I
ihmettelen
Vieras
Synnytin 3,5 kk sitten ja mun jälkivuoto kesti n. viisi viikkoa. Sen jälkeen oli kolme vuotamatonta viikkoa, minkä jälkeen tuli ruskeaa vuotoa ensin ja sitten noi ruokalusikallinen verta parina päivänä. Neuvolassa käydessäni kysäisin, et oliskohan se ollut vielä jälkivuotoa vai oliko jo menkat kyseessä. (Edellisen synnytyksen jälkeen mulla meni puoli vuotta ennenku ekat menkat alko.) No, siitä sit kolme ja puol viikkoa, niin taas oli ehkä vain teelusikallinen verta yhtenä päivänä... Ja sit mulla on nippaillu alamahaa (muistaakseni) jälkivuodon loppumisesta saakka. Välillä nipistelee myös selkäänkin. Raskaustestin tein pari viikkoa sitten, kun ajattelin, et ne nippailut vois olla raskaudesta johtuvia, mut tulos oli nega. Kolmas laps siis sais tulla heti perään... Jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi paikkojen olevan kunnossa. (Oli kyllä ihan vasta vaslmistunut tai valmistumassa, kun katsoi kaiken kirjasta, mitä piti tahdä seuraavaksi.) Mitä tuo siis voisi olla? Pitkittynyttä tulehdusta? Vai mitä? Olen hieman ihmeissäni... Kiitti vastauksistanne!