tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Mäkin voisin tulla :) Tosin meidän koululainen täytyy ottaa mukaan enkä lukujärjestyksestä vielä tiedä. Tuo klo 12 on kuitnekin liian aikasin.
Joka tapauksessa keskiviikko ei sovi, ollaan silloin kakkosen kanssa rokotetutkimuksessa...

Keskiviikko olisi itselleni paras ajankohta kyllä kun silloin joutuu kuitenkin liikenteeseen neuvolakäynnille,mutta muutkin päivät ihan ok. Ajankohtana puolipäivä on aina paras-silloin on jo kuitenkin nälkä ;) ja myöhemmin taas on toooosi hankala saada itseään liikkeelle kotoonta jos ei ole aikaisemmin tullut mihinkään liikuttua. Mutta kansa päättäköön :)
Kuitenkin varmaan paikkana joku kahvila/syömälä kun meitä lapsettomia kuitenkin vielä (hetken) joukossamme on - tänään on jo kyllä ekalla joukossamme LA - Tsemppiä siiis Ryynäri :cool:

-oliivimaria-

Kai mekin sillon keskiviikkona päästäisiin, jos koululainen vaikka pärjäisi hetken itsekseen kotona. Mutta sillon tulisin ton 5v:n kanssa... Ja kaupungissa ollaan sillon siellä rokotetutkimuskessa ko 10-..

Taitaa muuten eka vauva tähän porukkaan jo tullut ;) (miten toi lause tuntuu niin hassulta, mutten keksi parempaan muotoon..) ELokuisia oon kurkkinut ;)

Niin eli meille varmaan sopisi jo vaikka klo 11.. Kun vaan rokotus käynnille mennään.

Viimeksi muokattu:
No niin, nyt on neidin lukujärjestys saatu ja meille kaikkein paras päivä olisi torstai. Neiti pääsee silloin jo klo 11, joten hyvin ehdittäisiin 12:ksi keskustaan. Poika kun on päiväkodissa niin ei olisi kotiinkaan kiirettä.

Keskiviikko siis myös voisi onnistua, mutta silloin on kiireempi kotiin koulusta tulleen neidin luo.

Minäkin yritän päästä treffeille taas... jollain viikolla. Nyt on kädet täynnä töitä kun Sintti-poju syntyi lauantaina 13.8. klo 4.05 :) Mitat 3440 g ja 49 cm. Pari viikkoa etukäteen pienni syntyi, ja mulla on hankinnatkin pahasti vaiheessa (vieläkin...).

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Voi onnea Sammeli :heart:

Mitä Ryynäri,joko sullakin on nyytti sylissä??

Täällä kärvistellään ihan kauheassa väsymyksessä-olo kuin alkuraskaudessa kun koko kasvojen lihaksia ja ohimoita kiristää hereillä oleminen.. Kylkikivut myös ihan kauheat. Päätin,että vauvan piti tulla maailmaan eilen-eipä sitten kuulunut.. Tänään lähdettiin ajelemaan kohti Fiskarsia,mutta niin pelottavan kova suppari iski päälle,että vedettiin u-kännös,mies sammutti radion :D ja sitten matkustettiin kovalla kyydillä kohti kotia odottelemaan lisämomentteja,MUTTA ylläri-ei mitään enään.. Pizza uunissa,sitten lenkille ja saunaan-ja sitten toivottavasti niin hyvät unet,että huomenna pääsee synnyttämään :)

Mutta tapaaminen-Keskiviikko?Klo 11? Ja syöminen?

-Oliivimaria 38+4

Sammelille onnittelut :)

Mulle sopii sekä keskiviikko että torstai, mutta torstai klo 12 kylläkin paremmin. Sopisko se myös oliivimarialla ja muille ketä paikalle on tulossa?

Ja auts, seuraavaksi valitusta: täällä on mennyt yön aikana niska ja toinen lapa ihan jumiin, sattuu :kieh: mulle tyypillinen vaiva, viimeeksi oli alkuraskaudesta. Jossain on joku lukko, jota en itse saa pois. Tarviis fyssarin apua - on vaan mun luottofyssarit (äiti ja veljen tyttökaveri) vähän liian kaukana yli 200 kilsan päässä. :headwall:

Että näin,
Marsa

Mulle kanssa torstai ihan ok - parempi saadkkin joka päivälle jotakin kalenteriin,jotta ei jumahda kotiin nyt kun on tota kökköilmaakin luvattu joka päivälle :)

Marsa Suosittelen tohon sun lihasjumitukseen ehdottomasti tuota Lauttasaaressa sijaitsevaa Organic spirit mammahierontapaikkaa. Googlaa ja soita aika sinne jos innostut. Itselläni auttoi suuresti niin kehoa kuin mieltä :) Olin sellaisessa 90 min hieronnassa. Nyt pitäisi vaan päästä uusiksi -selkä ja hel...tin kipeät kyljet kyllä pitää hereillä kaikki yöt :/

Mutta torstaina siis,klo 12 käy.

