla on mies joka siivoo, mutta myöhemmin se muuttuu "prkl kun se ei imuroi maton alta"... Mutta niin pitää aina välillä tehdä, että palauttaa ittensä maanpinnalle. Herää kattomaan et mistä oikein valittaa, et onko oikeesti syytä. Niinhän sä just teit, eli et oo menetetty tapaus :D

No nyt mäkin tajuan teidän pointin. Ehkäpä tää tästä, jos vaikka alkuun pyytäisi mieheltä anteeksi omia reaktioitaan. Ja sitä omaa pinnallisuuttaan. Aloittais vähän niin kuin alusta.

Mulla on vähän sama tilanne,olen alkkisperheestä huonoista oloista ja nyt meillä miehen kanssa asiat taloudellisesti erittäin hyvin ja pistän rahaa palamaan ihan surutta-myös turhuuksiinkin.Nyt viimeaikoina olen vasta alkanut miettimän tätä mun rahankäyttö etei tässä ole kyllä mitään järkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mulla on vähän sama tilanne,olen alkkisperheestä huonoista oloista ja nyt meillä miehen kanssa asiat taloudellisesti erittäin hyvin ja pistän rahaa palamaan ihan surutta-myös turhuuksiinkin.Nyt viimeaikoina olen vasta alkanut miettimän tätä mun rahankäyttö etei tässä ole kyllä mitään järkeä.

"Kiva" kuulla ettei ole ainoa. :hug:

kyllä sillä halvalla autolla sen reissun tekee ja pärjää vähän pidempäänkin. ja kun katsoo ettei ihan mitä tahansa romua osta, sen saa jopa myytyä sitten kun ei ite tarvii. aina on nuoria jannuja joilla on kova autokuume mutta ei hirveesti rahaa tai halua sijoittaa paljon rahaa ensimmäiseen autoon.
nimim. sivusta seurannut

ps. olet kaukana todella pinnallisista ihmisistä. hyvin hoksasit että on ajattelemisen aihetta. parasta kuitenkin tuo että olet pyytämässä anteeksi mieheltäsi omaa reaktiotasi .kertoo paljon enemmän sinusta ihmisenä kuin tuo aloituksen alkuteksti. tsemppiä!

Meillä on päinvastoin, mä olen tyytyväinen vähempäänkin mutta mies haaveilee isosta talosta ja uudesta autosta yms. On aika kurjaa kun ne haaveet ei kohtaa ja tuntuu että sille kumppanille ei mikään riitä, varsinkaan kun suuri osa haaveista ei ole kovin realistisia. Ehkä mä en ole riittävän kunnianhimoinen kun en niin maallisesta mammonasta piittaa, riittää että pärjää kohtuullisesti ja kodissa riittää rakkautta.

Hyvä juttu että itsekin heräsit huomaamaan tilanteen. Joskus on terveellistä katsoa sitä mitä on jo saanut ja saavuttanut ja osata olla kiitollinen siitä eikä aina haluta enemmän ja isompaa.

Kaikki tarpeellinen onkin aiemmin jo sanottu, inhimillinen vaan olet. Tulin vaan ilmoittamaan että täällä yksi samanmoinen. Kunhan välillä ravistellaan itseämme tuosta usvasta niin kelvollisia ollaan.