Tuleeko parempi mieli kun saa haukkua muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23102537]Kyllähän näillä muslimien "vaimoilla" on huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun miettii mitä joutuvat kokemaan.

Omaavat myös usein erittäin huonon huumorintajun.[/QUOTE]

Ja tässä erittäin hyvä esimerkki :) Tervetuloa meille tutustumaan mieheeni ja tuijottamaan paperia jota myös vihkitodistukseksi kutsutaan niin voidaan poistaa nuo lainausmerkit ja epäily siitä mitä kansalaisuutta, ihonväriä tai uskontokuntaa mieheni edustaa :) Pyydänkö myös appivanhemmat paikalle henkkareineen ettei jää epäselväksi yhteys?

[QUOTE="vieras";23102554]Täällä pyörii aika monestakin eri keskustelupalstasta ihmisiä provoilemassa esim. demiltä, murolta, radikaaleista... yms. Ne saa siitä jotain viihdettä.[/QUOTE]

Mitä nää palstat ovat? Missä?

Mulla on tapana kirjoittaa päässäni kirjeitä ja mielipideosaston kirjoituksia, jos koen tulleeni päähän potkituksi tai kaltoin kohdelluksi. Se auttaa ja saa haukkua roimastikin, jos siltä tuntuu.

Täällä olen yleensä aika neutraali, vaikka monesti tekisi mieli kirjoittaa kipakammin. En vain osaa, ellen ole oikeasti tuohduksissa. Jos joku on verisesti loukannut, sitten voi suusta tulla vaikka ärräpäitä ja ihan naamatustenkin.

[QUOTE="vieras";23102537]Kyllähän näillä muslimien "vaimoilla" on huono itsetunto, ymmärtäähän sen kun miettii mitä joutuvat kokemaan.

Omaavat myös usein erittäin huonon huumorintajun.[/QUOTE]

Soini varmaan itkee verta näiden hienojen vaalimainostensa takia.

Kukaan tuskin on tässäkään ollut sillä kannalla että kaikkien tarvitsee olla samaa mieltä, ihan vain aidosti ihmetyttää miksi joku kokee tarvetta olla niin inhottava kuin mitä nyt taas tuossa eräässä ketjussa ollaan (ja niin kovin monissa muissa täällä).

Ei ole hernettä nenässä, ei tuollaiset kommentit suututa eikä edes loukkaa, ne tekevät surulliseksi kun ajattelee miksi joku tuntee tarvetta sanoa tuollaisia asioita toisille ja vielä enemmän kun ajattelee että niillä ihmisillä tosiaan saattaa olla lapsia jotka joutuvat moisten hullujen kanssa elämään. Jotainhan ihmisellä on pakko olla päässä vialla että tuntee tuollaisen saastan suoltamisen olevan ihan ok?

Minä en ole huomannut taas mitään :/ Joka ketjussahan nyt aina joku provosoitsija on mukana mutta täytyykö niistä nyt niin välittää että pahoittaa mielensä?

Siltä täällä tuntuu. Mennään ihan älyttömiin henkilökohtaisuuksiin ja luodaan mitä mielenkiintoisimpia palstaelämiä ihmisille joista ei tiedetä mitään, vain jotta saataisiin loukattua kun ei keksitä mitään järkeviä argumentteja keskusteluun.

Mikä teitä oikeasti vaivaa jotka tätä teette? Onko elämä potkinut niin kovaa päähän että viimeisetkin aivomössöt on valuneet korvasta pihalle vai oletteko tosiaan vain niin pahantahtoisia?

Toivottavasti ei tarvitse lähipiirille olla yhtä mukava, ihan kamala ajatus että tuollaisilla ihmisillä voi olla lapsia :(

Mietipäs omaa käyttäytymistä tt:tä kohtaan älykkyysketjussa.

Alkuperäinen kirjoittaja herne nenä;23102656:
Minä en ole huomannut taas mitään :/ Joka ketjussahan nyt aina joku provosoitsija on mukana mutta täytyykö niistä nyt niin välittää että pahoittaa mielensä?

No sä voit lukea sitä mamuraiskaaja-ketjua ja miettiä onko siinä nyt menty ehkä ihan vähän liian pitkälle :whistle: Mutta ikäväksi heille, en pahoittanut mieltäni siten miten oli tarkoitus.

Mietipäs omaa käyttäytymistä tt:tä kohtaan älykkyysketjussa.

Kyllä, ärsyynnyin aivan liikaa jutuistaan ja sanoin ilkeästikin, en tietääkseni haukkunut ihan sellaisin sanakääntein miten tarkoitin tässä aloituksessa. Ihan täysin asiallinen ei ollut tt:kään, joten täysin yksipuolista se ei ollut.

En väitä olevani täydellinen, ylilyöntejä löytyy ja tulee vastaisuudessakin varmasti tapahtumaan, ei se silti oikein ole keneltäkään enkä koe oikeutetuksi sellaista "olet joskus tehnyt väärin joten turha sanoa jatkossa yhtään mitään mihinkään" -mentaliteettia mikä täällä välillä tuntuu olevan vallalla.