:)

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Kiitos Oliivimaria vinkistä. Soittelinkin sinne jo heti iltapäivällä mutta seuraava vapaa aika oli 7.9 tms. :( Oli pakko löytää akuutimpaa apua ja sain sitten huomiselle aamulle peruutusajan jostain paikasta tuosta Leppävaarasta. Toivottavasti auttais!! Meinas itku tulla tänään, kun ei edes paitaa saa päälle ilman kipua :'( Koitahan sä jaksaa kipujen kanssa ja tosiaan jostain fyssarista vois olla apua sullekin!

Lyödäänkö lukkoon torstai klo 12? Onko kellään kivaa paikaa mielessä?

Tervehdys kaikille tosi pitkästä aikaa!!! Onnettoman keskustelijan/kirjoittajan edelliset viestit ketjun alkusivuilla:O Täytyy parantaa tapoja...

Onnea tuoreille äideille!!:flower: Ja tsemppiä teille, jotka vielä odottelette!

Täälläkin on pikkuinen jo maailmassa, syntyi 28.7. Aivan ihana pikkuinen poika joka nukkuu isin kanssa parhaillaan pitkiä iltaunia. Ensimmäinen kuukausi on kohta mennyt ja nyt tuntuu siltä, että alkaa olla pienen pieniä hetkiä aikaa istua koneen ääreen:)

Te olette ilmeisesti treffailleet muutaman kerran kaupungilla? Voisin mieluusti liittyä joku kerta joukkoon kun treffailette, olisi mukava tavata teitä! Ja ainakin täällä palstalla lupaan aktivoitua:D

Mikähän olisi hyvä paikka? Mä en oikeen tiedä mitään paikkoja :( Tälleen koko ikansä helsingissä asuneena tunnen erittäin vähän keskustaa. Tosin oonkin asunut kokoajan paria vuotta lukuunottamata lähempänä kehä III kuin kehä I :D (Tai tällä hetkellä en oo varma kumpi on lähempänä, aika puolivälissä ollaan...)

Piti oikein kartasta kattoa että kyllä se kehä III on lähempänä :D

Viimeksi muokattu:
Täällähän minä :wave:

Mun olo on ollu aika kurja sen jälkeen kun sitä limatulppaa tuli vko sitten...Supistukset tullu kipeämmiksi ja särkee alavatsaa ja selkää mojovasti. Toissailtainen Ikean reissu vahvisti sen että tää mamma on ja pysyy kotisohvalla :( Siellä kävely supisti niiiiin kovaa että oli pakko pysähtyä ja ottaa happea etukumarassa ja eilisen päivän olin tosi särkyinen. Vauva on lähtökuopissa, hartiat tuntuu tossa heti häpyluun yläpuolella, huuhh.
Suunniteltuun sektioon 16 päivää, ja sekin jännittää kovasti!

Minä tulen mukaan treffeille sitten kun vauva on kainalossa :)

malttamaton, kärsimätön miirikki ja kiusaava pööpö 36+6

Mulle sopii myös torstaina klo 12! Paikalla ei ole muuta väliä kuin, että siellä voisi syödä lounasta. Mun pää on aika tyhjä paikkojen suhteen. Ainoa mikä tulee mieleen on chicos, jossa oltiin viimeksikin (käy kyllä mulle).

Pitää ihan kysymäni, että keskustassako olette treffaamassa? Olen tuomassa äitiäni ydinkeskustaan puolenpäivän aikaan lääkäriin ja olisin voinut pikaisesti visiteerata. Stokkan F8 kahvila on oma suosikkini (siellä myös hyvä ruokala, josta saa mm. wokkeja).

Moi pitkästä aikaa!

Mäkin saattaisin päästä mukaan ja ilman jälkikasvua jopa. Eli huomenna klo 12, paikkaa ei ole vielä päätetty? Missä Chico'sissa olitte viimeksi, Forumissako? Olispa kiva vihdoin tavata teitä!

Yhteistyössä