Kattelin tosta toisesta ketjusta niin 14v, 13v, 8v ja7v.Alkuperäinen kirjoittaja hei:mua jäi kiinnostamaan minkä ikäisiä ap:n lapset on?
Ihan hyvä vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jaha, sensuuri iski tähän ketjuun.
Aika vähästä nyt kyllä lähti. Mietin vain menneitä ja sitähän palstalla tehdään alituiseen. Ja sitä, että Rouva Rajatapaus voisi luovuttaa nikkinsä ap:lle, kun välillä on lukihäiriöinen ja välillä ei. Kyllähän muakin muistutellaan vanhoista, eikä ne ketjut/viestit yleensä minnekään häviä.Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustelemassa:Ihan hyvä vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jaha, sensuuri iski tähän ketjuun.
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Oliko äitisi samanlainen kuin sinä? Onko miehesi samoilla linjoilla kanssasi?
Tähän tuskin saan vastausta, ap:lla kun on tapana hävitä ketjusta heti, kun alkaa kritiikkiä tulla. :/
Ei meilläkään. Koska mä en voisi käydä töissä, jos muksut soittelisi mulle vähän väliä kysyäkseen lupaa milloin mihinkin.Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Ihmettelen mä sitä ap:n touhua, noin isot lapset ja kuitenkin joka asiassa kysyttävä lupa, ei onnistuisi meillä ainakaan tollanen kuri, mun mielestä siinä jo mennään liiallisuuksiin ja tulee armeija mieleen. Mutta eipä ole ap:tä nyt ollut selittelemässä heidän kurinpitojaan täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Osaavatko lapsesi avata jääkaapin ovea? Onko heillä lupa hakea sieltä mitään, jos tulee nälkä? Vai joutuvatko odottamaan, että tulet kotiin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:meillä syödään ruoka-aikaan. toki jos aamusin herää eri aikaan niin aamupalan saa erikseen, mutta muuten kyllä yhdessä syödään eikä koko ajan kaapilta konuta jotakin. silloin ei enää ruoka-aikaan maistu ruoka.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kyllä meillä saa omassa kotona elää ja olla lupia kyselemättä. =) Jopa jääkaapillakin saa laukata sisältöä verottamassa, eikä tv:n katseluun tarvitse aikuisen läsnäoloa. =)
Eikö pelota, että tuollainen kuri saa aikaan sen, että kun muuttavat pois kotoa, alkavatkin elää "liian vapaasti", kun kerrankin on mahdollisuus olla vapaa?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Oho, olen tässä ajatellut oman koneen hommata koulunsa aloittavalle lapselle. Taidan olla tosi pehmoäiti, huono äiti jne.?
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Meillä eivät mene, soittavat jopa töihin ja kysyvät, että saako pelata koneella tai pleikkailla.Myöskään televisiosta ei katsota kuin zorro, jos on annettu lupa, siis silloin kun vanhemmat ei ole kotona . Eikä muuloinkaan mene koneelle ensin kysymättä.