P
Paapo
Vieras
Ollaan ostamassa ensimmäistä asuntoa ja alettiin epäilemään onko siinä valtiontakaus osuutta, onko mahdollista ettei olisi? Selittäkää mulle tää valtiontakaus juttu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei tule, sitä pitää hakea ja sehän maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mulle tuli ainakin ihan automaattisesti.
Ei maksanut mulle mitään, eikä mun tarvinnut tehdä asialle yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mulle tuli ainakin ihan automaattisesti.
Ettet puhuis opintolainasta jossa eri takaussysteemi kuin asuntolainassa. Siinä se tulee täytenä ja automaattisesti eikä tarvii maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mulle tuli ainakin ihan automaattisesti.
Ettet puhuis opintolainasta jossa eri takaussysteemi kuin asuntolainassa. Siinä se tulee täytenä ja automaattisesti eikä tarvii maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja Cleopatra:Windy Willow: Kysyittekö itse tuota korkotukijuttua? Mietin, että oiskohan ne sellaisen antaneet, jos olisi osannut vaatia. Op:ssa kun on niin, että saadakseen tuota korkotuettua lainaa, pitää olla säästettynä 20 %:a asunnon hinnasta (Asp-säästöä). Mun piti ryhtyä Asp-säästäjäksi, mutta silloin pankkitäti vain hymähteli, että korot ovat niin alhaiset, ettei siitä ole hyötyä... Ihan kuin ne korot tosiaan 10 vuotta olisivat alhaiset!
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mulle tuli ainakin ihan automaattisesti.
Asuntolainastani puhuin.
Ja en ainakaan itse sitä tosiaan hakenut.
Mies joutui maksamaan varainsiirtoveron kun hänellä oli jo aikaisemmin ollut oma asunto, minä en. Muuta en just nyt muista.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Valtiontakaus ja varainsiirtovero ei liity mitenkään toisiinsa..