Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti osuisi punktio alkuviikkoon @näännä! Niin Helsingissä kai ovat töissä myös viikonloppuisin. Lappeenrannassa ei joten siksi ma-ti punktiot ovat vähän huonoja.

Edellisen hoidon lasku tuli ja kaikki ultrat ja punktio oli vain 1500 😮 Odotin siis jotain 3000 laskua. Mutta kun ei tullut biologin työtä ja viljelyä eikä siittiöiden käyttöä niin onhan tuo ihan looginen. Tämä kyllä mahdollistaa taloudellisesti tämän toisen kierroksen viennin loppuun. Mutta kunhan nyt näkee ultrassa tilanteen huomenna. Olen saunonut ja syönyt mitä sattuu viikonlopun ajan 😬 Mutta eipä ruokavalio tai mikään muukaan ole ainakaan auttanut tähän saakka.

Toivottavasti osuisi punktio alkuviikkoon @näännä! Niin Helsingissä kai ovat töissä myös viikonloppuisin. Lappeenrannassa ei joten siksi ma-ti punktiot ovat vähän huonoja.

Edellisen hoidon lasku tuli ja kaikki ultrat ja punktio oli vain 1500 😮 Odotin siis jotain 3000 laskua. Mutta kun ei tullut biologin työtä ja viljelyä eikä siittiöiden käyttöä niin onhan tuo ihan looginen. Tämä kyllä mahdollistaa taloudellisesti tämän toisen kierroksen viennin loppuun. Mutta kunhan nyt näkee ultrassa tilanteen huomenna. Olen saunonut ja syönyt mitä sattuu viikonlopun ajan 😬 Mutta eipä ruokavalio tai mikään muukaan ole ainakaan auttanut tähän saakka.
Vau olipa edullinen! :O
Joo samaa olen miettinyt elintapojen suhteen, toki itse enemmän siirtoihin painottuen, että niin löysäily kuin tiukkistelu on nyt kokeiltu ja sama lopputulos aina, niin ei liene ainakaan mun kohdalla niillä hirveästi väliä. Jännityksellä odotan sun maanantain tuloksia ja päätöstä! Mun osalta aika tuntuu nyt vähän matelevan niin kiva että on tässä välissä jotain jännitettävää.

• Tykkää
Reactions: Annika88
Pakko vielä huomenna varmistaa ettei ole jotain toista laskua tulossa, mutta erittelyssä on ultrat ja punktio toimenpidemaksuineen, joten en keksi mitä tuohon tulisi lisää. Yhden erän siittiöitä olin maksanut etukäteen, ja nythän ei tullut tosiaan niiden käyttömaksua ja sulatusta eikä tosiaan viljelyä. Silti kyllä odotin isompaa laskua.

• Tykkää
Reactions: näännä
@Annika88 huippua, että lasku yllättää välillä noin päin! 🙌

@näännä mun viimeisin punktio oli perjantaina ja tieto hedelmöittyneistä tuli sovellukseen lauantaina, eli kyllä ne biologit viikonloppuisin työskentelee. Eiköhän siis blastoviljely onnistu, on se punktio minä päivänä tahansa.

Joo mun ultra on huomenna. Jännittää ihan hulluna 😮‍💨 Ei ole vuotoa eikä oikein oireitakaan. Paitsi jäätävä väsymys. Nukun 12 tunnin unia ja tarvitsen silti päikkärit. Töistä selviydyn, mutta mitään muuta en jaksa tehdä. En tiedä onko raskaushormonien aiheuttamaa vai tämän pitkittyneen tilanteen aiheuttama henkinen väsymys.

Tsemppiä kovasti huomiseen @Mariamimi 🙏🏼 Toivotaan että väsymys johtuu raskaudesta ja saataisiin tänne yksi onnistunut lopputulos 🙏🏼

Laskun saatuani helpotti sen verran että aloin nyt kuitenkin jännittää huomista ultraa ja sitä onko tullut vastetta 😬 Yhtään mitään ei kyllä tunnu.

Yhteistyössä