I
IS
Vieras
Mietin usein samaa. Siis tällaiset kommentit, "sun vauva on sairaan ruma, onko se kehitysvammainen", pistävät pohtimaan että mikä siihen ajaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mietin usein samaa. Siis tällaiset kommentit, "sun vauva on sairaan ruma, onko se kehitysvammainen", pistävät pohtimaan että mikä siihen ajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23104138:Kepsis inhoaa minua, aloitti melkolailla yksipuoliset ankarat vittuilut siinä yhdessä ketjussa viikko sitten tai puoltoista. Ketju oli nimeltään jotain : "Onko Kepsis ja äiti 44v sama ihminen?" Minä vain reagoin tällä hänen viitoittamallaan linjalla.
Sikstoisekseen, Kepsis itse sanoi että kaikki on paskaa paitsi kusi ja hänen päätään särkee. Oletin että se johtuu kusesta, mutta voihan olla että olen väärässä ja särky johtuukin paskasta.
Ihan alkuperäiseen kysymykseen sen luettuani olisin vastannut että, ei, en usko että kellekään tulee oikeasti hyvä mieli toisten alentamisesta tai haukkumisesta. Uskon että tuollainen on kierre ihmisellä jolla on paha olla, ja sitä kierrettä ei osata katkaista koska ihminen itse on luonut oman kuvansa siten että uskoo olevansa ihan aidosti kusipää. Sitten on erikseen ihmiset joille IRL kukaan ei uskalla sanoa vastaan, heikoimmat hihittelevät hänen toisten mollaamiselleen, ja näin ihminen kuvittelee ihan oikeastikin olevansa jotenkin hauskempi tai terävämpi mitä oikeasti onkaan..
Hmmm... Sitten luettuani tämän ketjun läpi, mulle tuli ihan yllätyksenä että ihan oikeasti joku/jotkut eivät pidä täällä esiintyviä oikeina ihmisinä, vaan "nettipersoonina"... Mun mielestä ihan suoraan sanottuna siinä vaiheessa ihmisellä ei kaikki oo kotona jos ei tajua että nimimerkkien takana on oikeita ihmisiä... Tai sitten mä oon jotenkin omituinen, kun koen olevani täällä aika pitkälti se sama persoona mitä todellisuudessakin. Eli siis hei vaan, minä ainakin olen oikeasti olemassa. Enkä koe tarvetta loukata ihmisiä turhan takia, sen enempää täällä kuin muussakaan elämässä.
Otsikkona oli "tuleeko parempi mieli kun saa haukkua muita", ja sitten parin sivun päästä unohdettiin se otsikko ja ruvettiin haukkumaan toisia!!HAHAHA. Miten huvittavaa!