tulevia mammalomailijoita Helsingistä?

Minulle sopii myös tapaaminen vaikka ensi viikolla. Leikkipuistoilu kävis muuten, mutta esikoinen on hoidossa päivät, eli se olisin sitten minä joka leikkisin siellä :D Joten ehkä tuo kahvittelu sopii paremmin minulle...

Hei kiva nähdä uusia nimiä täällä joukossamme! Tervetuloa joukkoon näin ja sitten ihan tuleviin treffauksiimmekin. Nyt ekalle kerralle meitä tosiaan saapui paikalle vain neljä-ensi kerralla toivottavasti tuplataan porukka :). Mulle käy ensi viikolla tapaaminen-ja mieluusti kahvilamerkeissä kun ei vielä noita lapsukaisia itsellä ole muita kun tuo masussa myllertävä. Jos nyt paikaksi otetaan sitten keskusta ja kokeillaan vaikka jos tuo aurinkokin vielä hellisi niin,että päästäisiin vaikkapa johonkin ulos. Kohta saadaan sitten olla piiiitkä aika sisätiloissa..

Tänään on ollut niin ihanan raikas ilma ulkona vesisateen myötä. Kauppatorilta haettiin miehen kanssa kolme kassillista kaikkea tuoretta ja juuri kokkailtiin ihanat kanttarellimuhennosleivät kera juustosalaatin - nams :) Nyt musikaalia katsastamaan. Ongelmana vaan on,että ainoat kengät mitkä jalkaan enää menee on varvassandaalit. Viileämmästä ilmasta huolimatta,mun jalat on tänään eniten turvoksissa kun ikinä vielä : / Liekö syynä eilen Liuska-saaressa illalla syömässä käyty pizza vai mikä :confused: Voin tosiaan vaan olla aikamoinen näky vähän siistimmissä "teatterivaatteissa" ja kumisissa varvastossuissa :D

Viikonloppuja kaikille!

Oliivimaria 36+2

• Tykkää
Reactions: Nerissa
Voi ei oliivimaria, sulla turvotus sitten vaan lisääntynyt :( Toivottavasti saisit jotain apua tohon, mieluiten jo ennen synnytystä ;)

Täällä alkoi juuri yh-elämä, mies lähti Malesiaan viikoksi. huomenna edessä serkun rippijuhlat 70km päässä. Täytyy olla herkuttelematta että mahdun vielä takaisin tullessa ratin taakse ;) Nyt jun väliin menee juuri ja juuri kämmen :D ja siis nostin ratin jo aivan yläasentoon.

32+1

Vitsit, mulla on varmaan oikeesti aika pieni maha kun pystyy vielä ihan hyvin ajaa autoa. :D oon kyllä mahan pienuutta epäillyt jo pidemmän aikaa kun neuvolassa on pistänyt merkille muiden odottajien mahoja. Tuntuu että oma on niin pieni. :D
No ehkä me kohta päästään tästä mahasta muutenkin eroon! ;)

39+4

No mulla onki oikeesti iso maha! Ympärys navan kohdalta on 119cm :ashamed: Kakkosta odottaessa muutama päivä ennen synnytystä ympärys oli 137cm, toivottavasti nyt pääsisi vähemmällä ;) Äitiyshousut on jo jäänyt pieneksi, vain trikoot menevät. Uusia en aio tähän viimeiseen raskauteen enää ostaa, täytyy toivoa lämmintä syksyä ;)

Hei taas!

Nähdään siis keskustassa kahvitellen :) Mikä päivä? Ti / ke / to ? Jokaiselle päivälle luvattu vähintäänkin kuurosateita, eli varmaankin pysytellään sisätiloissa? Mikä olis sellanen lapsiystävällinen paikka? Mulle tulee vaan mieleen Forumin Chicos leikkipaikkoineen...tokihan siellä vois jonkun lounaankin vetästä?

Ehdotuksia kehiin! ;)

Ai niin, tosta autoilusta. Minä sain ajokortin nyt pari vkoa sitten ja tosiaan on hankalaa ahtautua tonne ratin taakse, viimeiset ajotunnit + inssi näkyi mun paidassa alamahan kohdalla valkoisena rantuna, tuli ratista jotain moskaa! :D En tiedä onko se varsinaisesti toi mahan koko, vai ennemminkin raajojen lyhyys joka ton ajamisen tekee niin ahtaaksi :kieh: Mulla kun pituutta hurjat 156cm ja pakko vetää penkki niin eteen kuin tulee, jotta ylettyy jalat polkimille ja silloinhan toi ratti tosiaan on aivan sylissä.