[QUOTE="jemina";23102718]Mä oon kuullut luotettavalta taholta, että täällä palstailee joku oikea murhaaja joka yleensä palloilee murhainfolla.[/QUOTE]

Sun naapurissakin saattaa asua murhaaja.

Ei todellakaan tule parempi mieli, kun saa haukkua muita, Mä saan onneksi nautintoa elämään ihan muista asioista. Tieten tahtoen en halua ketään loukata; kerron kyllä mielipiteeni ja kommentoin vittuiluyrityksiin tarvittaessa.

En loukkaannu myöskään siitä, jos joku yrittää täällä mua nälviä. Tiedän aika hyvin itse, missä menen ja mitkä ovat heikkouksiani ja vahvuuksiani. Ettei tarvitse näille jutuille täällä ihan hirveästi korvaansa lotkauttaa. Ehkä se on sitä itsetuntoa sitten.

Koittakaa nyt tajuta että tämä on keskustelupalsta, kyllä tänne mahtuu haukkumista sekä nuoleskelua tasapuolisesti. Jokainen täysijärkinen kai tajuaa, ettei täällä pidä ottaa sitä kovin vakavasti jos jossain ketjussa joku käy kimppuun, taistelu kuuluu pelin henkeen. Kukaan ei irl päästä suustaan samoja juttuja mitä tänne kirjottaa. Tämä on kirjotusta nettiavaruudessa, ei kuulkaa mitään päin naamaa haukkumista, mua jaksaa huvittaa kun vertaatte tällästä palstaa koulukiusaamiseen ja oikeaan kiusaamiseen.. Onko teiltä mennyt kokonaan järki.
Tää on sellanen rentoutuspaikka, että mä ainakin suollan tänne näppikseltä juuri sitä mikä sattuu millonkin huvittamaan. Silti m,ä olen erittäin mukava ja reilu ihminen "tuolla ulkona".

[QUOTE="HAUHAU";23103345]Koittakaa nyt tajuta että tämä on keskustelupalsta, kyllä tänne mahtuu haukkumista sekä nuoleskelua tasapuolisesti. Jokainen täysijärkinen kai tajuaa, ettei täällä pidä ottaa sitä kovin vakavasti jos jossain ketjussa joku käy kimppuun, taistelu kuuluu pelin henkeen. Kukaan ei irl päästä suustaan samoja juttuja mitä tänne kirjottaa. Tämä on kirjotusta nettiavaruudessa, ei kuulkaa mitään päin naamaa haukkumista, mua jaksaa huvittaa kun vertaatte tällästä palstaa koulukiusaamiseen ja oikeaan kiusaamiseen.. Onko teiltä mennyt kokonaan järki.
Tää on sellanen rentoutuspaikka, että mä ainakin suollan tänne näppikseltä juuri sitä mikä sattuu millonkin huvittamaan. Silti m,ä olen erittäin mukava ja reilu ihminen "tuolla ulkona".[/QUOTE]

Mitä rentoutumista on haukkua nimettömänä ja kasvottomana tuntemattomia netissä? Mitä sillä on väliä missä ja miten sen tekee, jos kuitenkin tuntee tarvetta loukata toisia ihan ilman sen kummempaa syytä? Eikö se kerro silloin jostain, ei jossain määrin normaalilla järjellä varustettu ihminen sellaiseen tunne tarvetta, vai onko täälläkin (tai yleisesti keskustelupalstoilla) valtaosalla tällainen vastustamaton vietti?

Tässä alkoi heräämään se sellainen keskustelu mitä alunperin hain, mikä pohjimmiltaan on se mikä ajaa ihmisen olemaan ilkeä toiselle, oli sitten kyse nettikirjoittelusta tai koulukiusaamisesta? Enkä mä tarkoita mitään täällä kirjoitettuja 'kato taukki googlesta' tai 'eksä nyt vittu tajua' "ilkeilyjä", vaan sellaista pelkin haukkuma- ja kirosanoin varustettuja vihaviestejä joissa yritetään lytätä toinen henkisesti (ilmeisesti?), varsinkin kun keskustelu ei mene siihen suuntaan kuin haukkuja haluaisi ja mitään mielekästä sanottavaa ei ilmeisesti ole.

Onhan niitä ihmisiä paljon tuolla työpaikoillakin, jotka tuntevat tarvetta lyödä vyön alle kun tuntevat vähänkin olevansa uhattuina tai kun itsellä on paha olo ja sitä haluaa purkaa muihin (tai ei tajua purkavansa?), kokee olevansa jotenkin oikeutettu olemaan todella v-mäinen k-pää muille vain koska on itse parempi. Tulen ikuisesti muistamaan yhdestä työpaikasta eläkeikää lähestyvän naisen joka oli juurikin tällainen tyypillinen työpaikkakiusaaja, hyvin voisin kuvitella hänen tällaisessakin paikassa kirjoittavan kamalia asioita toisille. Terrorisoi ihan kaikkia, oli kaksinaamainen ja kiero eukko joka puukotti selkään ketä tahansa kun vaan pystyi ja kosti aina henkilökohtaiset ongelmansa työkavereille. Ah sitä ihanaa ammatillisuutta :D

Sori jaarittelu, tuli vain mieleen niin ajattelin jakaa :)

Uusimmat

Yhteistyössä