tuleva kirjojen suurkuluttaja(kuva)

mä olin vähän huolissani tän liikkumisesta,kun ei ryömi vieläkään.tosin liikkuu kyllä olkkarissakin ympäriinsä...pyörien ja takaperin.
mulle kyllä sanottiin ettei huolta ollenkaan,kun hän keskittyy sit toisiin asioihin,kuten just kirjoihin ja tutkiskelemaan leluja tarkkaan.ei sen puoleen et tartteis mikään hirvee vilpertti ollakkaan.luultavasti kerkee ihan tarpeeksi juoksemaan ja "pahan tekoon" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
mä olin vähän huolissani tän liikkumisesta,kun ei ryömi vieläkään.tosin liikkuu kyllä olkkarissakin ympäriinsä...pyörien ja takaperin.
mulle kyllä sanottiin ettei huolta ollenkaan,kun hän keskittyy sit toisiin asioihin,kuten just kirjoihin ja tutkiskelemaan leluja tarkkaan.ei sen puoleen et tartteis mikään hirvee vilpertti ollakkaan.luultavasti kerkee ihan tarpeeksi juoksemaan ja "pahan tekoon" :D

Meillä neiti oli samanlainen...liikkui pyörien. Tykkäsi PALJON kirjoista ja lukee edelleenkin paljon...nyt 10-vuotiaanakin kirjojen suurkuluttaja.
Neiti muuten oppi kävelemään vasta 1v4kk.
Pojat kun oppi kävelemään 10kk.n ikäisenä.
:wave: TERVEISET :wave:
 
Meilläkin on tuo hattukirja. :D
Ja esikoinen ei meillä kovin varhain lähtenyt liikkeelle, vasta 8 - 9 kk:n ikäisenä. Käveli 1 v. 4 kk.
Tämä nuorempi lähti ryömimään 6 kk. Ja kohta konttaa. Neiti on nyt 7,5 kk.
 

Yhteistyössä