Minulle sopii mikä päivä vain. Sairaslomalla kun olen. Ainoa mitä pitäis tehdä on lajitella vauvan vaatteita ja pestä niitä, mutta onhan tässä vielä aikaa :D

Autolla ajosta vielä, että pituus tosiaankin taitaa vaikuttaa siihen myös mahtuuko miten penkin ja ratin väliin. Itse olen 173cm pitkä ja mahdun kyllä vielä mahoineni hyvin ajelemaan. Tosin meillä on taidettu laskea penkki alas ja ratti nostettu ylös, mahtuu vielä paremmin :D

Coffee, anyone?

Kuivuiko tän viikon treffit kasaan? Mulle sopii tapaaminen keskustassa jossain kahvilassa (en oikeesti tiedä, mitkä on niitä lapsiystävällisiä - tiedän kyllä muutaman, mihin pääsee rattaitten kanssa, mutta isommille lapsille niissä ei ole sen kummempaa viihdykettä) mikäli olen yhtenä kappaleena. LA on ylihuomenna ja vauvan kanssa on sovittu, että silloin ryhdytään tositoimiin. Vähän epäluotettavia sopimuskumppaneita kuulemma ovat, joten varmaksi en voi sanoa ;)

Häätötoimenpiteet aloitetaan saman tien - näkisköhän ikkunoista syksyn tulon paremmin jos ne pesis? - mutta jos niistä ei apua, passaa treffit myös ens viikolla. Anyone?

Ai niin, jokohan Sammelilla on vauva sylissä? Tais kirjotella tuolla toisessa ketjussa, että päässee tositoimiin...

Hyvää vointia kaikille tasapuolisesti,
Ryynäri 39+5

Hei kiva kun joku nosteli ketjumme taas ykkössivulle :)
Mielessä on ollut jo useana päivänä kuulostella,josko saataisiin taas porukkaa kasaan.

Mä oon ollut jotenkin niiiiiin väsy viime päivät- ja vika piste tuli eilisellä lekurireissulla ja nyt en ainakaan nuku öisin; Mulla tosiaan seurattu "pikkuisen"kokoa tässä juhannuksesta asti yksityisellä puolella,johon siis ihan itse omatoimisesti hakeuduin kun sf-mittani on alusta asti huidellut neuvolan mittauksissa yläkäyrillä ja halusin "varmistella"mitä onkaan sitten odotettavissa. No eilen sitten koko oli pompsahtanut kolmen viikon takaisesta "ihan normaalikokoisesta" ylisuureen viikkoihin nähden. Olen siis vkolla 37+6 ja koko oli jo 4080g,odotuksella,että jos loppuun asti mennään,on vauva syntyessään aika iso möhkäle.. Nyt sitten odottelen soittoa synnytystapa-arvioon,joka voi siis olla vasta laskettuna ajankohtanakin...

Mielelläni siis lähden kahvitteluille,ajatukset kun olisi ihan kiva saada myös muihin juttuihin :)

Huomenna kahdeltatoista syömään/kahvile Forumin chicosiin?

Oliivimaria

Mä oon muuten kanssa yrittänyt aloittaa jo häätötoimenpiteet- eilen oli työnalla juuri ikkunanpesu :) Kovasti kiiltää ne nyt sitten. Tsemppiä muille jotka siihen hommaan meinaa vielä ryhtyä. Ei kyllä mitään suositeltavaa hommaa tasapainoilla portailla näillä mahoilla ;)

Moikka!
Täälläkin tapaaminen ollut mielessä, mutta nyt kun esikoisne koulu alkoi eilen ja mulla kun yöt menee miten sattuu niin aamuherätykset ei todellakana ole mua varten :( Ja mähän siis vien ja haen esikosita. Koulu on 1,4km päässä meiltä. Lisäksi on turvotusta nyt ilmaantunut, johtuisiko tosta äkillisestä liikunnan lisäämisest ;) Koulumakosita kun tulee jo 3km kävelyä ja 3km pyöräilyä (kävelen siis neidin aknssa ja pyöräilen ne mitkä menen yksinään).

Tällä viikolla musta ei siis ainakana ole lähtijäksi...

Santtu 33+5

Heiiii,
ihana, että jaksoitte nostella pinoa. Itselläkin oli useasti mielessä!

Mulle sopii myös huomenna klo 12 :)

Ja täällä pestiin osa ikkunoista sunnuntaina, vielä pari odottaa uutta inspiraatiota! Minä yletän pesemään ikkunat ilman koroketta mutta kyllä sitten keikuin silläkin, kun verhoja laittelin. Ei ehkä ihan fiksua mutta en jaksanut odottaa miehen tulemista apuun.

Marsa 35+1

Yhteistyössä